- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in lollypop en my little pony land mss wel ja.kan gewoon natty hoor, droogtrainen en paar filters beste belichting en foto van onderen schieten en zaken zoals wastafel etc wegknippen en je lijkt veel groter en droger als in reallife. niets bijzonder.
Als hij 1.70 is en 70kg is zou ik niet weten waarom hij geen natty kan zijn? ik zeg niet dat hij natty is, maar dat dit gewoon goed mogelijk is.En irl ziet hij er natuurlijk ook niet zo scherp uit zoals op de foto's zelfs echte bodybuilders gebruiken tich filters om er beter op een foto uit te zien.
Ik kan ook helemaal niet uitmaken uit je post dat hij mensen laat betalen. Maar dan nog. Er zijn 100000000 mensen waar ik me aan stoor. Ga me wel niet bezighouden om hun berichten te sturen.
De fitness industrie zit vol van deze "naturel" mensen. Als je hun geloofd en daarin trapt mjaaaa dan ben je goed bezig.(zeg niet dat jij hem geloofd hee)
En daarbij wij worden langs alle kanten belazerd,automobiel industrie,voedingsindustie en noem maar op![]()
Ethan Ban biedt blijkbaar online coaching aan. Weliswaar ... currently unavailable ... but we will be back soon: waarschijnlijk zijn juice schema aan het opstellen. Snap frustratie van RKfitness wel, maar we worden inderdaad langs alle kanten belazerd!

We gaan nogal moeten wijzen dan.Persoonlijk heb ik geen probleem met juicers. Er komt veel meer bij te kijken dan dat. Wanneer men echter uitdrukkelijk claimt naturel te zijn (terwijl dit duidelijk niet zo is) en er probeert munt uit te slaan, vind ik het niet verkeerd om er op dit forum op te wijzen. Je zou ervan versteld staan hoeveel jongeren geloven zo n fysiek te kunnen bekomen door bepaalde supps aan te schaffen. Wij weten beter ... En nu eerst mijn kip opeten. Net getraind: Ik streef immers naar een fysiek als Jeff Seid (ook een natty)![]()
zo zijn er 13 in een dozijn te vinden 
Persoonlijk heb ik geen probleem met juicers. Er komt veel meer bij te kijken dan dat. Wanneer men echter uitdrukkelijk claimt naturel te zijn (terwijl dit duidelijk niet zo is) en er probeert munt uit te slaan, vind ik het niet verkeerd om er op dit forum op te wijzen. Je zou ervan versteld staan hoeveel jongeren geloven zo n fysiek te kunnen bekomen door bepaalde supps aan te schaffen. Wij weten beter ... En nu eerst mijn kip opeten. Net getraind: Ik streef immers naar een fysiek als Jeff Seid (ook een natty)![]()

De supplementenbusiness heeft inderdaad een gemakkelijke klant aan naïevelingen. Ik dacht in mijn tienerjaren ook dat ik naturel een superfysiek zou krijgen als ik genoeg supps zou gebruiken, nu weet ik wel beter hoe de vork aan de steel zit![]()

... nu weet ik wel beter hoe de vork aan de steel zit![]()