Fitness Seller

1ste kuur na 3 jaar training. Dbol + T-Enanth.

Looking4sushi

Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal , net geregistreerd hierzo na jaren lezen en observeren.

Kheb samen met een maat , van het merk GM TE LABS onze eerste kuur gekocht.

Ben sinds vorige week vrijdag begonnen met beide.(22 Juni )
40mg Dbol . Stoppen met inname op 3 Aug.
1ml Testo. stoppen met inject op 31 Aug.

Nakuren doen we met Nolva

Training en voedingsschema zitten meer dan ok , maar ik vind dat ik er nog niets van merk na een week nu?
Mijn stats momenteel zijn :
25jaar
1m64
70kg
11% BF.

Ik slaap ook zeer slecht sinds ik ermee begonnen ben , dus neem nu ondertussen ook al ZMA van xxlnutrition dat toch wat moest zorgen voor een diepere slaap, maar tot nu toe ook nog geen effect heeft vertoond.
Mss ligt het aan men werkuren? Doe vaak 12 uur shifts( bewaking ) en dit met verschil in nacht , dag en avonduren.

Nu , normaal gezien zou ik hier toch wel redelijk wat kg's moeten kunnen meepikken? Men maat voeld het al harder dan ik,en die weegt dan zelf nog 20kg meer dan ikzelf en is ook een stukje groter.

Mss is de dosis van 1ml Test niet genoeg voor me?
Of kan het nog even duren voor ik het echt begin te merken?
Tot nu toe heb ik enkel wat krachttoename gemerkt in men schouders en benen.

Foto'tje zo net genomen.
[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/9185/afbeelding3r.jpg][/IMG]

Iemand nog die pas laat in zen kuur het is beginnen voelen/merken?

Bedankt :)

Laatst bewerkt:
Nakuren met aromasin ?? Is dit misschien arofixen ??
Zo niet schaf dan ook ff wat nolva aan :).

Mwoaaa gaat een stuk langzamer gozer !

Het slapen wordt wel beter had ik ook in het begin.

Slaap nu als een roosje hehe ;).

Ben momenteel bezig met exemestane om mn gyno wat terug te dringen...ben hierdoor iets afgevallen omdat exemestane ook vocht wegneemt uit je lichaam.

Opzich niet heel erg....verlies ik dat straks tenminste niet meer ;)

Ga je volgen !!

• Topic Starter Topic Starter
Mwoaaa gaat een stuk langzamer gozer !

Het slapen wordt wel beter had ik ook in het begin.

Slaap nu als een roosje hehe ;).

Ben momenteel bezig met exemestane om mn gyno wat terug te dringen...ben hierdoor iets afgevallen omdat exemestane ook vocht wegneemt uit je lichaam.

Opzich niet heel erg....verlies ik dat straks tenminste niet meer ;)

Ga je volgen !!

haha , ok man ! Dat slapen is echtttttt klowteuh ! Wat ik nu wel heb is een beetje kracht toename en vooral nogal sneller op men tenen getrapt :D
Ik heb ooit eens gezien dat er een paar mensen zo goed als geen vocht bijkwamen bij Dbol, en ik ben leaner dan ervoor,overal aders door,zelfs op men borst... echt wicked !

Geen slechte stats voor eerste kuur netjes maar 11% vet dat zal ietsjes hoger zijn. Kijk uit met die d bol als je daar al opgefokt van word kijk maar uit als de test inkickt

Ff al updaten , net de ziekste borst training gehad die ik ooit had...
Zweten als een paard , men max ligt nu op 104 bench en dat 4 keer... en ik kon maar blijven doorgaan.

Men Vet percentage klopt niet. Ik moet dringend eens foto's laten nemen door iemand van mezelf. heb het net laten meten voor k begon te trainen en ik sta op net geen 10% !!
K*twebcam,k*tlicht etc... :P

Echt te ziek hoe een pomp ik had,zelfs aders overal op men borst nu o.O

Cheerioos !

Ff al updaten , net de ziekste borst training gehad die ik ooit had...
Zweten als een paard , men max ligt nu op 104 bench en dat 4 keer... en ik kon maar blijven doorgaan.

Men Vet percentage klopt niet. Ik moet dringend eens foto's laten nemen door iemand van mezelf. heb het net laten meten voor k begon te trainen en ik sta op net geen 10% !!
K*twebcam,k*tlicht etc... :P

Echt te ziek hoe een pomp ik had,zelfs aders overal op men borst nu o.O

Cheerioos !

