AndroidHealthClinic

2 weken naar Noorwegen Test meenemen ?

Noorwegen zit toch in Schengen. Dus geen controle bij de luchthaven. Gewoon in je koffer. (niet in de handbagage)
Noorwegen is Schengen (geen EU maar EVA land) maar het zou toch wel eens mogelijk kunnen zijn dat je goederen daar door de douane gecontroleerd worden. EVA landen hebben toch niet dezelfde regeling als EU landen wat goederen betreft. Reizigers vanuit Oslo hebben ook een witte sticker op hun valies en geen groene als ze de EU binnenkomen. Als je gepakt wordt, zal het alleszins veel strenger bestraft worden dan betrapt worden in NL of B.

Als het voor eigen gebruik is dus je hebt een kleine hoeveelheid bij je zal er niks aan de hand zijn.

Als het voor eigen gebruik is dus je hebt een kleine hoeveelheid bij je zal er niks aan de hand zijn.
Niet waar, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland is niet alleen handel illegaal en strafbaar maar ook (eigen) gebruik van AAS.

Denk het niet.

Naar het noorden gaan en dan controle krijgen omdat je AS bij hebt is geen goed plan.
Misschien. Je kan ook van tevoren een gym opzoeken en daar je as regelen.

Maar buiten dit om je kan toch wel op je vakantie zonder as. Voor die paar weken.

Wie zegt dat ze aan de tren zitten? Ze zullen vast wel het een en ander plannen rondom hun reizen.

Uiteraard is dat reeds op voorhand geregeld. Als ze in Nederland een PRO uitnodigen zoals ze reeds gedaan hebben met Phil, Jay, Victor, enz om hier een paar gastoptredens te geven en hier een weekje rond te hangen dan is dat netjes geregeld hoor.

Uiteraard is dat reeds op voorhand geregeld. Als ze in Nederland een PRO uitnodigen zoals ze reeds gedaan hebben met Phil, Jay, Victor, enz om hier een paar gastoptredens te geven en hier een weekje rond te hangen dan is dat netjes geregeld hoor.
Dikke bullshit. Wanneer die mannen gewoon langs de douane passeren, kunnen ze evengoed gecontroleerd worden en worden ze niet anders behandeld als er wat in hun valies zit. Er is juist niets geregeld. Ik weet niet vanwaar die info komt. Het zijn maar bepaalde vips (bvb Rode Duivels, staatslieden, koninklijke familie, en nog een paar anderen) die toelating krijgen om de luchthaven te verlaten langs een andere uitgang waar geen douanecontrole is. Alleszins geen prof bb'er.

Je hebt het verkeerd begrepen...

Die nemen idd niet veel mee dat ligt hier al klaar, snap je het nu?

Dikke bullshit. Wanneer die mannen gewoon langs de douane passeren, kunnen ze evengoed gecontroleerd worden en worden ze niet anders behandeld als er wat in hun valies zit. Er is juist niets geregeld. Ik weet niet vanwaar die info komt. Het zijn maar bepaalde vips (bvb Rode Duivels, staatslieden, koninklijke familie, en nog een paar anderen) die toelating krijgen om de luchthaven te verlaten langs een andere uitgang waar geen douanecontrole is. Alleszins geen prof bb'er.
Voetbalelftallen worden gewoon gecontroleerd. Om zonder customs te mogen reizen is er namelijk een shitload aan persoonsgegevens en clearances benodigd.

noorwegen is heel moeilijk bij de grens...

gewoon daar een gym binnen lopen en aan de grootste ff een prikkie vragen hahaha

of gewoon niet te moeilijk doen en voor je weggaat prikkie doen, je overleeft het heus wel

noorwegen zeer streng ivb met dopinggebruik/bezit.

Of alvast opsturen naar je hotel :)

Voetbalelftallen worden gewoon gecontroleerd. Om zonder customs te mogen reizen is er namelijk een shitload aan persoonsgegevens en clearances benodigd.
De Rode Duivels alleszins niet wanneer ze van sommige interlands terugkomen. Worden met de bus opgehaald aan de tarmac en gaan niet langs het luchthavengebouw naar buiten. Was ook zo toen ze van WK in Brazilië kwamen. Misschien dat dit niet altijd gebeurt. Andere voetbalteams komen langs de gewone uitgang naar buiten alhoewel ik er nog al heb weten buitengaan langs de uitgang aan de tarmac. Maar ja, de discussie gaat daar niet over. Het ging over Noorwegen en controle.

Ik ga namelijk 2 weken naar Noorwegen met kerst, nu twijfel ik wat ik zou doen.. Gewoon 1 vail test meenemen en een naald + spuit. ( als ze het zien in de luchthaven wat gebeurt er dan wordt het enkel afgepakt of ?)
Of dubbele dosis zetten juist voor ik vertrek.
Of Test Undecanoate zetten ?
Ik wil namelijk geen last hebben van low test want ga daar naar een vriendin ... :P
Wat is jullie advies ?

Hoe zit je op dat moment in je kuur ?
(niks meenemen btw)

Terug
Naar boven