- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Dat is mooi (-:
En aan allen die aanwezig waren: jullie ook bedankt! en laat jullie bevindingen eventueel achter op het forum.
Groeten, WimWam
bij banken: vooral werken aan wijder beet pakken, bij squatten: barbell lager leggen, een stuk lager dan ik gewend ben.
bij deadliften: sumo gaan proberen en aan upperback/achterkant schouders werken + je vertelde me op tijd uit te ademen i.p.v. adem in te houden

dat is het even in een notendop
Vind wel dat het groepje met de squatrack binnenkort op wedstrijden moeten zien.
als je het losse squatrek bedoeld, dan waren wij dat, volgens mij hebben we sowieso alle 3 (john, niels en ik) wel zin om te beginnen met die wedstrijd in mei. de 4e: jason a.k.a. trasher weet ik niet. van de week eens uitzoeken of ik dan storingsdienst heb, anders dan ben ik voor 90% zeker aanwezig.
hebben we jou ook nog gesproken?
vond het sowieso super om van zoveel ervaren mensen tips/aan&opmerkingen te krijgen. in de sportschool heb ik daar niemand voor, dus daar moet je alles jezelf maar aanleren
Als ik die andere jongens zag met 240-250 deadlift, met mijn leeftijd of jonger dan pas ik![]()
dat zou je niet moeten weerhouden

jammer dat we niet even kennis gemaakt hebben daar? had ik het gezicht achter de naam gekent

oh ja.. heb nu al spierpijn... whehehe.. dat avondje carnaval zal me niet helpen met het herstel ben ik bang

Laatst bewerkt: