MuscleMeat

22 weken cycle zit er bijna op, toch wat vragen

fabrizio300

Cool Novice
Waardering
16
6 weken dianabol 50mg/dag
in de 4de week diana begon ik met 750mg sustanon en 625mg boldenone enanthaat per week
in week 8 heb ik de sustanon eruit gegooid en zat toen elke week op 750mg testosterone enanthaat, 625mg boldenone enanthaat en 400mg trenbolone enanthaat per week.
de gehele kuur heeft 16 weken geduurt.
Ben toen naar de dokter geweest voor een bloedtest, test levels, leverwaardes, nierfuncties, schildklierfuncties, cholesterol, enz...
De uitslag kwam binnen en alles leek in orde te zijn
ook geen last gehad van acné, waterretentie, libidovermindering, slecht humeur, etc.
enige wat waarschijnlijk de tren met me deed was me snachts wakker houden.

Ik ben nu in men 4de week winstrol injects elke dag 75mg
als de komende 2 weken erop zitten las ik een pauze van 4 maanden in

deze kuur heeft in totaal dan 22 weken geduurd..
Ik zie dat de meeste onder jullie 8-12-14 of 16 weken doen.
Dus vraag ik me eigelijk af of 22 weken er ver over gaat?

Ik ga regelmatig naar de dokter om mijn gezondheid bij te houden, maar de long term neveneffecten laten me niet volledig koud... nu kan alles wel in orde zijn maar achteraf gezien?

na de pauze van 4 maanden wilde ik aan de slag gaan met
Mast, Primo, Clen, Test en wintrol (12 weken)
wekelijkse of dagelijkse dosis heb ik nog niet direct bekeken maar daar hou ik me er liever rustig mee bezig en doe wat research..

deze was men 3de kuur op 3 jaar tijd en ook de beste tot nu toe..
heb nooit met al te hoge dosseringen gekuurd of meer dan 2 producten gestacked

Wel laat me weten of ik helemaal de mist in ben aant gaan of niet..
ik voel me eerlijk gezegd tip top in orde en ben heel tevreden over de gains

Long term is long term, sluipers dus.

Enigste dat je kan doen is om de zoveel tijd je bloedwaardes in de gaten houden en daarop aanpassen.

Hoe langer ON hoe langer (voor de meeste) het herstel van natuurlijke waardes duurt.

Er zijn jongens die year round ON zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Long term is long term, sluipers dus.

Enigste dat je kan doen is om de zoveel tijd je bloedwaardes in de gaten houden en daarop aanpassen.

Hoe langer ON hoe langer (voor de meeste) het herstel van natuurlijke waardes duurt.

Er zijn jongens die year round ON zijn ;)

Voor toch zeker te zijn wil ik eerst kijken wat men lichaam doet in de 4 maanden dat ik OF ben
heb wel al proviron en Pregnyl in huis gehaald voor de zekerheid..

Wil je hiermee zeggen dat je na je laatste inject, off alles bent?

Geen PCT?

Laatst bewerkt:
Je wat laten zeggen en inpraten heb je niks aan.

Jou lichaam, zou me er maar is in gaan verdiepen zodat je niet afhankelijk ben van het woord van 'n ander.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is echt heel erg. 22 weken on, en niet eens weten hoe je een goeie pct moet doen..

Wat zou jij me aanraden als nakuur dan?
zou ik veel meer aan hebben..
en zou veel harder geapprecieerd worden
daarvoor dient dit forum toch of niet?

mijn probleem is dat ik ten eerste weinig ervaring heb met kuren.
meer kennis van de gear zelf dan van de nakuren..
en aangezien ik zolang on ben weet ik niet precies wat ik zou moeten nemen

Ik lees vaak: Nolvadex,clomid,pregnyl,hcg en proviron
maar hoeveel?hoelang? en in mjin geval welke dossisen en of het uitmaakt hoelang je on was

ook omdat ik geen last heb van neveneffecten tijdens het kuren en sinds dat mijn laatste bloedtest alleen maar positief was..

ik denk wel dat bepaalde factoren meespelen hier. en dat ik miss daarom wel twijfel aan wat ik moet nemen
uiteindelijk wil ik het 'ook' goed doen zoals de ervaren gebruikers hier op dit forum
maar soms word je van zoeken en lezen niet echt wijzer door de zo uiteenlopend reacties en meningen

als iemand hier wat meer verstand van heeft en zegt ik weet uit ervaring wat je het best kan gebruiken tijdens je nakuur
laat het me weten aub, ik ben verslaafd geraakt aan de discipline en ik zie mezelf enorm vooruitgaan
ik wil graag meer weten en blijven leren om ervoor te zorgen dat het niet men ondergang word
'om het wat dramatischer voor te stellen'

Alles wat je moet weten staat al op het forum geschreven. (Googlen kan ook geen kwaad)

Alles in elk nieuw topic gaan herhalen heeft weinig nut.

Wauw, 6 weken Dbol en pas in week 4 Test gaan zetten, geen nakuur. Er zijn hier 100'en topics over goede nakuren te vinden, beter ga je die eerst eens heel goed lezen.

Nolvadex op zen minst.. En wel week of 6, maar weet niet of die combo van aas iets anders nodig is..

