XXL Nutrition

1e kuur graag voedingsadvies

hunterrr

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik ben 23 jaar en ik fitness ondertussen 2 jaar en wil een eerste kuur gaan doen.
Waarschijnlijk zullen velen van jullie zeggen dat ik er nog niet aan toe ben en natuurlijk nog meer kan behalen. Maar heb gewoon even een duwtje in de rug nodig.

Ik ga een anavar kuur doen ED 50mg 8 weken. Heb me in de verschillende mogelijkheden verdiept dus ik hoef geen kuur adviezen.

Voor dat ik begon met fitness woog ik 70kg. Graat mager dus met een lengte van 1.90m.
Ondertussen heb ik op natuurlijke wijze een fysiek behaald van 1.90m 85kg 15%. En weer zullen velen van jullie zeggen dat ik nog niet klaar ben om te kuren. Maar goed ik ben eigenwijs en ga het toch doen want zit op een plateau en wil even gas geven.

Nu zit ik dus te twijfelen of ik een cut zou doen. Dan zijn mijn macro´s het volgende : kcal e kh v
Ik heb btw een kantoorbaan en train 3x per week.

(De cut macro's heeft een personal coach een keer voor mij gemaakt, ik vond het erg weining maar hij zei dat het niet zo was, volgens mijn berekeningen zou ik bij cutten op trainingsdagen 2500 moeten, maar dat even buiten beschouwing gelaten)

Niet trainingsdagen 45:30:25

1355 e 158 kh 102 v 35

Trainingsdagen 45:30:25

1843 e 188 kh 151 v 55

Of zou ik gaan bulken met macro's van (deze heb ik zelf bedacht met de informatie die ik afgelopen jaren heb opgedaan) :

Niet trainingdagen 30:40:30

2471 e 185 kh 247 v 82

Trainingsdagen 30:40:30

3020 e 227 kh 302 v 101

Graag hoor ik wat jullie er van denken.

Laatst bewerkt:
Als je zo eigenwijs bent kun je ook vast en zeker wel uitvinden of je zelf wilt cutten of bulken en aan de hand daarvan een voedingsschema opstellen. Succes.

Ik zou zeggen doortrainen en niet kuren maar dat is je eigen keuze.

Als je toch de keuze maakt: spuiten of niet kuren.

Groetjes!

Ik zal eerst je gewicht maar ff aanpassen bij je stats, daar staat 90kg, maar dat terzijde....ik zou voor een bulk icm test e gaan.....of gewoon niet kuren voorlopig

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zal eerst je gewicht maar ff aanpassen bij je stats ;)

ohja haha dat is bij 18% is verwerkt!

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Als je zo eigenwijs bent kun je ook vast en zeker wel uitvinden of je zelf wilt cutten of bulken en aan de hand daarvan een voedingsschema opstellen. Succes.

Dankje voor dit bruikbare advies!

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Groetjes!

Over spuiten en orals lopen al 10000 topics, ga de discussie niet aan haha.

ohja haha dat is bij 18% is verwerkt!

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Dankje voor dit bruikbare advies!

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Over spuiten en orals lopen al 10000 topics, ga de discussie niet aan haha.

welke discussie? er is geen discussie..juist door eigenwijze/bange mensen zoals jij word dit elke keer aangewoekerd, je zegt zelf dat er al tig topics lopen over juicen vs orals en alsnog maak je de keuze voor een anavar kuurtje.. als je bang bent voor te prikken of voor sides dan moet je gewoon niet gaan kuren. Punt.

• Topic Starter Topic Starter
welke discussie? er is geen discussie..juist door eigenwijze/bange mensen zoals jij word dit elke keer aangewoekerd, je zegt zelf dat er al tig topics lopen over juicen vs orals en alsnog maak je de keuze voor een anavar kuurtje.. als je bang bent voor te prikken of voor sides dan moet je gewoon niet gaan kuren. Punt.

Leuk man als je ballen krimpen enzo. Wil gewoon een klein duwtje in mijn rug het hoeft van mij allemaal niet zo extreem om op die feestjes stoer met het shirt uit te lopen, terwijl de helft wat je ziet verkregen is door te kuren. En als je ze dat dan vraagt is het allemaal natuurlijk verkregen ofcourse.

