Fitness Seller

21 jaar anavar only verlangen do or dont?

Shit ! Auto correct ! Veer verkiezen is natuurlijk fout ! WEER VERLIEZEN .

• Topic Starter Topic Starter
Dat het verlangen groter blijft worden ben ik me van bewust dat is de hele sport, groter willen worden! wat ook de kick geeft. Het gaat me nu alleen echt te traag. En ik wil gewoon Door groeien. Misschien zijn natty nog mogelijkheden maar ik zou het zo 123 niet weten?

Altijd netjes bulken op gemiddeld 350g gewicht gainen per week (bang voor vet) goede kev verhoudingen, gezond eten.. hard trainen..

Je motivatie is weg..eerst weer een beetje lol krijgen

Ik zie niet in waarom je geen anavar kuurtje kan doen tijdens de cut om je massa te behouden.
Je zal op deze manier wat meer overhouden dan dat je natural gaat cutten en het is een milde kennismaking met anabolen.
Een echte kuur is uiteraard wel injecteren, maar ik begrijp niet dat men hier zo op hamert terwijl de TS dat overduidelijk (nog) niet aan wil.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor deze reactie! Met cutten zie ik de weegschaal omlaag vliegen en veel harder dan het vet er af vliegt, misschien reken ik ook vocht mee als gain zijnde maar dat gewicht behouden bij het cutten.. moeilijk geval

hoe kan je er mogelijk op tegen ingaan dat je test in je lichaam nodig hebt?? volgens mij heb je zelf echt geen idee waar je het over hebt..
Ik zeg niet dat je lichaam geen test nodig heeft, maar ik spreek je wel tegen dat test de basis is van elke kuur.
Wat gebeurt er als je testosteron neemt? Het zet om naar DHT (androgeen) en naar oestrogeen.

Stel ik neem masteron en dianabol. Masteron is androgeen, dianabol is oestrogeen. Waarom vind jij dat ik dan perse nog testosteron moet toevoegen? Omdat je dealer je dat heeft wijsgemaakt?

Er zijn superveel mensen die kuren zonder test.

Ik zeg niet dat je lichaam geen test nodig heeft, maar ik spreek je wel tegen dat test de basis is van elke kuur.
Wat gebeurt er als je testosteron neemt? Het zet om naar DHT (androgeen) en naar oestrogeen.

Stel ik neem masteron en dianabol. Masteron is androgeen, dianabol is oestrogeen. Waarom vind jij dat ik dan perse nog testosteron moet toevoegen? Omdat je dealer je dat heeft wijsgemaakt?

nou weet je ik neem liever niet het risico om libido en erectie problemen te krijgen maar oke man..
simpel omdat veel mensen kuren zonder test zegt nog niet dat het verstandig is om te doen.. meeste mensen in de wereld verdiepen zich toch niet goed genoeg in aas voordat ze gaan gebruiken.. anders zou je ook niet overal van die oral only topics zien...

Je begon goed tot je het dik gedrukte zei. Alsof test heel duur is :D
Verder wel met je eens dat test niet altijd moet.

Zelf nog nooit meegemaakt. Maar het is zeker niet onmogelijk.

Je begon goed tot je het dik gedrukte zei. Alsof test heel duur is :D
Verder wel met je eens dat test niet altijd moet.
Natuurlijk is test niet duur, maar voor een verkoper is elke extra vial die een klant koopt mooi meegenomen

Laten we het eens zijn dat er gewoon zo veel manieren zijn om te kuren, en dat iedereen een manier moet vinden die het beste werkt. Dit doe je niet door klakkeloos informatie over te nemen maar door te experimenteren. Soms werkt iets voor je, soms niet.

Maar, een anavar only? Nee man.

Geen zorgen als je anavar only doet ben je nog steeds natty

Anavar onschuldig? Bekijk je cholesterol maar eens als je het gebruikt. Test only is veiliger.

Anavar onschuldig? Bekijk je cholesterol maar eens als je het gebruikt. Test only is veiliger.

Op anavar gebeurt niks met je cholesterol of leverwaardes. Andere orals en vooral winstrol is een ander verhaal, maar anavar is super mild.
Ik heb eens anavar only 8 weken op 80mg per dag gedaan en alle bloedwaardes waren vrijwel onveranderd. Ik was wat sterker geworden, geen massa uiteraard.

Op anavar gebeurt niks met je cholesterol of leverwaardes. Andere orals en vooral winstrol is een ander verhaal, maar anavar is super mild.
Ik heb eens anavar only 8 weken op 80mg per dag gedaan en alle bloedwaardes waren vrijwel onveranderd. Ik was wat sterker geworden, geen massa uiteraard.
Anavar onderdrukt toch ook op hogere dosis. Wat voor nakuur moet je doen na 8wk op 80?

Anavar onderdrukt toch ook op hogere dosis. Wat voor nakuur moet je doen na 8wk op 80?

Is persoonsgebonden. Eigenlijk zou je een bloedtest moeten doen om dat goed te kunnen bepalen.
Libido kan wel een indicatie zijn of je testosteron onderdrukt is, maar is niet helemaal betrouwbaar.
Ik zou een gewone nakuur van 4 weken doen, just to be sure.

Anavar kan cholesterol waardes heel erg veranderen. Misschien om 1 of andere reden heb jij daar geen last van, maar normal veranderen for waardes flink. Zoek het maar op online.

Anavar kan cholesterol waardes heel erg veranderen. Misschien om 1 of andere reden heb jij daar geen last van, maar normal veranderen for waardes flink. Zoek het maar op online.

Ik kan wel wat vinden dat oxandrolone het wat kan beïnvloeden, maar niks dat jouw bewering ondersteunt dat het je waardes flink beïnvloedt.
Meestal is het ook etiquette dat je zelf iets zoekt en post wat je bewering beargumenteert ipv zeggen dat iemand anders dat voor je moet doen ;)

Mijn conclusie is dat als mijn waardes totaal niet veranderen het over het algemeen niet heel zwaar op je cholesterol kan zijn,
aangezien ik geen medisch wonder ben wbt cholesterol waardes. Op trenbolone zie ik bijvoorbeeld dat mijn HDL daadwerkelijk flink verlaagt.

Terug
Naar boven