MuscleMeat

23 sept. Santa Susanna Pro Grand Prix !

Users who are viewing this thread

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
4e plaats is voor alweer een Duitse gigant Manfred Petautsch;)

Jammer dat Armin Scholz heeft moeten afhaken door een overdosis insuline:(, dit bedoel ik nou...op een of andere manier kleunt Milos altijd verkeert in de laatste fase van de voorbereiding en laat hij die gasten onverantwoorde risico's nemen:o.

Uitslag was een beetje te verwachten;)...normaal zal Paco ergens op een 7e of 8e plaats eindigen maar omdat de Grand Prix in Spanje was...:dunno:.
Goede plaatsing echter wel weer van Martin Kjellstrom, gast klimt steeds iets hoger op de ladder.

Ben ik het niet mee eens, Paco pakt al die mannen VER qua conditionering, ik denk niet dat de IFBB zich zo wil laten kennen... Van Amsterdam kreeg toch ook geen cadeaus indertijd op de Holland GP ???

Ik vind Paco's zege verdiend, zeker als Ronnie met PENS van hier tot Hong Kong inclusief bloat Mr Olympia mocht zijn. Marcus stond bovendien (nog) niet 100 percent. Enige discutabele vind ik dat 3 op 2 hoorde (Rockel)

Joop68

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 feb 2004
iedereen heeft het over zn conditie maar kijk eens naar die massa....???
ik begrijp niet hoe jullie hier naast kunnen kijken.
imo zal marcus nooit meer zn NOC-versie evenaren.
Paco's zege veruit verdiend

Loo

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2004
die vascularisatie op paco's quads is bruut man!

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2003

Jammer dat Armin Scholz heeft moeten afhaken door een overdosis insuline:(, dit bedoel ik nou...op een of andere manier kleunt Milos altijd verkeert in de laatste fase van de voorbereiding en laat hij die gasten onverantwoorde risico's nemen:o.

Hee Dave,

Hoe kom je hierbij? Ik krijg net van Manion mail dat ie gewoon 4e is en Petausch eindigde volgens die lijst ergens onderaan???

ikke 20

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
21 nov 2004
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%

Hee Dave,

Hoe kom je hierbij? Ik krijg net van Manion mail dat ie gewoon 4e is en Petausch eindigde volgens die lijst ergens onderaan???

jep armin(4de) stond in goede shape on stage ;)

Naar boven