MuscleMeat

20 Months of hard work !

niemand die het opvalt dat de schrijfwijze van ts en zijn buddy extreem veel op elkaar lijken?
het is in elk geval wel duidelijk dat geen van de 2 accounts weten waar ze het over hebben kwa voeding en training......dat alleen zegt al genoeg...

ze hebben ongeveer dezelfde spelfouten :roflol:

Joenge Joenge, hoe zielig zijn jullie zeg :p man man, we gaan ons daar mee bezig houden ;) Ik zag gewoon hoe zielig jullie deden op dit forum en zeggen dat hij aas enal gebruikt , dus heb ik ook maar een account aangemaakt... Leert allemaal eens trainen want blijkbaar kunnen jullie het niet hé ;) ... Ofja mss zijn jullie genetisch niet zo als men trainingsmaat, stop dan met trainen ^^
Denk dat je al heeeeeel zielig moet zijn om iemand anders zijn body erop te zetten hé ;)

Joenge Joenge, hoe zielig zijn jullie zeg :p man man, we gaan ons daar mee bezig houden ;) Ik zag gewoon hoe zielig jullie deden op dit forum en zeggen dat hij aas enal gebruikt , dus heb ik ook maar een account aangemaakt... Leert allemaal eens trainen want blijkbaar kunnen jullie het niet hé ;) ... Ofja mss zijn jullie genetisch niet zo als men trainingsmaat, stop dan met trainen ^^
Denk dat je al heeeeeel zielig moet zijn om iemand anders zijn body erop te zetten hé ;)

je snapte em niet he? boy o boy.
overigens wat trainen betreft: 6 dagen schema voor een natty:roflol:

Wel grappig dat net voor de zomer opeens al die topics uit de grond schieten waarin heel wss AAS gebruikt is, echt zomertijd weer he
Bosniaphaggot, max pump en zo zijn er nog wel een paar

je snapte em niet he? boy o boy.
overigens wat trainen betreft: 6 dagen schema voor een natty:roflol:

Ai Ai Ai , jij hebt precies ook niet veel fitnesservaring? ;) toon es fototje van jou en leg hem naast een fototje van hem! Kijk dan en zeg in jezelf : Wtf hoe hopeloos ben ik toch als deze gast dit in 20 maanden kan!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:21 ----------

Wel grappig dat net voor de zomer opeens al die topics uit de grond schieten waarin heel wss AAS gebruikt is, echt zomertijd weer he
Bosniaphaggot, max pump en zo zijn er nog wel een paar

AAs , Aas , Aas, het is het enigste wat je kent zeker? :p

Trololololololololololol!

Ach misschien is het wel een erg flatterende foto. TS, post eens wat meer foto's!

Ai Ai Ai , jij hebt precies ook niet veel fitnesservaring? ;) toon es fototje van jou en leg hem naast een fototje van hem! Kijk dan en zeg in jezelf : Wtf hoe hopeloos ben ik toch als deze gast dit in 20 maanden kan!

ik zou me pas hopeloos voelen als ik in "jullie"/"jouw" schoenen zou vinden. damn dat zou geen pretje zijn. maar ach zou t niet eens door hebben dan, ai ai ai.

Zeer net fysiek, met of zonder AS

Wat ik ook altijd vreemd vind is dat ze nooit geen aas nemen en voedingsschema hebben, maar wel allemaal shakes en creatine :-)

Alsof 6 d per week elke set tot failure trainen en dan 20 m aan e stuk dit resultaat geeft zonder aas...

Met supergenen heel mss wel ja, maar in de zomer hebben plots veel mensen supergenen...

Sorry bro ben niet overtuigd... En eerste foto met hoofd en 2e zonder is idd epic

Ik zit nog eens naar je foto te kijken.
Waarom is je deur kozijn krom?

Hij was te breed en paste er niet doorheen.

Ik zit nog eens naar je foto te kijken.
Waarom is je deur kozijn krom?

Nou, je hebt gelijk. Deze foto lijkt geshopped. Je moet eens inzoomen op de contouren van zijn lichaam, ondanks de toevallige(?) slechte kwaliteit van de foto kan je toch nog sporen van blurring zien bij de contouren van zijn lichaam om vergroting en shaping te verbergen, bij de rechterschouder (links op de foto) valt het enorm op als je er op inzoomt. De overbelichting bij de taille en de lats is ook vreemd, vooral omdat deze er langs twee kanten is. Bizar als dit zo zou zijn, want er moet wel een ok basisfysiek geweest zijn.

Ts, post eens meer foto's om wat duidelijkheid te scheppen.

Laatst bewerkt:
sure naturel haha, dan ben ik de kerstman! Opvallend dat je gelijk begint over AAS bij je post van je foto! Wees gewoon eerlijk, als je AAS gebruikt, prima toch, mooi resultaat!

Gekke onderbuik. Je ziet dat je buik over de rand van je boxer hangt en daar boven abs op 8 a 10 procent. Lijkt idd fotoshop..

enige wat miss fotoshop kan zijn is de belichting/separatie van abs
de rest is geen fotoshop (of een hele hele goede maar is zeer onwaarschijnlijk)

Wat ik me ook afvraag, de bovenste foto staat z'n gezicht op maar de 2e niet?

Terug
Naar boven