hallo ik ben nu al een jaar aan de fitness.. eerste half jaar bleef ik een beetje hangen op cardio nu probeer ik al wat zwaarder te trainen..
maar nu heb ik dus dit forum al een beetje doorspit en er wordt veel gezegt
JE KAN TRAINEN WAT JE WIL MAAR AL EET JE NIET GOED GEBEURD ER WEINIG
nu is dat bij mij dus ook een probleem ... helemaal omdat ik vaak weinig eet lust meer heb doordat ik ploegen dienst loop.... van de nacht diensten in de ochtend diensten overgaan etc... al zit je dan weer in je ochtend dienst dan heb je pas heel laat honger... en al heb je honger dan loop je maar een beetje te malen op een stuk eten (dus geen trek)
Had ook gelezen dat als je op het '' Plateau'' terecht gekomen bent dat je aan suplementen kan gaan denken... nu alleen nog een goeie ..
wie kan me helpen want het wordt nu toch echt een keer tijd breder te worden
alvast bedankt.
groeten Zian
maar nu heb ik dus dit forum al een beetje doorspit en er wordt veel gezegt
JE KAN TRAINEN WAT JE WIL MAAR AL EET JE NIET GOED GEBEURD ER WEINIG
nu is dat bij mij dus ook een probleem ... helemaal omdat ik vaak weinig eet lust meer heb doordat ik ploegen dienst loop.... van de nacht diensten in de ochtend diensten overgaan etc... al zit je dan weer in je ochtend dienst dan heb je pas heel laat honger... en al heb je honger dan loop je maar een beetje te malen op een stuk eten (dus geen trek)
Had ook gelezen dat als je op het '' Plateau'' terecht gekomen bent dat je aan suplementen kan gaan denken... nu alleen nog een goeie ..
wie kan me helpen want het wordt nu toch echt een keer tijd breder te worden
alvast bedankt.
groeten Zian

? 3 broden dan 3 dan dan nog dat en dat en uurtje later dat.... zit je dan niet een keer vol ofzo??