515
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 121
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ten opzichte van je vorige wedstrijd is dat nog maar 20kg. Dus als jij je wedstrijd goed indeelt, dan komt het goed. Laat geen onnodige kilo's op je bank en deadlift liggen. Hierin zit de meeste rek en zorg ervoor dat je in ieder geval je 2e beurt met kniebuigen inhebt, dan komt het goed. Focus dus niet teveel op je buig, want anders raak je overstresst. Zeker als ik hoor wat je wil gaan buigen. Succes !!!

Ik weet niet wat je gehoort hebt!!! Ik bel je van de week even, goede raad over mijn opbouw is nooit weg.
Bedankt, wim
Dat is goed en ja, ik heb 380 squat gehoord !!!!!!!!
Jammer dat jou weerhoudt. In het verleden en nu nog steeds komen er op vrijdagmiddag atleten bij me trainen die dergelijke afstanden (enkele) reis ook voor afleggen om beter te worden
Als je een excuus zoekt, dan is deze er altijd te vinden.
Met andere woorden: Het is wat wil je bereiken en dan de vraag: Wat is ervoor nodig omdat te bereiken en heb je dat ervoor over?
Als ik een auto had zou ik het nog wel overwegen, maar ik ben nog maar 16 en heb dus geen auto of rijbewijs, dus is het nogal ingewikkeld om er dan toch te geraken :/
De groep met inschrijvingen loopt rustig op.
Het zal wederom een mooie dag te worden.
ik ben zeker geïnteresseerd. maar ff een vraagje wimwam; wat nou mocht je onverhoopt niet kunnen en je hebt je al ingeschreven?
goede tips zijn wel altijd welkom en ik neem aan dat gasten uit de nationale selectie die wel hebben![]()