Zelfs dnp gaat jou niet helpen afvallen zwakke. Dus werk nou maar aan je dieet
Ga gewoon uit mijn topic deze cijfers zijn zo lachwekkend. Ik wil niet afvallen ik wil vet verliezen dommerik. Ga nou lekker verder kuren jij...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga gewoon uit mijn topic deze cijfers zijn zo lachwekkend. Ik wil niet afvallen ik wil vet verliezen dommerik. Ga nou lekker verder kuren jij...
1 gram vet
2 gram eiwit
Rest carbs
Al hoewel het met jouw stats niet uitmaakt je hebt toch geen massa
En hoe ga je vet verliezen zonder af te vallen ga je het omwisselen voor spier? Stomme troll
En ik ben natty net zoals wesley visser

Fixed

Als je een opmerking geeft of niet akkoord gaat met iets verklaar dan waarom.
Wie zegt dat ik niet veel over voeding weet? De macroprofielen die je opnoemt zijn veel te hoog voor een cutting dieet. Kom nou even niet doen alsof jullie het beter weten met jullie sticky. 0.15 - 0.20 gr vet/kg is het beste voor een cutting dieet.
Jongens en meisjes wees is allemaal kalm.
Als je vet verliest verlies je vet simpel ik heb nooit gesproken over vet omzetten in spieren.
Ik kan jullie macrprofielen doorsturen voor cutten, maintenance, en bulken. Die zitten allemaal onder de 1 gram vet.
1 gram vet per kg is gewoon te veel ik weet niet uit welke boek jullie dat halen maar dat is gewoon verouderd en uberhaupt teveel.
Clean bulken en cutten voor iemand natural daar zijn andere cijfers voor nodig tenminste als je het goed en snel wilt doen.
Jongens en meisjes wees is allemaal kalm.
Als je vet verliest verlies je vet simpel ik heb nooit gesproken over vet omzetten in spieren.
Ik kan jullie macrprofielen doorsturen voor cutten, maintenance, en bulken. Die zitten allemaal onder de 1 gram vet.
1 gram vet per kg is gewoon te veel ik weet niet uit welke boek jullie dat halen maar dat is gewoon verouderd en uberhaupt teveel.
Clean bulken en cutten voor iemand natural daar zijn andere cijfers voor nodig tenminste als je het goed en snel wilt doen.