Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ty man toch iemand die een beetje volwassen is hierWtf... echt belachelijk de laatste tijd iedereen zegt al gelijk AAS..
NEWSFLASH, dit kan gewoon natty hoor, check zijn basis.. Wtf
Ziek fysiek man, keep going![]()
thx man
een echt voedingsschema had ik niet maar lette wal altijd wat ik eet bv veel kip en kalkoen en pasta visHoe zag je voeding en trainingsschema er exact uit? Ben ik wel benieuwd naar, thanks.
ja toch heb ik het tegendeel bewezen ZONDER SHIT TE NEMEN !!!!!!Met aas prima te doen in 20 maand imo zit denl 15kg tussen+ droger. zonder aas onmogelijk om zo groter te zijn geworden met die droogte en hardheid
thx maar het is echt naturel !!! ik zweer dit op mijn moeders hoofd !Sowieso niet naturel.. als t wel zo is ben ik jaloers
Naturel of niet het is een mooi fysiek.. mirin
thx man idd natuurlijk !Mooie verhoudingen en natuurlijke look.
Respecpa
btw: Ben benieuw naar je andere krachtstats.

thx man
thx man ja ik weet het dat ik iets bruiner zou moeten komen maarals jij wat bruiner word door de zon ben je echt gruwelijk hardbody man.
mijn streeffysiek (A)
ja toch heb ik het tegendeel bewezen ZONDER SHIT TE NEMEN !!!!!!
---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:59 ----------
thx maar het is echt naturel !!! ik zweer dit op mijn moeders hoofd !
wtf wie zegt er nu dat iemand zijn moeder mag dood zijnDan is ze dus al dood, hoe zag je kuurschema eruit?
idd ik weet het beter en ik ben trots dat ik dit heb kunnen haleneerst geloofde ik nog wel dat het natty was, maar toen ik 4x140kg BP in 20maanden zag ......
maar of het natty is/en of in 20maanden weet jij beter dan ons en als het waar is credits
ik ga niet gaan trainen voor mee te doen aan wedstrijden ik train voor mezelf en te weten hoe ver ik kan graken