Kerel, zo lang kuren en dan niets weten over nakuur is heel fout imo. Je zegt dat dit je derde kuur in drie jaar is? Hoe zat het met je herstel na je vorige kuren? Hoeveel tijd zat er tussen? Heb jij bij je bloedanalyse ook LH en FSH (stuurhormonen die je eigen test-aanmaak stimuleren) laten checken? Ik neem aan dat je geen pregnyl (HCG) hebt gezet tijdens je kuur? Ik raad je daarom ook ren stevige nakuur aan, om te beginnen de laatste weken van je kuur hoge dosis HCG eod. Nakuur zou ik 8 weken Nolvadex (tamoxifen) op 40mg ed in combinatie met 100mg Clomid ed. Als je ook nog aan HMG kunt komen zou ik die ook nog een week of zes laten meelopen aan 3x25iu per week.

En vergeet vooral tijdens je volgende kuur niet vanaf het begin 2x500iu HCG per week te laten meelopen.

Kerel, zo lang kuren en dan niets weten over nakuur is heel fout imo. Je zegt dat dit je derde kuur in drie jaar is? Hoe zat het met je herstel na je vorige kuren? Hoeveel tijd zat er tussen? Heb jij bij je bloedanalyse ook LH en FSH (stuurhormonen die je eigen test-aanmaak stimuleren) laten checken? Ik neem aan dat je geen pregnyl (HCG) hebt gezet tijdens je kuur? Ik raad je daarom ook ren stevige nakuur aan, om te beginnen de laatste weken van je kuur hoge dosis HCG eod. Nakuur zou ik 8 weken Nolvadex (tamoxifen) op 40mg ed in combinatie met 100mg Clomid ed. Als je ook nog aan HMG kunt komen zou ik die ook nog een week of zes laten meelopen aan 3x25iu per week.

En vergeet vooral tijdens je volgende kuur niet vanaf het begin 2x500iu HCG per week te laten meelopen.

Nolvadex 6-8 weken ben ik ook akkoord. Enkel zou ik niet hoger doseren dan 20mg ED. Tamoxifen heeft namelijk ook vervelende bijwerkingen. Hmg is idd zeker een aanrader hier.
Chlomid laten meelopen voor 4-6 weken.

Ik heb gelezen dat nolva boven de 20 geen meer waarde heeft dus die 40 is onnodig

Ik heb gelezen dat nolva boven de 20 geen meer waarde heeft dus die 40 is onnodig
Boven de 20 mg gaat alleen een meerwaarde bieden wanneer er ook buitensporig veel oestrogeen aanwezig is, immers bindt het competitief aan de ER. Dit is analoog aan hoe een competitieve remmer van een enzyme niet de maximale reactiesnelheid limiteert, maar slechts de benodige concentratie van het substraat om dat te behalen verhoogt.
Gezien er na een kuur weinig oestrogeen aanwezig is, is 20 mg per dag zat. Mijn suggestie zou dan ook zijn om de eerste week van een nakuur, bij tamoxifen, te starten met 20 mg, en om vervolgens het op 10 mg per dag te houden (de eerste week om de actieve metabolieten te laten accumuleren).

Kan meerdere nakuren suggeren, maar in essentie komen ze erop neer dat ik toch 'n weekje of 3-4 hCG zou zetten, met daarnaast een SERM voor circa 6 weken. Clomifeen geniet de voorkeur omdat het effectiever is in herstel van de HPG as, heb je echter bezwaren tegen clomifeen i.v.m. bijwerkingen kun je ook tamoxifen nemen.

Voorbeeld met alleen tamoxifen:
Week 1-3 hCG 1666 IU 3x per week (5000 IU per week, vandaar de 'gekke' waarde)
Week 1 20 mg tamoxifen ED
Week 2-5 10 mg tamoxifen ED
Laat in week 4 alvast je bloed prikken zodat je 'n beetje weet waar je staat, en of je dus inderdaad kunt staken met de tamoxifen zodra je je bloedresultaten binnen hebt (die je dus in week 5 gaat terugkrijgen). Als je ziet dat je testosteron hoog in de referentie range ligt (of zelfs daarboven), kun je veilig stoppen met tamoxifen. Prik hiervoor totaal testosteron en LH.

In de toekomst hCG tijdens je kuur gebruiken.

Eigenlijk zou een mod alle adviezen moeten verwijderen imo. Als je 22 weken kunt kuren kun je ook een normale nakuur verzinnen, zeker als 't al je ****ing 3e kuur is.

Eigenlijk zou een mod alle adviezen moeten verwijderen imo. Als je 22 weken kunt kuren kun je ook een normale nakuur verzinnen, zeker als 't al je ****ing 3e kuur is.
Vind ik niet, sure het is niet slim, maar als we hem nu geen adviezen zouden geven helpen we hem geen reet en doet ie het in de toekomst weer fout.

Vind ik niet, sure het is niet slim, maar als we hem nu geen adviezen zouden geven helpen we hem geen reet en doet ie het in de toekomst weer fout.

Alle respect dat je een goede nakuur voor hem uittypt, dat meen ik serieus. Maar jezus man, 't is die gast z'n 3e kuur, kuur ziet er vreemd uit imo en dan kan ie ook nog eens geen nakuur verzinnen, daar kom ik met m'n kop niet bij.

Terug
Naar boven