Fitness Seller

2 year natural transformation 'natural'

Who fucking cares?

kan gewoon natty hoor, droogtrainen en paar filters beste belichting en foto van onderen schieten en zaken zoals wastafel etc wegknippen en je lijkt veel groter en droger als in reallife. niets bijzonder.

kan gewoon natty hoor, droogtrainen en paar filters beste belichting en foto van onderen schieten en zaken zoals wastafel etc wegknippen en je lijkt veel groter en droger als in reallife. niets bijzonder.
in lollypop en my little pony land mss wel ja.

in lollypop en my little pony land mss wel ja.

Als hij 1.70 is en 70kg is zou ik niet weten waarom hij geen natty kan zijn? Ik zeg niet dat hij natty is, maar dat dit gewoon goed mogelijk is. En irl ziet hij er natuurlijk ook niet zo scherp uit zoals op de foto's zelfs echte bodybuilders gebruiken tich filters om er beter op een foto uit te zien.

Als hij 1.70 is en 70kg is zou ik niet weten waarom hij geen natty kan zijn? ik zeg niet dat hij natty is, maar dat dit gewoon goed mogelijk is.En irl ziet hij er natuurlijk ook niet zo scherp uit zoals op de foto's zelfs echte bodybuilders gebruiken tich filters om er beter op een foto uit te zien.

Voor de genetisch ruim boven gemiddelde onder ons misschien ja, maar de gemiddelde gast krijgt dit niet voor elkaar.

Het is altijd grappig hoe mensen de druk bij voorbaat al voelen om natty status te moeten onderstrepen. Als je echt natty bent en je weet hoe de branch werkt, dan weet je dat het geen zin heeft er over te discussiëren en dat het ronduit dom is om in discussie te gaan. Ga er maar van uit dat als je je brood moet verdienen met je lichaam, 99% het niet op enkel voeding en supps doet, maar er altijd wel iets van PED's bij komen kijken (zij het AAS, of zaken als T3 en clen enzo). Je hebt ook zo'n atleet van een boardsponsor hier bij ons wel eens rondlopen die bij elk interview aanhaalt hoe hij altijd wordt gehaat door iedereen en dergelijk gehuil en dat hij altijd maar van die scheve blikken vangt terwijl hij zo ongelooflijk natty is enzo (wat ik overigens best geloof, gast heeft altijd goede genen gehad). Hoe nodig het is om dat hele riedeltje maar elke keer weer op te draven is mij een raadsel, en ook de haterij van anderen aan AAS-bias koppelen vind ik voor dat soort mensen een misplaatste aanname die meer zegt over henzelf dan over die anderen (dat mensen uit de omgeving hem een beetje een kneus vinden heeft te maken heeft met hoe hij als zich altijd als een volslagen idioot in de gym gedraagt, dat heeft ie kennelijk nog niet opgepikt van alle 'haat'). Dat allemaal gaat voor de meeste 'quasi-publieke' figuren op die met hun lichaam centjes (proberen te) verdienen: ze zijn gaandeweg een beetje omhoog aan het vallen, raken gewend aan geslijm, hebben doorgaans al een weinig sympathieke persoonlijkheid van zichzelf en als er dan iets wordt geroepen wat ze niet leuk vinden gaat het over 'haters' en jaloerse mensen die je pseudo-succes aan roids wijden. Nogal kortzichtig vind ik het.

Wat en plein public je natty status claimen betreft vergelijk ik dat met die mensen die om de havenklap op facebook moeten laten weten hoe leuk ze het hebben met hun relatie of hoe geweldig hun leven wel niet is en van alles willen delen met iedereen. Hoe meer er de behoefte/drang aanwezig is bepaalde dingen te ventileren, hoe waarschijnlijker dat het tegendeel waar is.

Dat gezegd te hebben vind ik het altijd retarded om op een forum pics te posten van mensen om te kijken wat de kids hier er van vinden en of je beetje medestanders kan ronselen voor je online fb-pitchfork-party. Daar zouden ze hier eens een board-regel voor moeten maken, dat je niet over de legitimiteit van andere mensen mag praten.

Laatst bewerkt:
Ik kan ook helemaal niet uitmaken uit je post dat hij mensen laat betalen. Maar dan nog. Er zijn 100000000 mensen waar ik me aan stoor. Ga me wel niet bezighouden om hun berichten te sturen.

De fitness industrie zit vol van deze "naturel" mensen. Als je hun geloofd en daarin trapt mjaaaa dan ben je goed bezig.(zeg niet dat jij hem geloofd hee)

En daarbij wij worden langs alle kanten belazerd,automobiel industrie,voedingsindustie en noem maar op :)

Ethan Ban biedt blijkbaar online coaching aan. Weliswaar ... currently unavailable ... but we will be back soon: waarschijnlijk zijn juice schema aan het opstellen. Snap frustratie van RKfitness wel, maar we worden inderdaad langs alle kanten belazerd!

Ethan Ban biedt blijkbaar online coaching aan. Weliswaar ... currently unavailable ... but we will be back soon: waarschijnlijk zijn juice schema aan het opstellen. Snap frustratie van RKfitness wel, maar we worden inderdaad langs alle kanten belazerd!

Maar moet je daarom vanalles gaan verspreiden op fora en wie weet social media omdat je met frustraties zit of omdat je die persoon niet kan hebben?

Persoonlijk heb ik geen probleem met juicers. Er komt veel meer bij te kijken dan dat. Wanneer men echter uitdrukkelijk claimt naturel te zijn (terwijl dit duidelijk niet zo is) en er probeert munt uit te slaan, vind ik het niet verkeerd om er op dit forum op te wijzen. Je zou ervan versteld staan hoeveel jongeren geloven zo n fysiek te kunnen bekomen door bepaalde supps aan te schaffen. Wij weten beter ... En nu eerst mijn kip opeten. Net getraind: Ik streef immers naar een fysiek als Jeff Seid (ook een natty) :rolleyes:

Persoonlijk heb ik geen probleem met juicers. Er komt veel meer bij te kijken dan dat. Wanneer men echter uitdrukkelijk claimt naturel te zijn (terwijl dit duidelijk niet zo is) en er probeert munt uit te slaan, vind ik het niet verkeerd om er op dit forum op te wijzen. Je zou ervan versteld staan hoeveel jongeren geloven zo n fysiek te kunnen bekomen door bepaalde supps aan te schaffen. Wij weten beter ... En nu eerst mijn kip opeten. Net getraind: Ik streef immers naar een fysiek als Jeff Seid (ook een natty) :rolleyes:
We gaan nogal moeten wijzen dan. :D zo zijn er 13 in een dozijn te vinden :)

De supplementenbusiness heeft inderdaad een gemakkelijke klant aan naïevelingen. Ik dacht in mijn tienerjaren ook dat ik naturel een superfysiek zou krijgen als ik genoeg supps zou gebruiken, nu weet ik wel beter hoe de vork aan de steel zit :)

De supplementenbusiness heeft inderdaad een gemakkelijke klant aan naïevelingen. Ik dacht in mijn tienerjaren ook dat ik naturel een superfysiek zou krijgen als ik genoeg supps zou gebruiken, nu weet ik wel beter hoe de vork aan de steel zit :)

Ik was vroeger gelukkig gierig,heb er dus nooit mn geld aan uit gegeven :)

Terug
Naar boven