Deimos Anomaly
Cool Novice
- Waardering
- 0
haha de roids hebben niet alleen zijn lichaam groter gemaakt.
Zijn hoofd is groter dan zijn middel!![]()
Met alle respect, ik vind 'm maar lelijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha de roids hebben niet alleen zijn lichaam groter gemaakt.
Zijn hoofd is groter dan zijn middel!![]()

apart die Aziatische pro's he
maar heeft kans op een top 10 notering in Australie
.
..eens kijken straks of hij zich heeft weten te verbeteren. Grappig om te zien dat veel pro's uit Europa vaak de Australian Pro GP doen.Na de Iron Man op naar de komende wedstrijden zoals de AC en de Australian Pro GP. Afgaande op de resultaten van de Iron Man en de foto's etc. van de
andere atleten die zich voorbereiden, ga ik voor de volgende top 5.
Top 5-je
1. Dexter Jackson
2. Melvin Anthony
3. Ronny Rockel
4. Toney Freeman
5. Troy Alves
Outsiders zie ik in Martin Kjellstrom en Jaroslav Horvath.
Op basis van de huidige deelnemerslijst, er kunnen zich dus nog wat andere toppers aandienen.
.
...denk niet dat Ronny Rockel in dit stadium al een Mr.O-ticket kan veiligstellen..waanzinnige fysiek en gisteren op de AC toch weer top mij hij mist een beetje de freaky fysiek en bodyparts...jammer want het blijft een van mijn favo atleten
.Goede lineup inderdaad
1. Dexter Jackson (hangt een beetje af of hij zijn vorm vast kan houden)
2. Melvin Anthony
3. Ronny Rockel
4. Troy Alves
5. Toney Freeman
Heb hoge verwachtingen van Ronny
.
.Ronny vind ik ook een erg goede atleet...jammer dat hij een beetje in het massa geweld op de AC ten onder ging, denk dat hem dit ook parten gaat spelen in Australie tegen mannen als Dexter, Toney en Melvin.
Ga er vanuit dat Melvin zich sterk zal verbeteren ten opzichte van de AC.
Moe El Moussawi en Matin Kjellstrom zullen in dit veld denk ik aan de top 5 gaan knabbelen....de Australische bb-pers heeft trouwens grote verwachtingen van Martin Kjellstrom die vorig jaar (dacht ik) 5e werd.
ik zou die 2 van plaats wisselen, rest van je top 5 klopt wel denk ikWaarom zet je freeman dan voor Melvin?ik zou die 2 van plaats wisselen, rest van je top 5 klopt wel denk ik
. Na zijn overwinningen van vorig jaar zal Toney revanche zoeken voor de wat mindere resultaten van nu...2 e 3 gaat (denk ik) tussen Toney en Melvin, waarbij ik Toney iets in het voordeel zie....het gaat denk ik om details en in een week blijft Toney denk ik iets in het voordeel
.
...denk niet dat ze het in Australie van de grond hebben gekregen
....jammer want de Arnold Classic trok 117.000 kijkers
.