AndroidHealthClinic

21 jaar anavar only verlangen do or dont?

Anavar kan cholesterol waardes heel erg veranderen. Misschien om 1 of andere reden heb jij daar geen last van, maar normal veranderen for waardes flink. Zoek het maar op online.
Want zijn eigen ervaring en bloedtest zeggen niks?misschien hadden ze "online" wel fake var en winstrol ofzo

Anavar is leuk bij tren voor collageen (pezen)en thats it.
Als only kuur is et egt niks
Pak winstrol.

Hoofdpijn van al dat lezen wat is waar wat niet. Je wilt zeggen dat jou voorstel een minder heavy klap voor je lichaam is dan een onschuldig anavar only kuur ? Ik zoek meer mensen die in het zelfde schuitje zitten en wat zij daar aan gedaan hebben of aan gaan doen. Die test kuren ga je niet onderhouden zonder regelmatig vaker te kuren. Met anavar heb je daar nog een aardie kans op zegt men

Anavar only is slechter voor je dan testosteron only.

De reden dat mensen zeggen dat je je anavar gains houdt is omdat je er nouwlijks gains op maakt ten opzichte van test.

Als je gains maakt door gear ga je zo hoe dan ook langzaam verliezen als je off gaat.

Los van alles.

Anavar only gaat je niet naar je beoogde doel helpen. Het gaat tegenvallen.

Is persoonsgebonden. Eigenlijk zou je een bloedtest moeten doen om dat goed te kunnen bepalen.
Libido kan wel een indicatie zijn of je testosteron onderdrukt is, maar is niet helemaal betrouwbaar.
Ik zou een gewone nakuur van 4 weken doen, just to be sure.

Ik ben wel eens nieuwsgierig wat het eigenlijk voor nut heeft om te kuren. Maar dan in de zin dat je een kuur doet en dan een nakuur maar als die nakuur voorbij is dan gaan je gains toch weer weg?
Dit is trouwens gewoon echt puur een vraag uit nieuwsgierigheid haha :D.

Vandaar dat velen mss blijven kuren.

je natuurlijke test is al sky-high dus weggegooid geld en onnodige gezondheidsrisico......echt!!
Even inhaken op deze opmerking, dat is zo'n onzin, de mate waarin je natuurlijke testosteron niveau fluctueert heeft echt niet zo'n grote invloed op je gains als sommigen denken. Daarnaast piekt je natuurlijke testosteron level rond 23/27 jaar volgens mij, maar pin me nergens op vast.

Oow dus als een nakuur is afgelopen gaan ze meteen weer met een nieuwe kuur beginnen?

Sommigen doen blast and cruise en er zijn er die nakuren en dan ergens daarna aan een andere kuur beginnen.

Maar daar ben ik niet in thuis. Alleen maar over gelezen.

Sommigen doen blast and cruise en er zijn er die nakuren en dan ergens daarna aan een andere kuur beginnen.

Maar daar ben ik niet in thuis. Alleen maar over gelezen.

Ah zo. Snap dan dus gewoon het nut van een nakuur niet aangezien het eigenlijk gewoon bijna constant een kuur is maar dan met verschillende middelen haha. Bedankt voor je reactie.

Ah zo. Snap dan dus gewoon het nut van een nakuur niet aangezien het eigenlijk gewoon bijna constant een kuur is maar dan met verschillende middelen haha. Bedankt voor je reactie.

Nakuur brengt je eigen test aanmaak terug op gang. Vrij belangrijk lijkt mij.

Nakuur brengt je eigen test aanmaak terug op gang. Vrij belangrijk lijkt mij.

Ja maar als je daarna meteen weer met iets begint wat je natuurlijke test naar beneden haalt dan gaat het de heletijd van hoog naar laag en van laag naar hoog. Dan zou je beter gewoon voor altijd door kunnen blijven gaan right? Of gaat dit dan meer om het gevaar voorkomen dat je natuurlijke test helemaal uitgeschakeld word?

Ja maar als je daarna meteen weer met iets begint wat je natuurlijke test naar beneden haalt dan gaat het de heletijd van hoog naar laag en van laag naar hoog. Dan zou je beter gewoon voor altijd door kunnen blijven gaan right? Of gaat dit dan meer om het gevaar voorkomen dat je natuurlijke test helemaal uitgeschakeld word?

Daar gaan anderen hier meer over weten dan ik :)

Als je regelmatig kuurt een tijd is je natuurlijke test level waarschijnlijk toch al naar de klote zelfs als je voorgoed stopt. Als je jonger bent heb je nog wel kans om het terug omhoog te krijgen maar dat is nog steeds niet gegarandeerd. Als je over 30 bent en al een tijd regelmatig heb gekuurd is er een hele grote kans dat je natuurlijke levels nu heel laag Zijn.

Als je de ene na de andere kuur doet met weinig tijd "off" heeft een nakuur ook geen zin en kan je beter TRT doses gebruiken. Het enige wat je dan non-stop of regelmatig zou kunnen doen is HCG gebruiken zodat je vruchtbaar bent als je kinderen wilt.

Als je regelmatig kuurt een tijd is je natuurlijke test level waarschijnlijk toch al naar de klote zelfs als je voorgoed stopt. Als je jonger bent heb je nog wel kans om het terug omhoog te krijgen maar dat is nog steeds niet gegarandeerd. Als je over 30 bent en al een tijd regelmatig heb gekuurd is er een hele grote kans dat je natuurlijke levels nu heel laag Zijn.

Als je de ene na de andere kuur doet met weinig tijd "off" heeft een nakuur ook geen zin en kan je beter TRT doses gebruiken. Het enige wat je dan non-stop of regelmatig zou kunnen doen is HCG gebruiken zodat je vruchtbaar bent als je kinderen wilt.

Ah oké, Bedankt!

Terug
Naar boven