AndroidHealthClinic

23 kilo op 6 maand

foto doet het niet hoor!

2de foto doet het niet bij mij

Je zag gewoon goede abs zitten, met een VP onder de 12... erg knap als je zoiets binnen een halfjaar voor elkaar krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Om dan toch maar te bewijzen dat het niet fake is, heb ik nog wat foto's genomen zodat je kan zien dat ik het ben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

33zeo81.jpg

ixcbup.jpg

En deze is met mijn gezicht er duidelijk op, maar vind het dan moeilijker om zelf een foto van je te nemen en een mooie pose aan te houden. En van mijn rug kan ik er zelf ook geen nemen.

77kh.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 18:41 ----------

En zoals ik zei op vlak van eetschema,

In het begin deed ik de standaard 6 maaltijden op een dag met weinig koolhydraten en veel eiwitten. Geen tot weinig suiker en zout.

Nu doe ik het volgens het leangain IF principe waarin je 16u per dag vast en 8u per dag eet. In mijn feeding window van 8u eet ik meestal 3 keer. Een heel grote maaltijd na het trainen met veel eiwitten en dan 2 kleinere maaltijden tot ik voldaan ben met eiwit rijk vlees of vis en groenten en maar een kleine hoeveelheid koolhydraten. Daarnaast drink ik tot 4liter per dag.

Goeie vooruitgang maar heb je synthol in je abs gespoten ofzo

Je abs zijn echt massive! Echt zwaar respect voor je progressie. Goed bezig. Nu zou ik flink spiermassa aan gaan zetten, vooral rug en schouders om een V shape te krijgen. Je middel is best breed dus ziet er nu een beetje uit verhouding uit.

• Topic Starter Topic Starter
Neen, niks illegaal gebruikt. enkel veel trainen goed eten en massa's cardio... Laatste weken de buik wat extra aandacht gegeven door planking schuine sit ups en leg raises...

Enig voorstel welke oefeningen voor de rug en schouders?

Neen, niks illegaal gebruikt. enkel veel trainen goed eten en massa's cardio... Laatste weken de buik wat extra aandacht gegeven door planking schuine sit ups en leg raises...

Enig voorstel welke oefeningen voor de rug en schouders?

rug:
dl tbar row, bent over rows, lat pulldown, close grips pullups, kan wel ff doorgaan

Schouders: military press, side raises, front raises, rear delts (yt)
meer kan ik ff nie verzinnen

Hele nette progressie man, super!

nice man respect

Ok respect!!!!

En excuses voor de false beschuldigingen :D

Respect bro. Nu massa erop plakken en ik denk dat je ergens gaat staan waar je een jaar geleden nooit over had durven dromen.

Nice man! Sorry idd voor de valse aantijgingen maar er zijn wel vaker fake foto's gepost. Wat hencer zegt veel eten hard trainen je hebt er volgens mij het fysiek wel voor.

Goed bezig

:thumbs:

excuses voor het twijfelen !

Terug
Naar boven