Fitness Seller

2,07m 114kg

Echt ziek man! Hoop er ooit ook zo uit te zien met me lengte haha:)

Super man! Geweldige progressie, het is niet gemakkelijk zoon lengte vullen!
Dikke traps

Ga je loggen wanneer je gaat kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Super man! Geweldige progressie, het is niet gemakkelijk zoon lengte vullen!
Dikke traps

;)

Echt ziek man! Hoop er ooit ook zo uit te zien met me lengte haha:)

Ja veel eten man met onze lengte dan lukt het je wel.

Zo zo, respect kerel! Wat een monster moet jij zijn irl. Zal dit fotolog blijven volgen

Leuk

Ga je loggen wanneer je gaat kuren?

Ja dat ga ik zeker doen!

Ben echt onder de indruk... vooral vanwege je lengte :eek:.

En ik ben niet snel onder de indruk. Als je dit afwerkt kan het echt heel mooi worden..

Leuk je gister even gezien te hebben bij open air, ik sprak je aan bij het 'girl love dj's' podium ;) Buffel!

Prachtig voorbeeld om te zien wat je kan bereiken met wilskracht! Respect!

Kijk nog zon voorbeeld dat je wel degelijk buff kan zijn met zon lengte, ziet er goed uit!
Ik voel me ineens klein.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk je gister even gezien te hebben bij open air, ik sprak je aan bij het 'girl love dj's' podium ;) Buffel!

Ja grappig dat je me herkende van foto's. Ben helaas ziek geworden gisteren, ik had geen jas bij me en het werd super koud 's avonds. Gisteren alleen 2 bananen en een bak kwark gegeten en de hele dag op bed gelegen. Voel me vandaag wel weer goed gelukkig. Werken is katabool :mad:

Ja grappig dat je me herkende van foto's. Ben helaas ziek geworden gisteren, ik had geen jas bij me en het werd super koud 's avonds. Gisteren alleen 2 bananen en een bak kwark gegeten en de hele dag op bed gelegen. Voel me vandaag wel weer goed gelukkig. Werken is katabool :mad:

Aiiii dat is wel balen man! Het werd inderdaad ineens koud, ik had wel een zomerjasje bij me, die heb ik rond 22:00 aangedaan maar had hem eerder aan moeten doen, ben ook verkouden nu weet niet of dat daardoor komt. Proberen toch goed aan je voeding te komen en maar zo snel mogelijk beter worden dan...

Die vriend van me die met je op de foto ging had het op de terugweg nog over je hoe super groot en breed je was :D Ik kan je die foto wel in pm sturen als je wil, geloof dat ik die heb. Beterschap!

Ralf, boek je al meer succes met je gespierde looks bij de vrouwen?

Ben ook wel benieuwd naar updates hier! Toevallig nog nieuwe foto's ?

Ik weet niet of Ralf email alert krijg wanneer er een bericht wordt geplaatst, volgens mij niet namelijk. Zal het wel even tegen hem zeggen morgen in de gym.

Volgens mij is Ralf virtueel dood ;)

ik zie hem ook niet meer in de gym, dus hij kan ook echt dood zijn :dunno:

Momenteel dood ziek die jongen. Eerst een week keelpijn, daarna meteen een week buikgriep/diarree (deze week). :(

Heb wel wat foto's van ze shape atm, zal wel vragen aan hem of ik mag plaatsen.

Beterschap GVR.

Ja beterschap inderdaad! Dat hij weer snel mag trainen en vooral hier schrijven ;-)

Terug
Naar boven