Fitness Seller

23 sept. Santa Susanna Pro Grand Prix ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ga de IRONMAN en SECREMENTO PRO in february 2008 mee doen. en shehab gaat ook dezelfde doen.

GRoeten, khalid

Klasse Khalid:cool:, altijd dan weer mooi om zo'n wedstrijd te volgen..met een beetje geluk zenden ze de wedstrijden ook weer op internet uit:coffeepc:.
De Iron Man is een goede keuze om naam te maken, oudste pro wedstrijd en er zijn vaak veel ogen op deze wedstrijd gericht zo begin het seizoen.
Heel goed dat we Shehab Eldin ook gaan terug zien op deze wedstrijden:cool:.

Onemike, tuurlijk zal Hedwig iets te kort komen ten opzichte van gasten als Samuel en Ruhl op de Santa Susanna maar die gasten zijn ook de absolute top. Denk dat het een goede wedstrijd is om ervaring op te doen en te zien hoe de verhoudingen zijn met de rest van het veld, denk dat Hedwig zeker dicht tegen de top 10 zal zitten. Maar volgens mij is hij nog steeds niet aangemeld:dunno:.
 
Klasse Khalid:cool:, altijd dan weer mooi om zo'n wedstrijd te volgen..met een beetje geluk zenden ze de wedstrijden ook weer op internet uit:coffeepc:.
De Iron Man is een goede keuze om naam te maken, oudste pro wedstrijd en er zijn vaak veel ogen op deze wedstrijd gericht zo begin het seizoen.
Heel goed dat we Shehab Eldin ook gaan terug zien op deze wedstrijden:cool:.

Onemike, tuurlijk zal Hedwig iets te kort komen ten opzichte van gasten als Samuel en Ruhl op de Santa Susanna maar die gasten zijn ook de absolute top. Denk dat het een goede wedstrijd is om ervaring op te doen en te zien hoe de verhoudingen zijn met de rest van het veld, denk dat Hedwig zeker dicht tegen de top 10 zal zitten. Maar volgens mij is hij nog steeds niet aangemeld:dunno:.

Jep, ik snap wat je bedoelt. Maar hij is toch ook al aardig op leeftijd?
 
Ruuuuhhhhlllll! :banana:

Maar Ronnie Rockel gun ik het ook absoluut!
 
Armin Scholz

Armin Scholz zal samen met Ruhl en Rockel een Duitse muur optrekkken in Spanje. Heb net foto's van Armin gezien waarin hij 3 weeks out staat met een dikke 150 kg:eek:. Gast heeft een ongelooflijke progressie door gemaakt en staat werkelijk in super shape, Terror Hennep zal straks de fototjes er nog ff opgooien want ik heb geen idee hoe dat werkt:dunno::coffeepc::D.

Denk dat alles heeft om binnen te komen in de top, mits hij zijn benen kan optrekken aan zijn bovenlichaam;)....voor mij in iedergeval een van de revelaties van dit jaar. Paar maanden terug miste hij de inschrijving bij de Europa Super Show:eek: maar ook toen stond hij in ongelooflijke shape.
 
Armin Scholz zal samen met Ruhl en Rockel een Duitse muur optrekkken in Spanje. Heb net foto's van Armin gezien waarin hij 3 weeks out staat met een dikke 150 kg:eek:. Gast heeft een ongelooflijke progressie door gemaakt en staat werkelijk in super shape, Terror Hennep zal straks de fototjes er nog ff opgooien want ik heb geen idee hoe dat werkt:dunno::coffeepc::D.

Denk dat alles heeft om binnen te komen in de top, mits hij zijn benen kan optrekken aan zijn bovenlichaam;)....voor mij in iedergeval een van de revelaties van dit jaar. Paar maanden terug miste hij de inschrijving bij de Europa Super Show:eek: maar ook toen stond hij in ongelooflijke shape.


dat is oooooowwzooo simpel Robbie:D
hier heb je ze:D:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat gaat je karma kosten ouwe:D!
 
dat is oooooowwzooo simpel Robbie:D
hier heb je ze:D:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat gaat je karma kosten ouwe:D!

Hey kerel, nog bedankt:thumbs:
Beste shape van Armin waarin ik hem tot nu toe heb gezien maar hou toch een beetje mijn hart vast want op een of andere manier gaat er bij een aantal atleten van Milos in de laatste weken van de voorbereiding wat verkeert:(...e.a. gebeurde ook weer op de Monteal Pro GP.
Super shape een aantal weken ervoor maar op de wedstrijd staan ze vaak met een aantal kilo's minder en wat vlak;).
 
Hij is een huge kerel. Alleen mist borst.
Draaide heel lang geleden zijn amateur wedstrijden. Die heb ik nog ergens op band staan:)

Duitsers draaien best lekker met de muscle mannen:D
 
Hij is een huge kerel. Alleen mist borst.
Draaide heel lang geleden zijn amateur wedstrijden. Die heb ik nog ergens op band staan:)

Duitsers draaien best lekker met de muscle mannen:D

nu je het zegt idd, maar was me nog niet eerder opgevallen eigenlijk:D
 
Armin Scholz, 2 weeks out:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik begin me echt af te vragen wie er nou gaat winnen, Armin staat er hier flink goed bij..

en @ RichardV, Scholz lijkt hier al meer borst te hebben dan op die andere 2 pic's die ik heb geupload!
 
