Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt, geweldige dag gehad en nuttige dingen geleerd

Dat is mooi en mogelijk wil je ook kort/beknopt aangeven wat je nuttig vond Mogelijk een trigger voor andere deelnemers voor in de toekomst? ;-)
De nicknames zeggen mij niks en hierbij kan ik dus geen gezicht plaatsen.![]()

Ik ben degene wiens vingers je niet uitelkaar kreeg![]()

Haha, dat was ik idd
Ben idd uit 87 en zal eens nadenken over die wedstrijd.
Groeten,
John

ja er was zeer netjes getraind.
Er was wel verschil in krachtnivo.
Maar bij iedereen is naar techniek gekeken en wat tips gegeven.
Vind wel dat het groepje met de squatrack binnenkort op wedstrijden moeten zien.
tevens de rest ook zat veel potential bij

Bedankt voor het compliment iig
Moet je voor die wedstrijd (NK junioren) lid zijn bij een vereniging ofzo?

Vond de workshop ook erg goed. Vooral blij met me nieuwe PR op de benchbij squat zat er ook zeker een PR in maar wou nog energie overhouden voor de andere onderdelen haha.
Volgende keer doe ik wel weer mee denk ik, hopelijk krijgen we dan wel dat kleine meisje als lerares hehe.![]()

Oké, cool!
We houden er nog contact over, via de mail.
Je deed het goed en dat andere is heus wel te regelen hoor
En is het voor jou ook een idee om mee te doen aan het NK junioren, op 19 april ?
Groet, Wim

Als ik die andere jongens zag met 240-250 deadlift, met mijn leeftijd of jonger dan pas ik![]()

En als ik naar jouw techniek kijk van het kniebuigen en jezelf de tijd geeft om hierin verder te groeien dan .........
Met andere woorden: je hebt in mijn ogen veel potentie en al veel beheersing in jouw spieren, dit vergemakkelijkt het sterker worden.
Op mijn eerste wedstrijd deed ik 130-80-140 en uiteindelijk is het iets meer geworden![]()

Ben hard aan het werk zweet staat op me voorhoofd. Was wel een leuk dagje.
Hoop dat de opkomst in mei voor de beginners westrijd net zo groot zal zijn.
gr weak