Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zegt dat ik niet veel over voeding weet? De macroprofielen die je opnoemt zijn veel te hoog voor een cutting dieet. Kom nou even niet doen alsof jullie het beter weten met jullie sticky. 0.15 - 0.20 gr vet/kg is het beste voor een cutting dieet.
Wie zegt dat ik niet veel over voeding weet? De macroprofielen die je opnoemt zijn veel te hoog voor een cutting dieet. Kom nou even niet doen alsof jullie het beter weten met jullie sticky. 0.4 - 0.45 gr vet/kg is het beste voor een cutting dieet.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
lees je eerst maar even in over voeding...
als je al 7 jaar traint en serieus bent had je ook wat meer over voeding geweten imo..
In de link staat ook uitleg over hoe en waarom van macros.
Maar simpelweg.. je hebt min 1 gr vet per kg BW nodig voor je hormoonhuishouding en een goede vetstofwisseling...
Kies raak je nooit geïrriteerd als je wisselt van persoonlijkheid en dan opeens ziet dat er die dag te veel of te weinig vetten in je schema staan?
Grappige is dat ik al veel voedingsschema's heb gemaakt voor mensen om te cutten... allemaal netjes met voldoende vetten.. en allemaal hadden ze een goed resultaat en een blijvend resultaat..... Dus ach.. doe wat jij wil... lekker weinig vetten en kuurtje erbij..... zal je hormoonhuishouding iig geen goed doen.

Grappige is dat ik al veel voedingsschema's heb gemaakt voor mensen om te cutten... allemaal netjes met voldoende vetten.. en allemaal hadden ze een goed resultaat en een blijvend resultaat..... Dus ach.. doe wat jij wil... lekker weinig vetten en kuurtje erbij..... zal je hormoonhuishouding iig geen goed doen.
/out
Als jij na 7 trainen 80 kilo weegt op 178 cm 15% vp snap je er weinig van en/of geen discipline ga dan vooral geen grote muil geven tegen mensen die je proberen te helpen...
@Potentie
Als jij na 7 trainen 80 kilo weegt op 178 cm 15% vp snap je er weinig van en/of geen discipline ga dan vooral geen grote muil geven tegen mensen die je proberen te helpen...
@Potentie

Tuurlijk da jij begint met u grote muil