- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook zeker tevreden hoor, hoop eigenlijk wel 1 van de doelen te halen en dat lijkt toch lastig te worden.2,7kg en 1,5cm kwijt, ik zou zeker niet ontevreden zijn.
), maar weet vanuit het verleden dat ik er bij die omtrek goed uitzieDenk geen los vel bij dit fysiek. Het is niet zo dat er een zware obesitas patient staat of zo7,6 kg eraf in 6 weken is een prima resultaat!
Vergeet niet als je te snel afvalt dat je ook mogelijk meer kans hebt op los vel.
Beter gestaag naar beneden gaan dus. Il zou zeggen stel je doel bij. 1 kg per week is echt prima.
Dus lekker zo doorgaan.
Lichtjes overgewicht misschien maar ook wel een beetje massa. Niet heel schokkend veel of zo... Maar denk dat als er een kg of 8 van af nu af is het er al heel redelijk uitziet )))))Iedereen faalt altijd zijn doel met afvallen, het is een marathon, geen sprint.Korte update,
het is mislukt. Begin oktober nieuwe poging, gelukkig wel een aantal kilo's eraf gekregen.