AndroidHealthClinic

20kg in 10 weken!?

Bezoekers in dit topic

Enkel op de allereerste foto met de striped Ziki lijkt er verschil te zien tov de rest.

Gewoon blijven opmeten ; nemen de cm'ers af ben je op de goede weg :thumb:
 
Hey JJ7619,

Allereerst hartelijk dan voor het plaatsen van een reactie, want hoewel ik deze “blog” natuurlijk voornamelijk voor mezelf ben begonnen merk ik dat elke reactie in positieve zin bijdraagt aan het doorgaan met de ingeslagen weg.

Wat betreft de voortgangsfoto’s progressie heb je gelijk. Vanwege de slechte belichting maar natuurlijk ook de korte tussenperiode (2 weken per foto) zijn de verschillen nog niet erg wereldschokkend. Ik gebruik het voornamelijk als meetpunt op korte termijn om de motivatie op lange termijn te houden. En de motivatie is stukken beter dan de afgelopen pogingen. Momenteel ben ik redelijk tevreden. Hoewel de kilo’s niet (meer) op het gewenste tempo eraf gaan, maak ik nog steeds goede progressie op de centimeters.

Als ik dit tempo volhoud verwacht ik over een kleine 4 weken wat buikspierdefinitie te krijgen (aan de bovenkant uiteraard). Uiteindelijk doel zal ik begin september bepalen, waarbij ik nog steeds hoop heb beide doelen te halen, maar de voortangscijfers me wel doen realiseren dat de gehele 20 KG een moeilijk verhaal zal zijn.

upload_2017-7-25_9-53-42.png
 
Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het gaat!
 
Ruim 7kg in een maand tijd is echt een prestatie op zich :thumbs:
 
Helaas uit de groene cijfers.
Hopelijk kan ik t deze week weer rechttrekken met een paar ochtendwandelingen ofzo

na week 5.PNG
 
2,7kg en 1,5cm kwijt, ik zou zeker niet ontevreden zijn.
 
2,7kg en 1,5cm kwijt, ik zou zeker niet ontevreden zijn.
Ik ben ook zeker tevreden hoor, hoop eigenlijk wel 1 van de doelen te halen en dat lijkt toch lastig te worden.
Vind het opzich niet heel erg er wat langer over te moeten doen, maar het zou toch kicken zijn om die 18CM er in 10 weken af te krijgen.
Uiteindelijk wil ik toe naar <85cm middelomtrek. Gewicht daarbij is niet heel belangrijk (zo hoog mogelijk ;)), maar weet vanuit het verleden dat ik er bij die omtrek goed uitzie
 
Slechte week gehad; ben verder achterop schema geraakt.

upload_2017-8-8_14-10-26.png


CMers wel afgenomen dus dat is positief, maar eigenlijk te weinig.
Ik ga overstappen naar een meting op zaterdagochtend om minder invloed te hebben van hetgeen ik er vlak voor gegeten heb.
Op de progressiefoto weer lichte vooruitgang ten opzichte van na week 4.
 
7,6 kg eraf in 6 weken is een prima resultaat!
Vergeet niet als je te snel afvalt dat je ook mogelijk meer kans hebt op los vel.
Beter gestaag naar beneden gaan dus. Il zou zeggen stel je doel bij. 1 kg per week is echt prima.
Dus lekker zo doorgaan.
 
7,6 kg eraf in 6 weken is een prima resultaat!
Vergeet niet als je te snel afvalt dat je ook mogelijk meer kans hebt op los vel.
Beter gestaag naar beneden gaan dus. Il zou zeggen stel je doel bij. 1 kg per week is echt prima.
Dus lekker zo doorgaan.
Denk geen los vel bij dit fysiek. Het is niet zo dat er een zware obesitas patient staat of zo:P Lichtjes overgewicht misschien maar ook wel een beetje massa. Niet heel schokkend veel of zo... Maar denk dat als er een kg of 8 van af nu af is het er al heel redelijk uitziet )))))
 
Korte update,
het is mislukt. Begin oktober nieuwe poging, gelukkig wel een aantal kilo's eraf gekregen.
 
Korte update,
het is mislukt. Begin oktober nieuwe poging, gelukkig wel een aantal kilo's eraf gekregen.
Iedereen faalt altijd zijn doel met afvallen, het is een marathon, geen sprint.
 
Back
Naar boven