AndroidHealthClinic

1ste Kuur Serieus

En hoe ga je vet verliezen zonder af te vallen ga je het omwisselen voor spier? Stomme troll

En ik ben natty net zoals wesley visser

• Topic Starter Topic Starter
Zelfs dnp gaat jou niet helpen afvallen zwakke. Dus werk nou maar aan je dieet

1 gram vet
2 gram eiwit
Rest carbs

Al hoewel het met jouw stats niet uitmaakt je hebt toch geen massa

Ga gewoon uit mijn topic deze cijfers zijn zo lachwekkend. Ik wil niet afvallen ik wil vet verliezen dommerik. Ga nou lekker verder kuren jij...

Er zijn hier idioten die veel te snel mensen onderschatten

Kuurtje gedaan --> nakuur --> paar maanden na de nakuur... Mijn willie wil nie meer... :rolleyes:
Daar hebben we al genoeg topics van....

Hij wil niet afvallen... maar vet verliezen. Weer een die zijn vet in spieren om gaat zetten..
Maar wel met AAS... want dan kan je slecht eten en slecht trainen want je groeit toch wel

Een jaar later...
Tweede kuurtje... want nog steeds op 15 % en inmiddels skinnyfat... :goodidea:

Anavar>winstrol>dianabol.

Wie zegt dat ik niet veel over voeding weet? De macroprofielen die je opnoemt zijn veel te hoog voor een cutting dieet. Kom nou even niet doen alsof jullie het beter weten met jullie sticky. 0.15 - 0.20 gr vet/kg is het beste voor een cutting dieet.

Wat een onzin.

Jongens en meisjes wees is allemaal kalm.

Als je vet verliest verlies je vet simpel ik heb nooit gesproken over vet omzetten in spieren.

Ik kan jullie macrprofielen doorsturen voor cutten, maintenance, en bulken. Die zitten allemaal onder de 1 gram vet.

1 gram vet per kg is gewoon te veel ik weet niet uit welke boek jullie dat halen maar dat is gewoon verouderd en uberhaupt teveel.

Clean bulken en cutten voor iemand natural daar zijn andere cijfers voor nodig tenminste als je het goed en snel wilt doen.

Als je vet verliest verlies je vet simpel ik heb nooit gesproken over vet omzetten in spieren.

Ik kan jullie macrprofielen doorsturen voor cutten, maintenance, en bulken. Die zitten allemaal onder de 1 gram vet.

1 gram vet per kg is gewoon te veel ik weet niet uit welke boek jullie dat halen maar dat is gewoon verouderd en uberhaupt teveel.

Clean bulken en cutten voor iemand natural daar zijn andere cijfers voor nodig tenminste als je het goed en snel wilt doen.

Ik denk eerder dat "vet is de vijand" verouderd is. Heb al gecut op meer dan 1 gr vet per kg lichaamsgewicht. Natural en rond de 7% geraakt. Niks mis met 1 gr of meer goede vetten per kg lichaamsgewicht.

Je zegt ook dat je niet wilt afvallen maar vet wil
Verliezen is een beetje tegenstrijdig niet?

Hierbij fatsoenlijke macro cijfers voor iemand die 80kg weegt/15% vet heeft/6u per week traint

---------------------------------------
Cut:

Protein 211g (845 kcal)
Carbs 224g (897 kcal)
Vet 35g (317 kcal)
Bulk:

Protein 176g(704 kcal)
Carbs 413g (1652 kcal)
Vet 53g (475 kcal)

Je hebt niet meer nodig en niet minder. Mensen die mij ongelijk geven ga lekker ergens anders zwanzen. Ik volg geen extreme diëten met surplussen voor steroids gebruikers. Natuurlijk verbruik je meer kcal door al die producten en heeft je lichaam waarschijnlijk meer vet nodig om je hormonen in balans te kunnen houden door al de stress die hij krijgt. Nogmaals dat zijn diëten voor mensen die kuren niet voor naturals. Als je vet snel en effectief wilt verliezen ga je er niet geraken met 1gr vet/ per kg lichaamsgewicht per dag dat is gewoon belacheljk veel en gewoon veel te veel.

28 = 82 en dementerend...

dat vetten slecht zijn is nl al jaren achterhaald. Ken ook zat mensen die perfect konden cutten naar wedstrijdniveau (7-8%) en gewoon in de prep nog steeds 1,5-2 gr vet per kg lichaamgewicht aten....

Jij bent vast ook nog van de generatie dat 2 eieren per week de max is.... want cholesterol is zoooo slecht.....:rolleyes:

nm1gpwzjdcruq70za4yk.jpg

Koekkoek leuk topic ga zo verder.

Terug
Naar boven