Fitness Seller

1e kuur graag voedingsadvies

even een quote uit de stickies

http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Nou waar blijft het :slotje:

• Topic Starter Topic Starter
Ook anavar legt je axis plat..en als jij jij jezelf niet kan motiveren zodra je op plateau staat moet je al helemaal niet gaan kuren..Denk je dat je na je kuurtje ineens wel plateaus gaat doorbreken? Het gaat dan juist moeilijker worden..
En waar slaat de rest van je comment op? Denk je nou echt dat elke juicer zichzelf helemaal geweldig vind? Ik weet niet op welke feestjes jij komt..
En wat maakt het nou uit of iets natty of niet natty is? Wat zit je nou jaloers te doen, je wilt immers zelf gaan kuren!

Ik snap echt jou probleem niet hoor. Als ik geen spuiten wil dan is dat toch duidelijk. Je heb nu alleen maar reacties gegevens waar ik niks mee kan. En waarom zou ik geen anavar mogen doen. Ben jij begonnen met kuren toen je naturel op je top zat? Ik kan je stats niet eens zien trouwens, die zullen ongetwijfeld beter zijn dan die van mij, maar goed ik heb nog geen spuit in mijn kont gehad en zal dit ook nooit gaan doen. En nee daar ben ik niet jaloers op. En al zou ik het wel gaan doen, dan nog vind ik een oral only best een goeie keus om kennis te maken met de AAS. Maar dit is allemaal offtopic, ik vroeg alleen voedingsadvies maar goed.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Overal zit je je idee van orals only te verdedigen terwijl meer als 90% van de mensen je adviseren een echte en deftige kuur te doen met test. Je gaat tips vragen over wat je moet doen maar je doet er 0,0 mee. En ook meer dan 90% van de mensen hier zal net hetzelfde zeggen ook: spuiten of niet kuren. Waarom je axis platleggen met iets waar je amper wat van overhoud...

Ik hoef geen deftige kuur. Gewoon even een duwtje in de rug. En dit zal best ook natuurlijk te behalen zijn. Alleen denk ik dat anavar mij wel een beetje kan helpen.

Ik snap echt jou probleem niet hoor. Als ik geen spuiten wil dan is dat toch duidelijk. Je heb nu alleen maar reacties gegevens waar ik niks mee kan. En waarom zou ik geen anavar mogen doen. Ben jij begonnen met kuren toen je naturel op je top zat? Ik kan je stats niet eens zien trouwens, die zullen ongetwijfeld beter zijn dan die van mij, maar goed ik heb nog geen spuit in mijn kont gehad en zal dit ook nooit gaan doen. En nee daar ben ik niet jaloers op. En al zou ik het wel gaan doen, dan nog vind ik een oral only best een goeie keus om kennis te maken met de AAS. Maar dit is allemaal offtopic, ik vroeg alleen voedingsadvies maar goed.

Als je nog om voedingsadvies moet komen vragen moet je vooral gaan kuren! Maar goed, ik heb je al gezegd dat je beter door kan trainen en dat het je eigen keus is als je dit niet doet, even goede vrienden.. Maar ga dan voor test-e en geen dom pillen kuurtje..
Waarom zou je niets met mijn reacties kunnen? Omdat ik jouw kuurvoorstel niet ondersteun? Ik probeer je juist op een beter pad te brengen, alleen jij zit zo diep met je hoofd in je eigen reet dat je dat niet eens beseft :D

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

+1

Zucht. Oke dan geef ik je wel voedingsadvies. Ik zou op minimaal 4500 kcal elke dag gaan zitten. 50 mg Anavar verhoogt je verbranding waardoor je veel meer voedsel om kunt zetten in spieren. Ook is 15 % echt niet hoog qua vetpercentage dus als je per ongeluk iets stijgt geeft dat niks. Om aan die 4500 kcal te komen is natuurlijk wel moeilijk, af en toe een dikke hamburger of zak patat is dan ook niks mis mee. Zorg wel dat je aan je eiwitten komt. Minimaal 100 gr elke dag. Veel shakies drinken dus! Rest kun je zo opvullen als je zelf wilt, ook met junkfood, als het maar in je macro's past!

Sorry maar zelfs ik weet dat 100gr eiwitten te weinig is. En met 4500kcal stijg ik veel te veel in vet.(Ik heb een kantoor baan he, en train 3x per week) Heb een tijdje op 3500 gezeten en kwam in die tijd 3kg vet een 1kg spier aan in een maand tijd. Dus dat werkt niet voor mij. Ik haal trouwens alles uit vaste voeding behalve mijn shake in de morgen en op trainingsdagen na de training.

