Lauwtje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt.Je moet er bewust van zijn dat anabolen je natuurlijke testosteron productie onderdrukt. Daarom moet test altijd de basis zijn van een kuur. Kuren zonder test is vragen om problemen...
Als ik nog jong ben en veel test heb waarom gain ik dan nouwelijks meer? Jaar 1 6 kilo jaar 2 4 kilo etc en nu 0.5 a 1..
Ik zeg niet dat je lichaam geen test nodig heeft, maar ik spreek je wel tegen dat test de basis is van elke kuur.hoe kan je er mogelijk op tegen ingaan dat je test in je lichaam nodig hebt?? volgens mij heb je zelf echt geen idee waar je het over hebt..
Ik zeg niet dat je lichaam geen test nodig heeft, maar ik spreek je wel tegen dat test de basis is van elke kuur.
Wat gebeurt er als je testosteron neemt? Het zet om naar DHT (androgeen) en naar oestrogeen.
Stel ik neem masteron en dianabol. Masteron is androgeen, dianabol is oestrogeen. Waarom vind jij dat ik dan perse nog testosteron moet toevoegen? Omdat je dealer je dat heeft wijsgemaakt?
Er zijn superveel mensen die kuren zonder test.
Ik zeg niet dat je lichaam geen test nodig heeft, maar ik spreek je wel tegen dat test de basis is van elke kuur.
Wat gebeurt er als je testosteron neemt? Het zet om naar DHT (androgeen) en naar oestrogeen.
Stel ik neem masteron en dianabol. Masteron is androgeen, dianabol is oestrogeen. Waarom vind jij dat ik dan perse nog testosteron moet toevoegen? Omdat je dealer je dat heeft wijsgemaakt?

Natuurlijk is test niet duur, maar voor een verkoper is elke extra vial die een klant koopt mooi meegenomenJe begon goed tot je het dik gedrukte zei. Alsof test heel duur is
Verder wel met je eens dat test niet altijd moet.
Anavar onschuldig? Bekijk je cholesterol maar eens als je het gebruikt. Test only is veiliger.
Anavar onderdrukt toch ook op hogere dosis. Wat voor nakuur moet je doen na 8wk op 80?Op anavar gebeurt niks met je cholesterol of leverwaardes. Andere orals en vooral winstrol is een ander verhaal, maar anavar is super mild.
Ik heb eens anavar only 8 weken op 80mg per dag gedaan en alle bloedwaardes waren vrijwel onveranderd. Ik was wat sterker geworden, geen massa uiteraard.
Anavar onderdrukt toch ook op hogere dosis. Wat voor nakuur moet je doen na 8wk op 80?
Op anavar gebeurt niks met je cholesterol of leverwaardes. Andere orals en vooral winstrol is een ander verhaal, maar anavar is super mild.
Ik heb eens anavar only 8 weken op 80mg per dag gedaan en alle bloedwaardes waren vrijwel onveranderd. Ik was wat sterker geworden, geen massa uiteraard.
Anavar kan cholesterol waardes heel erg veranderen. Misschien om 1 of andere reden heb jij daar geen last van, maar normal veranderen for waardes flink. Zoek het maar op online.