Geld niet voor iedereen natuurlijk. Wil geen vooroordelen geven.

Iedergeval zoals ik al zei een klein duwtje in de rug omdat ik al een aantal maanden op een plateau zit en weinig motivatie heb. Van Anavar kan je kracht en kleine massawinst verwachten. Dat zal mij weer motiveren voor de komende tijd verwacht ik.

Leuk man als je ballen krimpen enzo. Wil gewoon een klein duwtje in mijn rug het hoeft van mij allemaal niet zo extreem om op die feestjes stoer met het shirt uit te lopen, terwijl de helft wat je ziet verkregen is door te kuren. En als je ze dat dan vraagt is het allemaal natuurlijk verkregen ofcourse.

Iedergeval zoals ik al zei een klein duwtje in de rug omdat ik al een aantal maanden op een plateau zit en weinig motivatie heb. Van Anavar kan je kracht en kleine massawinst verwachten. Dat zal mij weer motiveren voor de komende tijd verwacht ik.

Als je al maanden op een plateau zit zou ik eerst serieus eens kijken naar je voeding kerel. Alles staat of valt met goede voeding, goede training en genoeg rust. 8 weken Var zal overigens je eigen test ook gewoon plat leggen hoor.

Ook anavar legt je axis plat..en als jij jij jezelf niet kan motiveren zodra je op plateau staat moet je al helemaal niet gaan kuren..Denk je dat je na je kuurtje ineens wel plateaus gaat doorbreken? Het gaat dan juist moeilijker worden..
En waar slaat de rest van je comment op? Denk je nou echt dat elke juicer zichzelf helemaal geweldig vind? Ik weet niet op welke feestjes jij komt..
En wat maakt het nou uit of iets natty of niet natty is? Wat zit je nou jaloers te doen, je wilt immers zelf gaan kuren!

Laatst bewerkt:

Groetjes!

Spuiten of niet kuren? Beste kerel als je geen advies kan geven laat het dan ook gewoon zitten.
Je bent meer bezig met je vingers trainen dmv onnozele reacties.

OT: Ga langs bij een diëtiste bijv. of bij je sportschool, denk niet dat er iemand is die hier een voedingsschema voor je wilt bouwen.

Greetz en succes met je kuur

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

De orale vorm van steroiden zijn er dus niet voor de lol, jouw mening over de oral kuren is nu wel duidelijk voor iedereen en zoals de topicstarter al vermeld had wilt hij alleen een orale kuur doen dus waarom in hemelsnaam zou je hem dan daarop moeten afzeiken en vertellen dat hij moet prikken en anders niet kuren, dat jij nou van een dikke spuit in je kont houdt betekend niet dat het voor iedereen zo gaat.

houdoe

Spuiten of niet kuren? Beste kerel als je geen advies kan geven laat het dan ook gewoon zitten.

OT: Ga langs bij een diëtiste bijv. of bij je sportschool, denk niet dat er iemand is die hier een voedingsschema voor je wilt bouwen.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

De orale vorm van steroiden zijn er dus niet voor de lol, jouw mening over de oral kuren is nu wel duidelijk voor iedereen en zoals de topicstarter al vermeld had wilt hij alleen een orale kuur doen dus waarom in hemelsnaam zou je hem dan daarop moeten afzeiken en vertellen dat hij moet prikken en anders niet kuren, dat jij nou van een dikke spuit in je kont houdt betekend niet dat het voor iedereen zo gaat.

houdoe

Overal zit je je idee van orals only te verdedigen terwijl meer als 90% van de mensen je adviseren een echte en deftige kuur te doen met test. Je gaat tips vragen over wat je moet doen maar je doet er 0,0 mee. En ook meer dan 90% van de mensen hier zal net hetzelfde zeggen ook: spuiten of niet kuren. Waarom je axis platleggen met iets waar je amper wat van overhoud...

houdoe

Ja vooral van pietpillenmiet advies gaan aannemen, iemand die zich alleen beperkt tot het nemen oral kuurtjes en orals wilt gaan stacken. Epic.