.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Als je nog om voedingsadvies moet komen vragen moet je vooral gaan kuren! Maar goed, ik heb je al gezegd dat je beter door kan trainen en dat het je eigen keus is als je dit niet doet, even goede vrienden.. Maar ga dan voor test-e en geen dom pillen kuurtje..
Waarom zou je niets met mijn reacties kunnen? Omdat ik jouw kuurvoorstel niet ondersteun? Ik probeer je juist op een beter pad te brengen, alleen jij zit zo diep met je hoofd in je eigen reet dat je dat niet eens beseft :D

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

+1

Ik weet veel van voeding maar niet over voeding bij een anavar kuur. Of ik het moet gebruiken voor de cut of bulk. Dat was meer mijn vraag. Ik weet sws niet hoe je moet eten bij een kuur omdat ik daar geen ervaring mee heb. Al zou ik beslissen om die test-e te doen, zou ik nog niet weten hoe ik dan moet gaan eten. Ik verwacht veel meer.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Maar goed al met al ben ik toch gaan twijfelen of anavar dan wel een goede keus is. Ben het gewoon zat om niet meer vooruit te komen. Al vind ik dat ik over 2 jaar wel vooruitgang heb geboekt. Zal er nog eens goed over nadenken. Ik zal naturel zeker nog meer kunnen behalen, maar ja in welk tijd bestek is dan de vraag. Van nature ben ik een echte ecto.

Niet veel meer dus. Anavar is geen wondermiddel. Ik zou er op cleanbulken, je 1e kuur ( hoe gay ook ) cutten is zonde imo. Eet wat extra eiwitten is mss wel nuttig. Mss druk je een paar kilo extra, gain je er 2 of 3 en leg je daarvoor je axis 8 weken plat. Weet je al of je gaat nakuren of niet? Maar serieus, dit soort dingen hoor je ook gewoon zelf op te zoeken.

Als je nu niet meer gaint naturel dan eet je gewoon niet goed of mankeert er wat aan je training en rust. Opzich is er niks mis mee om te vroeg te kuren, dat deed ik ook alleen dien je wel de kennis te hebben over wat je gaat doen en dat mist er hier nogal aan.

Niet veel meer dus. Anavar is geen wondermiddel. Ik zou er op cleanbulken, je 1e kuur ( hoe gay ook ) cutten is zonde imo. Eet wat extra eiwitten is mss wel nuttig. Mss druk je een paar kilo extra, gain je er 2 of 3 en leg je daarvoor je axis 8 weken plat. Weet je al of je gaat nakuren of niet? Maar serieus, dit soort dingen hoor je ook gewoon zelf op te zoeken.

Als je nu niet meer gaint naturel dan eet je gewoon niet goed of mankeert er wat aan je training en rust. Opzich is er niks mis mee om te vroeg te kuren, dat deed ik ook alleen dien je wel de kennis te hebben over wat je gaat doen en dat mist er hier nogal aan.

Ja daar heb je een punt. Ik ga er nog eens goed over nadenken en praten met de grote kerels bij mij in de gym. Ik zou btw niet gaan nakuren. Ik wou wel 4 weken nolva 20mg doen. Maar dealer zei dat dit niet nodig was.

Laatst bewerkt:
Ja daar heb je een punt. Ik ga er nog eens goed over nadenken en praten met de grote kerels bij mij in de gym.

Pik er dan wel 1 uit met hersens :P Er zijn echt ontzettend veel idioten in gyms en for some reason is het vaak hoe groter ze zijn hoe meer onzin ze uit kramen, uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Ik dacht er net zo over maar ik kan je zeggen dat pillen kuurtje ga je echt niet 1x doen ook al denk je nu van wel
je kan beter nu Test en je anavar dan zetten dan een paar keer dezelfde fout maken en er dan pas achter komen dat het echt dom is en veel ongezonder.
hun kouwen het je voor dus je kunt het beter aannemen of een creatine potje halen :p

Pik er dan wel 1 uit met hersens :P Er zijn echt ontzettend veel idioten in gyms en for some reason is het vaak hoe groter ze zijn hoe meer onzin ze uit kramen, uitzonderingen daargelaten uiteraard.

Haha ja en die gene moet eerlijk toegeven dat die kuurt. Maar ja dat doen er best veel tegenwoordig volgens mij. Ik zou btw niet gaan nakuren. Ik wou wel 4 weken nolva 20mg doen. Maar dealer zei dat dit niet nodig was.

Zelf gezegd dat ik 1x een oral kuurtje zou gaan doen en sowieso nooit zou gaan injecten. Tweede kuur bijna klaar en injecten..:P blijft vaak niet bij 1 kuur haha. Nu al over 3e kuur aan het nadenken met injects uiteraard.

