Fitness Seller

23jaar 87,5kg 1,5 training

kennyB

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Hallo,

Train nu van 1 mei 2010, kwa training zit het wel goed maar op het gebied van eten is het moeilijk met werk,studie te combineren dit is dat ook zeker niet optimaal.

Heb vaak ook moeite om ''clean'' te eten om aan mijn inname te komen.
Heb afgewisselt met 3x pw fullbody en 4x split.

Graag jullie opmerking/tips en wat nu (cleanbulken,bulken of cutten)?

Stats 1 mei 2010:
Gewicht 76,7
Buik 87
Biceps Onge. 30
Biceps Gesp. 34

Stats 31 dec 2011:
Gewicht 87,5
Buik 91,5
Biceps Onge. 36
Biceps Gesp. 38

1 MEI 2010
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

31 DEC 2011
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je vp is nog hoog man! en zoals je zelf al zegt komt het door de voeding die niet correct is. als je toch je doel wilt bereiken zal ik het over een andere boeg gooien en er voor gaan

idd niet echt goed resultaat

Wat heb je in die 1.5jaar gedaan?:(

Tepelhaar gekweekt

Idd wtf je hebt wat vet erbij gekregen maar meer niet..

Denk dat je per ongeluk 2 foto's van 1 mei 2010 gepost hebt. Nu die van 31 december, dan kunnen we vergelijken.

dan kloppen die stats ook voor geen meter, +- 10 kilo erbij

Train je wel zwaar genoeg?

Word soms zo moe van mensen die alleen maar lopen te bashen.. komop die jongen post gewoon foto's en wil commentaar doe dat dan ook met een beetje respect. Maar dat terzijde.

OT: Wat heb je zoal gegeten en hoe zagen je trainingen eruit? Denk dat het aan beide heeft gelegen en vooral de voeding zoals je zelf al aangeeft.

Word soms zo moe van mensen die alleen maar lopen te bashen.. komop die jongen post gewoon foto's en wil commentaar doe dat dan ook met een beetje respect. Maar dat terzijde.

OT: Wat heb je zoal gegeten en hoe zagen je trainingen eruit? Denk dat het aan beide heeft gelegen en vooral de voeding zoals je zelf al aangeeft.
Hij heeft toch niks gegained? Wat huil jij, je ziet het toch zelf ook? Whiteknight

Hij heeft toch niks gegained? Wat huil jij, je ziet het toch zelf ook? Whiteknight

Dus als iemands resultaten slecht zijn is dat een reden om iemand af te zeiken?. Mijn punt was dat die beter commentaar kan hebben waar die wat aan heeft zodat hij kan verbeteren.

Dus als iemands resultaten slecht zijn is dat een reden om iemand af te zeiken?. Mijn punt was dat die beter commentaar kan hebben waar die wat aan heeft zodat hij kan verbeteren.

1.5 jaar trainen en dan pas goed commentaar ontvangen hoe je het beste kan trainen en eten? kom op zeg , kan me niet voorstellen dat deze jongen zich goed heeft ingelezen

ik zie de foto's niet eens lol

Omg they flamed Kenny! You bastards!

• Topic Starter Topic Starter
heeft inderdaad geen zin om op dit forum voor advies te komen, aangezien hier alleen maar opmerkingen worden geplaatst waar niemand wat aan heeft.

Als de fotos weg zijn natuurlijk helemaal.

Terug
Naar boven