XXL Nutrition

23 kilo op 6 maand

• Topic Starter Topic Starter
heb je misschien een pectus? Je chest lijkt een beetje onsymmetrisch, dat heb ik nl ook

Mooie prestatie kerel!

Voor de schouders doe ik: MP (topper), Front presses, Lateral side raises, Arnold presses (super), Cable bent over side raises, Rope face pulls (killer), Rear delt rows (elleboog wijd uit, arm 90gr tov lichaam).

En ik heb leuk commentaar gehad op mijn schouders.:rolleyes:

PS, ben zeer benieuwd naar je manier van cutten. ik zit nu op 23% en wil naar 12%. En wel heel snel hahahaha

ik deed voor schouders ****ing veel oefeningen, zijn wel lekker groot nu in verhouding maar wel geblesseerd ;l

wat meet je taille?

Aan de hand van zijn eerste foto s kan je al zien dat het om 1 persoon gaat. Kijk maar goed naar zijn pecs.

Voor de schouders doe ik: MP (topper), Front presses, Lateral side raises, Arnold presses (super), Cable bent over side raises, Rope face pulls (killer), Rear delt rows (elleboog wijd uit, arm 90gr tov lichaam).

En ik heb leuk commentaar gehad op mijn schouders.:rolleyes:

PS, ben zeer benieuwd naar je manier van cutten. ik zit nu op 23% en wil naar 12%. En wel heel snel hahahaha

is toch niet zo moeilijk? hoef je geen raketgeleerde voor te zijn hoor.
carbs minimaliseren, proteine/vet hoog. en cardioen maar..
daarbij gewoon even hard KT

Lijp ouwe! Echt netjes! Dit soort verhalen geven mij dat extra beetje motivatie :) Succes verder kerel!

Vind dit er zeer raar uit zien maar kan ook door de foto komen, doet me op 1 of andere manier denken aan die comedian die z'n vet weg had laten zuigen rond zo'n abs en verder geen armen borst rug etc had. Iemand die weet welke foto ik bedoel?

• Topic Starter Topic Starter
Vind dit er zeer raar uit zien maar kan ook door de foto komen, doet me op 1 of andere manier denken aan die comedian die z'n vet weg had laten zuigen rond zo'n abs en verder geen armen borst rug etc had. Iemand die weet welke foto ik bedoel?

Zal ik dan ook aan iemand vragen om mijn foto's te nemen zodat ik mijn rug kan tonen en een mooie pose aannemen. Deze zomer ben ik van plan om aan een paar loopwedstrijden mee te doen en op het einde van de zomer een triathlon. Daarna wil ik mijn massa terug opbouwen tot 80kg maar dan enkel in spieren. Optimaal en perfect voor iedereen bestaat niet. Maar ik ben zelf nog steeds verast met het resultaat van mijn training en voeding. Ik zet er wel foto's bij als ik sta waar ik wil staan.

Lijkt net op een hgh+insuline gut..schijn bedriegt helaas! maar goed werk geleverd, nu op naar de 100 kg knetterdroog

Respect.

Ja, ik dacht exact hetzelfde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf.

knap man echt goed bezig !

Terug
Naar boven