AndroidHealthClinic

20 Months of hard work !

• Topic Starter Topic Starter
Not sure if srs.

Dus jullie knallen momenteel 6 maanden straight 6dagen perweek tot failure?
Ohlawd.

Post je voedingsschemaaub.

Inb4 meal1:celltech pro series. Etc.
heb niet echt een voedingsschema maar voor ik train neem ik wel een pre workout drink ik een shake eet ik 2 bananen tijdens mijn training na mijn training nog een shake en af en toe bcaa's dus max herstelling

in het dagelijks leven bv smorgen eet ik veel brinta of havermout niet altijd in perioden probeer ook altijd zo veel mogelijk kip en paste te eten of vis ik hou me hier zeker nie 100% aan dus niet echt een schema

Yup must be celltech super pro series vol 2.0.

heb niet echt een voedingsschema maar voor ik train neem ik wel een pre workout drink ik een shake eet ik 2 bananen tijdens mijn training na mijn training nog een shake en af en toe bcaa's dus max herstelling

in het dagelijks leven bv smorgen eet ik veel brinta of havermout niet altijd in perioden probeer ook altijd zo veel mogelijk kip en paste te eten of vis ik hou me hier zeker nie 100% aan dus niet echt een schema

blablablabla

snap niet hoe alle mensen iets over de vooruitgang kunnen zeggen, die eerste foto is echt super onduidelijk. maar ik ben dan ook een leek dus misschien ligt het aan mij ;)
iig respect voor je fysiek nu

waarom worden er nog geen lepels en dbb papieren gevraagd by deze genetic wonder boy..

Lepel? :D

Hij is reeds gevraagd om proffesionele bodybuilding wedstrijden mee te doen , heeft er zeker aanleg voor! This is just a wonderboy ;)

hahaha het is toch bizar dat 80% hier meteen aan AAS denkt? Aan al die mensen de vraag: heb je zelf al wel eens 20 maanden 6 dagen per week tot het gaatje getraind en non-stop op je voeding gelet? Zo ja: wat waren je resultaten? Zo nee: train harder en eet meer. Je hebt geen AAS nodig om een goed fysiek te krijgen.

hahaha het is toch bizar dat 80% hier meteen aan AAS denkt? Aan al die mensen de vraag: heb je zelf al wel eens 20 maanden 6 dagen per week tot het gaatje getraind en non-stop op je voeding gelet? Zo ja: wat waren je resultaten? Zo nee: train harder en eet meer. Je hebt geen AAS nodig om een goed fysiek te krijgen.

Dit!

stelletje haters...

dude, ****ing streeffysiek... nicely done!

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 13:53 ----------

Okaay, wat ik hier allemaal lees van sommige mensen is zielig hoor.
Ik train samen met hem al ongeveer nu 12 - 14 maanden en we zijn superveel vooruit gegaan zonder iets illegaals te nemen. Weten hoe je moet trainen en welke voeding je moet innemen is zeer belangrijk! Voeding is bijna belangrijker dan het fitnessgedeelte zelf hoor... Hij heeft hiervoor 20 maanden keihard gewerkt en afgezien! Ieder set tot spierfalen gaan tot je niet meer kan, dat is trainen! Als je geen herhaling meer kan, fack da : toch doe je er nog één! Al die mannekes die hier zitten zagen dat hij Aas neemt, komaan zeg , jullie zijn gewoon jarloers omdat jullie geen zo lichaam hebben! Denk eerst eens na voor je iets zegt hé... Dit is weten hoe je traint! En over iemand anders zijn moeder beginnen is maar zeer flauw... Ga niet zo maar gaan trainen, om dit te bereiken heb je een deftig schema nodig en zeker DOORZETTINGSVERMOGEN en MOTIVATIE!!! Ik heb maar 1 woord voor hem : RESPECT!!!

wtf is het nou?? bende zakzeikers

idd toch iemand met een gezond verstand !!!!!!

waarom doe je geen intermittent fasting

Aan je stats en foto's te zien zal jij er wel veel kijk op hebben :roflol: Fysiek zou heel misschien nog wel kunnen, maar dat hij 3*140kg bankt op zijn bw is gewoon bullcrap. En mensen die het hardst roepen dat ze niet kuren heb ik altijd mijn grootste twijfels aan. En Ts roept dat hij zo dedicated eet terwijl hij geen voedingsschema heeft een waarschijnlijk geen benul heeft wat hij binnenkrijgt. En net alsof 6 * in de week altijd tot failure trainen zo geweldig is.

Hij is reeds gevraagd om proffesionele bodybuilding wedstrijden mee te doen , heeft er zeker aanleg voor! This is just a wonderboy ;)
ja we gaan mo nie spreken over jouw zeker ik denk da jij nog meer een wonderboy bent dan ik hoor

the next greg plit !

Terug
Naar boven