Laatst bewerkt:
Overal zit je je idee van orals only te verdedigen terwijl meer als 90% van de mensen je adviseren een echte en deftige kuur te doen met test. Je gaat tips vragen over wat je moet doen maar je doet er 0,0 mee. En ook meer dan 90% van de mensen hier zal net hetzelfde zeggen ook: spuiten of niet kuren. Waarom je axis platleggen met iets waar je amper wat van overhoud...

Verdedigen? Dus omdat ik niet spuit verdedig ik het oral idee? Als deze TS al eerder vermeld dat hij NIET wilt spuiten waarom valt men hem daar dan als nog mee lastig.
Ga daar maar eens over nadenken!

Zucht. Oke dan geef ik je wel voedingsadvies. Ik zou op minimaal 4500 kcal elke dag gaan zitten. 50 mg Anavar verhoogt je verbranding waardoor je veel meer voedsel om kunt zetten in spieren. Ook is 15 % echt niet hoog qua vetpercentage dus als je per ongeluk iets stijgt geeft dat niks. Om aan die 4500 kcal te komen is natuurlijk wel moeilijk, af en toe een dikke hamburger of zak patat is dan ook niks mis mee. Zorg wel dat je aan je eiwitten komt. Minimaal 100 gr elke dag. Veel shakies drinken dus! Rest kun je zo opvullen als je zelf wilt, ook met junkfood, als het maar in je macro's past!

Verdedigen? Dus omdat ik niet spuit verdedig ik het oral idee? Als deze TS al eerder vermeld dat hij NIET wilt spuiten waarom valt men hem daar dan als nog mee lastig.
Ga daar maar eens over nadenken!

Dus als iemand eigenwijs is en vindt dat hij best kan vliegen en van een 25 verdiepingen hoog gebouw wilt springen moeten we hem dat ook maar laten doen? Beetje extremer maar je snapt 'm wel.

kontkuurtje ga je niks van overhouden!

doe dit

1-12 test e 500mg ew
1-6 anavar 60mg ed
14-17 nolva 20mg ed

take it or leave it!

aju.

Laatst bewerkt:
even een quote uit de stickies

http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Zucht. Oke dan geef ik je wel voedingsadvies. Ik zou op minimaal 4500 kcal elke dag gaan zitten. 50 mg Anavar verhoogt je verbranding waardoor je veel meer voedsel om kunt zetten in spieren. Ook is 15 % echt niet hoog qua vetpercentage dus als je per ongeluk iets stijgt geeft dat niks. Om aan die 4500 kcal te komen is natuurlijk wel moeilijk, af en toe een dikke hamburger of zak patat is dan ook niks mis mee. Zorg wel dat je aan je eiwitten komt. Minimaal 100 gr elke dag. Veel shakies drinken dus! Rest kun je zo opvullen als je zelf wilt, ook met junkfood, als het maar in je macro's past!

Nee iemand een zak patat laten vreten voor in je kuur is goed advies!

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Dus als iemand eigenwijs is en vindt dat hij best kan vliegen en van een 25 verdiepingen hoog gebouw wilt springen moeten we hem dat ook maar laten doen? Beetje extremer maar je snapt 'm wel.

Nu vergelijk je de dood (van een gebouw afspringen) met de gevaren van een oral kuurtje zoals Anavar waarvan de TS zich bewust is.

Als hij weet dat orals schadelijker zijn en minder resultaat opleveren en hij dat ook vermeld, is er GEEN reden om te reageren zoals Ga lekker prikken of anders niet!

Maar goed een discussie ga ik niet meer aan, aangezien het niveau daalt qua argumenten.

Nee iemand een zak patat laten vreten voor in je kuur is goed advies!

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Nu vergelijk je de dood (van een gebouw afspringen) met de gevaren van een oral kuurtje zoals Anavar waarvan de TS zich bewust is.

Als hij weet dat orals schadelijker zijn en minder resultaat opleveren en hij dat ook vermeld, is er GEEN reden om te reageren zoals Ga lekker prikken of anders niet!

Maar goed een discussie ga ik niet meer aan, aangezien het niveau daalt qua argumenten.

Staat zelfs in de stickies:trollfacex:

Terug
Naar boven