quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aan je stats en foto's te zien zal jij er wel veel kijk op hebbenFysiek zou heel misschien nog wel kunnen, maar dat hij 3*140kg bankt op zijn bw is gewoon bullcrap. En mensen die het hardst roepen dat ze niet kuren heb ik altijd mijn grootste twijfels aan. En Ts roept dat hij zo dedicated eet terwijl hij geen voedingsschema heeft een waarschijnlijk geen benul heeft wat hij binnenkrijgt. En net alsof 6 * in de week altijd tot failure trainen zo geweldig is.
Was daar 7 maanden bezig, de volgende foto's post ik als ik 20 maanden bezig ben. Ben erg benieuwd naar foto's van jouw fysiek, je benen zijn in ieder geval een stuk breder dan die van mij!hahaha het is toch bizar dat 80% hier meteen aan AAS denkt? Aan al die mensen de vraag: heb je zelf al wel eens 20 maanden 6 dagen per week tot het gaatje getraind en non-stop op je voeding gelet? Zo ja: wat waren je resultaten? Zo nee: train harder en eet meer. Je hebt geen AAS nodig om een goed fysiek te krijgen.
geen probleem zal dan ook proberen een foto van mijn benen er op te zettents zou eens een andere pic moeten posten, met zijn gezicht erop of wil hij dit niet dan een blaadje met dbb
geen probleem zal dan ook proberen een foto van mijn benen er op te zetten
idd !niet dat ik je niet geloof, maar dan kunnen anderen je niet meer betichten van valse foto's
dit +1Oogt niet natural, verre van....desondanks megagoed fysiek.

JOENGE : WE HEBBEN GEEN VOEDINGSCHEMA MAAR WE LETTEN ECHT WEL GOED OP ONZE VOEDING!!! bende zakzeikers zegt tie dan, hah gaaaaaaaaaaaay!![]()