Fitness Seller

2 maanden trainen + voeding veranderd (vrouw)

• Topic Starter Topic Starter
Je KT schema hierboven is verdeeld over die 3 dagen? Want anders lijkt mij 15 oefeningen per training wel heel erg veel.

''Eentje waarbij je staat en dan een stang naar beneden moet duwen? dus zegmaar handpalm naar beneden bovenarmen naast je lichaam en dan naar beneden... 10,5 kg'' Triceps pushdown?

''Lat pulldown , armen ver uit elkaar 20 kg
Bentover lateral raises 2 kg'' zijn rug oefeningen, maar dat wist je vast wel ;).

Ja maandag, woensdag en vrijdag zijn de dagen dat ik train.
Ah thanks! Ik bedoel dus de triceps pushdown:D:o

:heart:een vrouw die op haar voeding let:heart:
de meeste in deze omgeving weet niet wat dat is :o

mooi vrouwke (Y) goed lichaam

Ik ben fitness coach he dus stuur me maar een pb als je begeleiding wilt ;) ik zie dat je potentie hebt!

groet!

mooie professie! maar wat ligt daar op de after foto tolberone?

Ehhh......ja :o

:fluit:

*Vraagt zich af wat voor reacties dit zal opleveren....*

Dat je nog mag genieten van eten ook :).

Ziet er goed uit, uit BB'ing perspectief mag er zeker nog wat massa bij maar qua voeding zit het goed. Squatten doe je al, deadlift ook. Bench heb ik niet meteen gezien?

En idd wel focussen op 1 ding tegelijk, als je wat meer massa wil zal je wat boven onderhoud gaan moeten eten.

Dat je nog mag genieten van eten ook :).

Ziet er goed uit, uit BB'ing perspectief mag er zeker nog wat massa bij maar qua voeding zit het goed. Squatten doe je al, deadlift ook. Bench heb ik niet meteen gezien?

En idd wel focussen op 1 ding tegelijk, als je wat meer massa wil zal je wat boven onderhoud gaan moeten eten.

Even gegoogled :p Bench, uh.. wat voor gewicht raad je mij aan?

had laatst die stang alleen al even getilt om te kijken "hoe zwaar dat nou is" maar ik moet eerlijk toegeven dat die zwaarder was dan dat die eruit ziet xp

hmmm ja chocola en vrouwen zijn gewoon onafscheidelijk :D:eyebrow: Wel vreemd want voor mijn gevoel eet ik echt al super veel op een dag :O

Hoeveel vet wil je verliezen dan ? Wil je zichtbare abs?

Hoeveel vet wil je verliezen dan ? Wil je zichtbare abs?

Maar mijn doel is een beetje om dit eigenlijk de hele dag door te hebben, ook 'savonds dus voor t slapen.. Of is dat lastig? Sorry hoor ben nog een newbie..:o

Maar dit is een soort voorbeeld foto:

tumblr_m57mhhoKYw1r9m6hho1_500.jpg

en deze:
tumblr_m1wcy1yzli1r674hyo1_500.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 22:21 ----------

Naja mijn navel is best diep zeg maar, door het vet wat daar nog bovenop ligt ofzo, maar dat wil ik dus weg zeg maar :)

Laatst bewerkt:
ben benieuwd hoeveel pm's je gaat krijgen met je halfnaakte tiet en slipjesfoto.

HHHNNNNNGGGGG :)

Mocht je echt willen dat je je buikspieren de hele dag wilt zien zou je toch nog een lager vet% moeten hebben en/of meer buikspieren. :thumb:
en het is normaal dat je `s avonds "dikker" lijkt, `s ochtends wordt je wakker met een lege maag en minder vocht in je lichaam door de dag heen vul je dit weer.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 22:42 ----------

ben benieuwd hoeveel pm's je gaat krijgen met je halfnaakte tiet en slipjesfoto.

boeiend.

Laatst bewerkt:
Jezus mannen hier hebben nog nooit vrouwen in het echt gezien?

Ik zou op onderhoud gaan zitten voor een tijdje, kijken wat dat met je fysiek doet.

spier opbbouwen en vet verliezen gaat wel degelijk tegelijk, hoor. Door meer spieren in je lichaam ga je ook meer verbranden...succes!

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 00:29 ----------

Jezus mannen hier hebben nog nooit vrouwen in het echt gezien?QUOTE]

Zat het ook te denken, beetje sneu

Terug
Naar boven