Fitness Seller

Ook goede line up op 10-3 bij de Australian Pro Grand Prix !

Bezoekers in dit topic

Oliver Adzievski ook in de line up !

Met alle respect, ik vind 'm maar lelijk :spaz:

:Dapart die Aziatische pro's he:laugh: maar heeft kans op een top 10 notering in Australie;).

Nieuw in de line up is Oliver Adzievski, tijdje niets van gehoord...verkeerde ook altijd in de onderste regionen van het pro wereldje;)..eens kijken straks of hij zich heeft weten te verbeteren. Grappig om te zien dat veel pro's uit Europa vaak de Australian Pro GP doen.
 
Na de Iron Man op naar de komende wedstrijden zoals de AC en de Australian Pro GP. Afgaande op de resultaten van de Iron Man en de foto's etc. van de
andere atleten die zich voorbereiden, ga ik voor de volgende top 5;).

Top 5-je:study:

1. Dexter Jackson
2. Melvin Anthony
3. Ronny Rockel
4. Toney Freeman
5. Troy Alves

Outsiders zie ik in Martin Kjellstrom en Jaroslav Horvath.
Op basis van de huidige deelnemerslijst, er kunnen zich dus nog wat andere toppers aandienen.

Ff aanpassing m.b.t. de huidige shape en verwachtingen;).
1. Dexter Jackson
2. Toney Freeman
3. Melvin Anthony
4. Ronny Rockel
5. Troy Alves

Na de AC dus op naar de volgende Pro wedstrijd volgende week:cool:...denk niet dat Ronny Rockel in dit stadium al een Mr.O-ticket kan veiligstellen..waanzinnige fysiek en gisteren op de AC toch weer top mij hij mist een beetje de freaky fysiek en bodyparts...jammer want het blijft een van mijn favo atleten;).
 
Goede lineup inderdaad

1. Dexter Jackson (hangt een beetje af of hij zijn vorm vast kan houden)
2. Melvin Anthony
3. Ronny Rockel
4. Troy Alves
5. Toney Freeman

Heb hoge verwachtingen van Ronny
 
Goede lineup inderdaad

1. Dexter Jackson (hangt een beetje af of hij zijn vorm vast kan houden)
2. Melvin Anthony
3. Ronny Rockel
4. Troy Alves
5. Toney Freeman

Heb hoge verwachtingen van Ronny

Ronny vind ik ook een erg goede atleet...jammer dat hij een beetje in het massa geweld op de AC ten onder ging, denk dat hem dit ook parten gaat spelen in Australie tegen mannen als Dexter, Toney en Melvin.
Ga er vanuit dat Melvin zich sterk zal verbeteren ten opzichte van de AC;).

Moe El Moussawi en Matin Kjellstrom zullen in dit veld denk ik aan de top 5 gaan knabbelen....de Australische bb-pers heeft trouwens grote verwachtingen van Martin Kjellstrom die vorig jaar (dacht ik) 5e werd:cool:.
 
Ronny vind ik ook een erg goede atleet...jammer dat hij een beetje in het massa geweld op de AC ten onder ging, denk dat hem dit ook parten gaat spelen in Australie tegen mannen als Dexter, Toney en Melvin.
Ga er vanuit dat Melvin zich sterk zal verbeteren ten opzichte van de AC;).

Moe El Moussawi en Matin Kjellstrom zullen in dit veld denk ik aan de top 5 gaan knabbelen....de Australische bb-pers heeft trouwens grote verwachtingen van Martin Kjellstrom die vorig jaar (dacht ik) 5e werd:cool:.

Waarom zet je freeman dan voor Melvin? :D ik zou die 2 van plaats wisselen, rest van je top 5 klopt wel denk ik
 
Waarom zet je freeman dan voor Melvin? :D ik zou die 2 van plaats wisselen, rest van je top 5 klopt wel denk ik

Freeman heeft op de AC zijn shape weten te verbeteren t.o.v. de Iron Man, eindigde ook voor Melvin;). Na zijn overwinningen van vorig jaar zal Toney revanche zoeken voor de wat mindere resultaten van nu...2 e 3 gaat (denk ik) tussen Toney en Melvin, waarbij ik Toney iets in het voordeel zie....het gaat denk ik om details en in een week blijft Toney denk ik iets in het voordeel;).
 
Heb nog geen info kunnen vinden m.b.t. een eventuele webcast:coffeepc:...denk niet dat ze het in Australie van de grond hebben gekregen;)....jammer want de Arnold Classic trok 117.000 kijkers:eek::cool:.

Nog een paar dagen en dan gaan we weer los....de eerste atleten zijn al
aangekomen in Australie.
 
nog ergens een website met meer info over de show?

hoe zit het eigenlijk met de olympia plekken? de top3 kwalificeert zich voor de olympia maar als de top3 al een ticket heeft voor de olympia schuiven de plekken dan automatisch door?
 
Laatst bewerkt:
Een aantal fotootjes van Dave Hawk

Een aantal fotootjes van Dave Hawk :D :

index.jpg


Atleten aankomst in Australie

melvin.jpg


Melvin Anthony

BB002.jpg


Martin Kjellstrom een van de favo's van het publiek daar in Australie, massamonster en komt met dik 140 kg
op het toneel.

index (17).jpg
 
Melvin is weer wat groter dan eerst ;)
 
Back
Naar boven