Jo die borst is ineens x5.
WTF??
Als hij in goede conditonering komt kan die hoge ogen gooien.
Hoe is zijn achterkant?
 
Yep, kreeg gisteren dit fototje binnen en direct naar Hennep gestuurd:coffeepc:, echt ongelooflijk wat in een shape staat Armin:eek:.
Hij is eigenlijk nog niet eens geplaatst voor de Mr.O maar hoor niemand over deze gast....zitten we te slapen op DBB:zzz::eek:.

Mocht hij de Santa Susanna winnen, dan is hij met zijn 150 kg een van mijn favo's om ook de Mr.O te winnen:yes:. Ronnie, Jay en Dennis zijn op dit moment zeker niet beter dan Armin.
*Richard zijn rug is ook ongelooflijk, gelijkwaardig aan de andere big guys.

We hebben dus een nieuwe Mr.O kandidaat (als Milos het maar niet verpest;)).
 
Hmm gelijk een Mr O geloof ik niet in. ook niet dat hij met 150 op de wedstrijd zal staan./ Laatste keer was hij toch nog een stukkie kleiner als Ruhl.
Dus verwacht hem met een 130-135 kg max onstage!
Nog groot zat hoor;)
 
Hmm gelijk een Mr O geloof ik niet in. ook niet dat hij met 150 op de wedstrijd zal staan./ Laatste keer was hij toch nog een stukkie kleiner als Ruhl.
Dus verwacht hem met een 130-135 kg max onstage!
Nog groot zat hoor;)

Yep;), in een keer Mr.O worden is bijna niet mogelijk maar als hij deze shape kan vasthouden houd ik het niet voor onmogelijk;). Die 150 kg komt uit het kamp van Milos...maar ook dit zou me niets verbazen. Die gast is zo ongelooflijk groot geworden, zag hem laatst naast Melvin Anthony staan (5e op de Mr.O van 2006) en echt Melvin leek net een kabouter naast Armin:eek::D.

Als hij idd met 130-135 kg zou komen, dan is dit natuurlijk nog geweldig zijn en doet hij gewoon mee in de top 10 van de Mr.O. Eerst ff kijken of hij een top 3 pakt in Spanje;).
 
Mustafa mohammad en Lee Powell

Nieuw in de line up voor 23 sept. a.s. bij de Santa Susanna Pro GP zijn Mustafa Mohammad en Lee Powell:cool:.

Van Mustafa al een hele tijd niets gezien...waarschijnlijk omdat de halve bb scene op hem jaagt om nu eindelijk is met geld over de brug te komen:D, vadaar ook misschien zijn keuze voor een Europese GP:o:D.
Kwa talent heeft hij in iedergeval alles om een dikke top 10 plaats te pakken, Lee Powell zal daar mischien net onder vallen.
 
Yep;), in een keer Mr.O worden is bijna niet mogelijk maar als hij deze shape kan vasthouden houd ik het niet voor onmogelijk;). Die 150 kg komt uit het kamp van Milos...maar ook dit zou me niets verbazen. Die gast is zo ongelooflijk groot geworden, zag hem laatst naast Melvin Anthony staan (5e op de Mr.O van 2006) en echt Melvin leek net een kabouter naast Armin:eek::D.

Als hij idd met 130-135 kg zou komen, dan is dit natuurlijk nog geweldig zijn en doet hij gewoon mee in de top 10 van de Mr.O. Eerst ff kijken of hij een top 3 pakt in Spanje;).

Melvin is ook niet zo groot. Dus dan lijkt dat al gauw.
We zullen zien. Ik vind hem wel woest, maar geloof niet in 150 kg. Hij traint al zo lang en is nog nooit zo zwaar (of ook maar in de buurt daarvan) geweest.
 
Top 3 ?

Erg benieuwd wat het dit weekend gaat worden;), hoop eigenlijk een betje dat Armin Scholz zijn vorm heeft kunnen vasthouden...lukt hem dat dan plaatst hij zich zeker voor de Mr.O.:cool:.

Verder natuurlijk grote namen die kans maken op een top 3 notering, Silvio Samuel, Markus Ruhl, Ronnie Rockel, Paco Bautista en dus Armin Scholtz zijn voor mij een beetje de kanshebbers:study:.

Ga het volgen altijd weer top:cool:.
 
er zijn drie dames uit nederland die er aan mee doen weet iemand hoe ze het hebben gedaan???
 
Hier nog een paar fotootjes van Ome Dave :coffeepc: :D

Wat een MONSTER!!!!!!!

armin_scholz.jpg


Armin Scholz 3 day out !!!!

600x450_thomas_stellander_santa_2007_4.jpg


Thomas Stellander 3 days out

wong_hong.jpg


Wong Hong 8 days out
 
Back
Naar boven