XXL Nutrition

2 weken naar Noorwegen Test meenemen ?

En wat is daar mis mee, dan? Het gaat in dit geval juist om de langere ester zodat TS zich geen zorgen hoeft te maken tijdens z'n neukvakantie.

(niet dat hij zich met enanthaat zorgen hoeft te maken, maar een beetje piece of mind kan ik wel begrijpen)

Laatst bewerkt:
En wat is daar mis mee, dan? Het gaat in dit geval juist om de langere ester zodat TS zich geen zorgen hoeft te maken tijdens z'n neukvakantie.

(niet dat hij zich met enanthaat zorgen hoeft te maken, maar een beetje piece of mind kan ik wel begrijpen)
je kunt beter enanthaat of cypionate nemen als sust in deze situatie. De aantal mg wat korter esters zijn heb je toch niks aan voor langere tijd. Om 2 weken te over bruggen zou ik iets meer cyp zetten als je normaal e zou zetten. Dit al eerder gebruiken. Daarom vraag ik ook hoe de trip uitkomt in zij kuur.

Met geen enkel van die producten zal hij zich zorgen moeten maken wat sex betreft. 14 dagen na je spuit heb je nog geen dip. Zelfs toen ik maar 125mg test enant per week nam, had ik geen dip wanneer ik eens een week oversloeg of na mijn laatste spuit toen ik een periode van niet gebruikt inlastte.

Terug
Naar boven