Fitness Seller

1e kuur , Test E + Dbol

je tepel ziet er raar uit op foto 2 maar kan aan mij liggen

Pantotheenzuur heet het zo? :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
ja dat heet zo ;) hehe

hmm vreemd, denk dat het aan de foto ligt.
heb iig geen pijn/gevoeligheid eraan

Je lijkt wel een beetje vet te hebben aangezet? Zal ook nog wel wat vocht zijn..

Ik kan de foto's niet zien :(, links werken hier niet...

Je lijkt wel een beetje vet te hebben aangezet? Zal ook nog wel wat vocht zijn..

hmm bij die eerste foto moet ik wel zeggen dat dit na het trainen was waar ik toch wel 2 - 2,5 liter water consumeer :P en de nodige shakes/voeding achter de kiezen heb. ik vind niet dat ik dikker oog in de spiegel sochtends :eek:

achja nog een kleine 2 weekjes en dan begint de nakuur alweer hmm... benieuwd wat dat brengen gaat :D:p

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Ik kan de foto's niet zien :(, links werken hier niet...

bij mij werken ze nog gewoon hoor ? upload ze altijd via tinypic :o

Hoeveel kilo heb je nu in totaal gepakt? Een kilo of 10 toch? Daar zit zeker wat vocht en vet bij. Over paar maanden kun je pas echt goed zien wat de kuur je heeft gebracht.

Hoeveel kilo heb je nu in totaal gepakt? Een kilo of 10 toch? Daar zit zeker wat vocht en vet bij. Over paar maanden kun je pas echt goed zien wat de kuur je heeft gebracht.

10.5 ja.... zit zeker vocht/vet bij, hoop dat ik er 7 kan vasthouden ;)

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

ja vitamine B5 om puistjes / spots te verminderen op mn schouder/bovenrug, is nu weer helemaal egaal gelukkig ;) volgende week verlaag ik de dosis naar 3 gram per dag kijken of het dan nog zo blijft. anders weer terug omhoog. laat het lekker meelopen tot na de nakuur zodat de kans op acne laag blijft.

ja vitamine B5 om puistjes / spots te verminderen op mn schouder/bovenrug, is nu weer helemaal egaal gelukkig ;) volgende week verlaag ik de dosis naar 3 gram per dag kijken of het dan nog zo blijft. anders weer terug omhoog. laat het lekker meelopen tot na de nakuur zodat de kans op acne laag blijft.

Jah daar heb ik ook last (zonder kuur) op hoeveel gram zit je nu dan (aantal tabs) ? maar je maakt je geen zorgen dat je de aanbevolen dosering overschrijdt?

4 gram per dag ( 8 tabs ) , het kan geen kwaad om een tijdje hogere doseringen B5 te pakken want er zijn nagenoeg geen slechte sides van, enige wat kan gebeuren is dat je lichaam de andere b vitamines minder goed opneemt, maar hiertegen supplementeer ik daar ook wat extra van, tot nu toe nergens last van. en de puistjes zijn weg :)

Ja bij vit b hoef je niet zo bang te zijn. Vit A, D en E is ander verhaal.

Binnen welke tijd zag je resultaat van die B5?

En je armen maten nu 42cm, waar begon je mee?

ehmm gebruik het nu een weekje geloof ik. maar ik had dan in zeer kleine mate last van ' acne ' had 4-5 puistjes en wat vlekjes waar dit normaal max 0-2 puistjes is en ze zaten allemaal op rug / schouders waar ik ze normaal niet snel krijg. vandaar dat ik dus meteen die b5 ben gaan supplementeren. en dat blijf ik nu dus gewoon doen tot mn 2 potjes op zijn en dan kijk ik of het nog nodig is nieuwe te gaan halen of dat het weg blijft ;)

ik zou het niet weten wat mn armen van te voren waren :( was de eerste keer dat ik ze had gemeten uit nieuwsgierigheid.

Zulke tepels heb ik ook, in een andere post zeggen ze dat het vet en/of vocht is onder de tepel..geen gyno.

achja, zou kunnen, zien wel of het wegtrekt als ik weer ga cutten :) ik vind het niet echt lelijk of storend uit zien :)

Je gaat toch niet gelijk na je kuur cutten of wel?

Terug
Naar boven