Fitness Seller

20 Months of hard work !

Lekker

=) nice fysiek... of het nu met of zonder AAS is.
20 maanden lijkt me wel iets te snel.

Aan je stats en foto's te zien zal jij er wel veel kijk op hebben :roflol: Fysiek zou heel misschien nog wel kunnen, maar dat hij 3*140kg bankt op zijn bw is gewoon bullcrap. En mensen die het hardst roepen dat ze niet kuren heb ik altijd mijn grootste twijfels aan. En Ts roept dat hij zo dedicated eet terwijl hij geen voedingsschema heeft een waarschijnlijk geen benul heeft wat hij binnenkrijgt. En net alsof 6 * in de week altijd tot failure trainen zo geweldig is.

Thnx! :D Was daar 7 maanden bezig, de volgende foto's post ik als ik 20 maanden bezig ben. Ben erg benieuwd naar foto's van jouw fysiek, je benen zijn in ieder geval een stuk breder dan die van mij!

hahaha het is toch bizar dat 80% hier meteen aan AAS denkt? Aan al die mensen de vraag: heb je zelf al wel eens 20 maanden 6 dagen per week tot het gaatje getraind en non-stop op je voeding gelet? Zo ja: wat waren je resultaten? Zo nee: train harder en eet meer. Je hebt geen AAS nodig om een goed fysiek te krijgen.

20maanden 6 dagen per week tot het gaatje? Met een flinke kuur ja.
Zonder =ohhlawd

Je hebt inderdaad geen aas nodig maar dit in 20 maanden zonder voedingschema? zelfs met een strikte voedingsschemaen trainingschema is het imo niet naturel haalbaar.
Aan je fotos te zien ben je niet erg lang bezig. Kijk het nog een paar jaar aan en dan weet je het wel. De eerste jaar is altijd fanstisch ;)

Succes met je 20 maanden doorknallen.

Laatst bewerkt:
ts zou eens een andere pic moeten posten, met zijn gezicht erop of wil hij dit niet dan een blaadje met dbb

Ik snap niet waarom er geen slotje op komt.

Wel grappig 1e foto zien we zn face
2e foto is hij opeens undercover

:trollface:

ik ruik een troll. Meer foto's graag. Benen? Rug? Als je zegt dat je geen AAS hebt gebruikt, dan neem ik aan dat prohormonen daar ook toe behoren. Enkel whey en creatine toch?

Nu, ik vind het wel grappig dat mensen hier spreken over 'een goede basis'. Dan vraag ik me af wat een 'gewone basis' is. Iemand met anorexia? :D

niemand die het opvalt dat de schrijfwijze van ts en zijn buddy extreem veel op elkaar lijken?
het is in elk geval wel duidelijk dat geen van de 2 accounts weten waar ze het over hebben kwa voeding en training......dat alleen zegt al genoeg...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven