- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Dat verlies je al gauw.@bodybuilding.nl regelt wel een speciale banner voor mannen die minder liften dan @Kakelkipje @natty87 en @ProudPizza heb ik gehoord
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat verlies je al gauw.@bodybuilding.nl regelt wel een speciale banner voor mannen die minder liften dan @Kakelkipje @natty87 en @ProudPizza heb ik gehoord
Ja, dat leg ik ook wel af....
Als je gewoon niet lift, kun je ook niet verliezen.
Winnen en verliezen horen bij een bepaalde mindset. Ik kom gewoon voor de gezelligheid een stukje trainenAls je gewoon niet lift, kun je ook niet verliezen.

Een overwinning op jezelf is ook winnen. Natuurlijk gaat het om de gezeligheid, maar jezelf verbeteren voelt wel altijd goed.Winnen en verliezen horen bij een bepaalde mindset. Ik kom gewoon voor de gezelligheid een stukje trainen![]()

Klopt, maar ik voel geen behoefte om die 3 dames te verslaan, daar begon het over. Ik vind het hartstikke mooi dat we van die sterke vrouwen hebben. Punt.Een overwinning op jezelf is ook winnen. Natuurlijk gaat het om de gezeligheid, maar jezelf verbeteren voelt wel altijd goed.![]()
Rustaaagh het is nog 2 maand wachten.Wie wat waar hoelaat? En de daarna? (wie gaan er allemaal, aanvang tijd, adres en waar eten?)
Ik ga misschien dus eventueel kunnen we samen?Wie wat waar hoelaat? En de daarna? (wie gaan er allemaal, aanvang tijd, adres en waar eten?)
Hoe laat ga je weg dan? #ikvraagditvoorron
In!We kunnen ook gewoon het trainen overslaan en de hele dag in de mac euroknallers eten en kut roepen

Jij kan daar een paar mooie log lifts en tireflips doen naast je cable flies.Kun je er ook nog een beetje bodybuilden of enkels squats, benches en deadlifts? #ikvragditvooreenvriend

Het is voor mij 1.5 uur rijden plus minus denk ik.. dus zeker 2 uur van te voren dan al weg
Prima pompdingetjes ookKun je er ook nog een beetje bodybuilden of enkels squats, benches en deadlifts? #ikvragditvooreenvriend
Jij kan daar een paar mooie log lifts en tireflips doen naast je cable flies.![]()
Ik geef het door aan die vriendPrima pompdingetjes ook
Daarnaast moet iedereen eerst eens gewoon sterk worden op compounds gvd!!
Prima plan. Zodra ik het werkschema van mijn vrouw heb weet ik of ik echt kan en dan contact ik je wel.