Vind het zelf hypocriet om te zeggen dat je beter injects kan doen aangezien ik zelf met een oral only kuurtje ben begonnen maar nu doe ik liever ook injects..zo erg is het prikken niet en het is minder belastend voor je lever. maar als je per se een oral kuur mee wil beginnen zou ik zelf voor winstrol gaan..

Succes

Helemaal vergeten dat degene die de sticky's gemaakt hebben goden zijn waarvan hun meningen over wel of niet prikken eigenlijk feiten zijn!

Goed dat jij zo slim bent dat je dat wel weet!

Kerel je hebt nog nooit een spuit in je gehad alleen maar orals... Jij kan nog helemaal niet meepraten over dit onderwerp.
En dat terzijde, 99% op dbb zal zeggen dat een oral only geen goede keuze is.. daarnaast staat het nog in de stickies.. en dan kom jij met je kuurvoorstel om 2 orals te stacken.. diepe zucht.

Dan geloof je het toch en blijf je lekker je axis platgooien voor die paar gram, succes pietje!

Kerel je hebt nog nooit een spuit in je gehad alleen maar orals... Jij kan nog helemaal niet meepraten over dit onderwerp.

Oh dus je moet eerst spuiten om een mening te vormen?

Lees onze discussie is over en ga maar nadenken voordat je post, als je het dan nog niet snapt hoop ik dat er wel iemand in de buurt is van je die wel over een herseninhoud beschikt.

Oh dus je moet eerst spuiten om een mening te vormen?

Lees onze discussie is over en ga maar nadenken voordat je post, als je het dan nog niet snapt hoop ik dat er wel iemand in de buurt is van je die wel over een herseninhoud beschikt.

Je moet weten waar je over praat, en dat doe je niet.
Maar ik ga verder niet meer met je in discussie, dat je achterlijk aan het kuren bent is wel duidelijk en dat moet je ook helemaal zelf weten. Jammer dat ik je dat niet heb kunnen laten inzien, Even goede vrienden!

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Zelf gezegd dat ik 1x een oral kuurtje zou gaan doen en sowieso nooit zou gaan injecten. Tweede kuur bijna klaar en injecten..:P blijft vaak niet bij 1 kuur haha. Nu al over 3e kuur aan het nadenken met injects uiteraard.

Vind het zelf hypocriet om te zeggen dat je beter injects kan doen aangezien ik zelf met een oral only kuurtje ben begonnen maar nu doe ik liever ook injects..zo erg is het prikken niet en het is minder belastend voor je lever. maar als je per se een oral kuur mee wil beginnen zou ik zelf voor winstrol gaan..

Succes

Juist omdat jij die weg gevolgd hebt snap je nu waarom iedereen hier altijd zo zit te drammen geen oral only te nemen. Advies geven op basis van ervaring is niets mis mee.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

ik dacht er net zo over maar ik kan je zeggen dat pillen kuurtje ga je echt niet 1x doen ook al denk je nu van wel
je kan beter nu test en je anavar dan zetten dan een paar keer dezelfde fout maken en er dan pas achter komen dat het echt dom is en veel ongezonder.
Hun kouwen het je voor dus je kunt het beter aannemen of een creatine potje halen :p

+ 1

Leuk man als je ballen krimpen enzo. Wil gewoon een klein duwtje in mijn rug het hoeft van mij allemaal niet zo extreem om op die feestjes stoer met het shirt uit te lopen, terwijl de helft wat je ziet verkregen is door te kuren. En als je ze dat dan vraagt is het allemaal natuurlijk verkregen ofcourse.

Geld niet voor iedereen natuurlijk. Wil geen vooroordelen geven.

Iedergeval zoals ik al zei een klein duwtje in de rug omdat ik al een aantal maanden op een plateau zit en weinig motivatie heb. Van Anavar kan je kracht en kleine massawinst verwachten. Dat zal mij weer motiveren voor de komende tijd verwacht ik.

Vind dat je de mensen die goed kuren nu toch behoorlijk de grond in trapt.....je zegt wel geen vooroordelen, maar die heb je wel ;)

Succes verder!

En wat maakt het nou uit of iets natty of niet natty is? Wat zit je nou jaloers te doen, je wilt immers zelf gaan kuren!
:stupid:goede comment.

OT: draak van een kerel..
1- je gaat geen plateaus doorbreken als je cut.
2- keuze maken (cut/bulk).
3- 15% @1.90m 85kg??!!
4- NEVO-online.
5- zelf logisch nadenken mbt tot een voedingsschema.

En zoals eerder vermeld zal var only ook je axis platleggen, je moet nakuren. Dit zal weer weken/maanden duren. In die tijd verlies je gegarandeerd je gains (als je die überhaupt maakt).

Terug
Naar boven