XXL Nutrition

1ste voedingsschema

XmisterX

Novice
Waardering
0
Na een aantal half afgewerkte pogingen is het nu echt tijd om goed te gaan trainen en eten. Ik heb vandaag een voedingsschemagemaakt met behulp van dit forum en calorieen alfabet.

Ik ben 22j, weeg 72kg en heb een lengte van 1,92. Mijn doel is om snel richting de 85kg te gaan. Ik train 3 a 4x per week, zonder cardio.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie nog verbeterpunten???

- cornflakes vervangen voor brinta of havermout

- 10:00 4 boterhammen ipv 2

- 15:00 idem

- ik zou geen weightgainer nemen voor t slapen aan,
en ook geen banaan ivm fructose. beter verplaats je
deze maaltijd met die er voor.

• Topic Starter Topic Starter
Is het dan een idee om de Weight Gainer te mengen met de kwark en een banaan en deze rond 21u of na de avond training in te nemen??

En dan rond 23u een appel met een glas melk.

train je 's avonds?
ik zou 's om 18.30 meer eten, meer kh's.
lasagne bijvoorbeeld.

nee man, geen lasagne, hij moet zn portie vergroten, 50 gr kip is veel te weinig, maak daar maar 125 van, rijst op 75 en groenten ook.

de kwark is het best om voor het slapen te nemen, zou dan om 21:00 een shake met weightgainer (en evt whey) en een banaan nemen (neem aan dat je dan terug komt van sporten?) , en voor je gaat slapen 500 gr kwark.

nee man, geen lasagne, hij moet zn portie vergroten, 50 gr kip is veel te weinig, maak daar maar 125 van, rijst op 75 en groenten ook.

de kwark is het best om voor het slapen te nemen, zou dan om 21:00 een shake met weightgainer (en evt whey) en een banaan nemen (neem aan dat je dan terug komt van sporten?) , en voor je gaat slapen 500 gr kwark.

je hebt gelijk met die kip maar hij wil toch snél richting 85:D

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de tips.

Mijn schema is inmiddels aangepast. Gelijk na de training neem ik voortaan een weight gainer. en voor het slapen een bak kwark met een appel. De tijden van trainen kan ik helaas niet altijd vast stellen (student he). de kcal staan nu voor mij op 4245.

Het avond eten bestaat niet altijd uit kip en rijst, dit probeer ik zoveel mogelijk te varieeren, ook visgerechten..

Terug
Naar boven