Kan best ja kwaliteit foto lichtinval en als je zelf foto neemt is ook altijd heel anders heb zelf het zelfde probleem dan haha

Wehw, vandaag skip ik eens een dagje. Legtraining was zo intens dat alles gewoon een keer pijn doet! Zo stijf ben ik in jaren niet meer geweest :P

Wauw , ff zweer genekt ofzo. Donderdag legtraining gehad ( 1ste maal dat ik de Dboll wel begon te voelen ) Dus heel zwaar kunnen trainen zonder enig probleem.
Nu 3 dagen later bijna , zijn mijn pezen of mijn spieren ontstoken die van men bovenbeen naar men kuiten gaan... men kuiten zijn redelijk gezwollen en ik kan men voeten pas na een heel tijdje stappen weer plat op de grond zetten.
Doet gigantisch veel pijn.
1 woord : k*t

Zit nu halfweg 2de week. Volges mij is die dbol een cuttings AAS ofzo want ik doe niets anders meer dan plassen de hele dag en ben alweer een kilo kwijt =\ benieuwd wanneer die Test nu eigelijk gaat inkicken. Vrijdag 3de inject. Kuurtje slaagt tot nu toe erg tegen. Of is er nog kans dat het pas later begint te werken allemaal?FML

Laatst bewerkt:
Had ik ook met de dbol hoor is mij vies tegengevallen !!
Test kan veel later inkicken nog...bij mij pas in week 5 dat ik echt super hoge libido had....
Je had beter eerste 4 weken winstrol kunnen doen als je het mij vraagt...dbol vind ik echt k*t !

Had ik ook met de dbol hoor is mij vies tegengevallen !!
Test kan veel later inkicken nog...bij mij pas in week 5 dat ik echt super hoge libido had....
Je had beter eerste 4 weken winstrol kunnen doen als je het mij vraagt...dbol vind ik echt k*t !

Ik snapper niks van :) terwijl men maat , die knal dezelfde heeft als mij er toch nogal intensief op reageerd.

Nuja, ik geef niet op. We zullen die dbol eens proberen met 100mg/dag. Hahaha. Trollssss/

mss dat ik gewoon cleane gains krijg van dbol ipv van vochtopslag..want ik eet echt wel heel clean imo.

Tijd om eens te updaten.
Heb na nader inzien en met ervaren gebruikers gesproken te hebben , men Test verhoogt naar 2ML/week.
Dbol inname blijft 40mg/dag.

Tot nu toe zieke krachttoename , men schouders,triceps en biceps zijn echt ongelooflijk hard aan't aflijnen. Ik heb absoluut GEEN last van iets ofwat van vochtopname tot nu toe ! Die bloat kan mss nog wel komen , maar in ieder geval heb ik er geen last van tot nu toe. Mss omdat men dieet lekker clean is buiten 1 cheat meal in het weekend dat ik weinig tot geen vocht ophoud? Ik eet niets met zout , 3 zakjes bruine rijst per dag , 10-12 eieren/dag( 2 met eigeel ) Kippenborst/kalkoen verdeeld over 4 porties van 200gr over de hele dag. Als snacks eet ik rijstkoeken zonder ( zout !!) Smorgens whey delicious en deze ook na de training, samen met Dextro en 3 creatine Tabs. Casseine shake voor het slapen gaan en een potje Kwark ! En dan alle dagen buiten in het weekend Animal pack vitamines. En als ik al dan niet de extra tijd nog vind maak ik af en toe wel eens een paar Delicious Pancakes klaar voor onderweg van/naar werk binnen te spelen. Ik zou grust al wat pics willen uploaden , maar ik ga gewoon op het einde van de kuur een foto erbij gooien om het verschil duidelijk te zien.
Peace out !

Ps : ben eens benieuwd als die Test gaat inslaan , heb tot nu n goede 2kg gewonnen aan droge massa.

succes brah!!! Gain ze nog!!!
En vergeet niet aan je gezonde vetten te denken;)
Je bent goed bezig ik heb je al gezien:p
Blijven gaan bro... en niet ongeduldig worden, Rome is ook niet op 1dag gebouwd;)
Peace bro en heel veel succ6 toegewenst van je maat uit Leuven:)

succes brah!!! Gain ze nog!!!
En vergeet niet aan je gezonde vetten te denken;)
Je bent goed bezig ik heb je al gezien:p
Blijven gaan bro... en niet ongeduldig worden, Rome is ook niet op 1dag gebouwd;)
Peace bro en heel veel succ6 toegewenst van je maat uit Leuven:)

yoyo ! Ik sta nu op 74kg bro.
Blijve lekker doorgaan !

Borsttrainingen zijn elke keer weer gestoord net zoals vandaag. En ik sta lekker kurkdroog... GOEIE DBOL :D Alleen die onderrug druk is soms echt gekkewerk ! precies of men ligamenten gaan er uitknallen haha ! Moet wel zeggen,sinds ik 2ML test doe , dat ik verdomme in jaren zo geil niet meer geweest ben... hahahah !

yoyo ! Ik sta nu op 74kg bro.
Blijve lekker doorgaan !

Borsttrainingen zijn elke keer weer gestoord net zoals vandaag. En ik sta lekker kurkdroog... GOEIE DBOL :D Alleen die onderrug druk is soms echt gekkewerk ! precies of men ligamenten gaan er uitknallen haha ! Moet wel zeggen,sinds ik 2ML test doe , dat ik verdomme in jaren zo geil niet meer geweest ben... hahahah !

backpumps huh:cool: Ken het bro;) Geen zorgen dat hoor je vaker van Dianabol Ik ben blij voor u dat je geen vocht vasthoud want bij mij was het een en al vocht.
Die geile gevoel is heerlijk:D
succes verder bro!!!
Je groeit echt snel!!!

Jo gozer !

Hoe gaat het hier ?

abbo!

ben je niet al bijna klaar met je kuur btw? Jammer dat jij je log niet hebt bijgehouden...En merken mogen niet vermeld worden btw

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven