Fitness Seller

24 jaar - 60 kilo - 1.79 Wie Weet een goed schema

zian

Novice
Waardering
0
hallo ik ben nu al een jaar aan de fitness.. eerste half jaar bleef ik een beetje hangen op cardio nu probeer ik al wat zwaarder te trainen..

maar nu heb ik dus dit forum al een beetje doorspit en er wordt veel gezegt

JE KAN TRAINEN WAT JE WIL MAAR AL EET JE NIET GOED GEBEURD ER WEINIG

nu is dat bij mij dus ook een probleem ... helemaal omdat ik vaak weinig eet lust meer heb doordat ik ploegen dienst loop.... van de nacht diensten in de ochtend diensten overgaan etc... al zit je dan weer in je ochtend dienst dan heb je pas heel laat honger... en al heb je honger dan loop je maar een beetje te malen op een stuk eten (dus geen trek)

Had ook gelezen dat als je op het '' Plateau'' terecht gekomen bent dat je aan suplementen kan gaan denken... nu alleen nog een goeie ..

wie kan me helpen want het wordt nu toch echt een keer tijd breder te worden

alvast bedankt.

groeten Zian

He zian.
Ik zelf heb val snel af.
wat voor mij altijd goed werkt is gelijk als ik op sta te eten.
iets wat ik lekker vind bijv, kwark met een smaakje en 2 bananen.
gewoon proppen.
eet wat je lekker vind train hard, dan krijg je vanzelf meer honger.
zorg er voor dat je altijd wat eten bij je hebt, zoals fruit of noten.
als je over de dag verspreid, steeds kleine beetjes eet houd je je spijsvertering op gang en worden die kleine maaltjes steeds groter.

• Topic Starter Topic Starter
ik zat net ff te lezen in die voeding schema´s maar de t*ring hoe krijgen jullie dat toch allemaal weg???? 3 broden dan 3 dan dan nog dat en dat en uurtje later dat.... zit je dan niet een keer vol ofzo??

ik kan gewoon niet meer eten als ik vol zit......en als je gaat lopen proppen tot je begint te kokhalsen is ook geen uitkomst... toch ???

of ben ik hier de enige met dit probleem?!

gewoon rustig opbouwen dan krijg je vanzelf meer eetlust en ik denk (hoop) dat het 3 sneden brood zijn en geen hele broden

ja sneen jah...

nou ik zal zo maar es wat te kanen halen... kwark brood lekker zooi... kipfile...
en het maar eens rustig op proberen te bouwen...

iemand nog andere tips?

als je veel calorien binnen wilt krijgen moet je brood met pindakaas eten een lekkere dikke laag dan zit je op 2 broodjes in totaal al op 500 Kcal;)

Probeer om het uur te eten, kleine hoeveelheden. Na een week om de 2 uur maar wat meer, uiteindelijk om de 3 uur een maaltijd. Een goed voedingsschema hangt van persoon tot persoon af, wat je behoefte zijn. In het begin dat je traint zul je altijd wel wat groeien, ook al let je niet op je voeding.
Een voorbeeld van mijn voedingsschemais:

4 liter water
Maaltijd 1:
100gr ontbijtgranen
300-400 ml melk
1 sinaasappel
1 banaan
1whey shake van 30 gr

Maaltijd 2
4 boterhammen met kippewit (soms ook een plakje kipfilet ertussen)

Maaltijd 3
Kleine warme maaltijd (spaghettie, pasta..)

Maaltijd 4
Bord soep
2-4 sneden brood
200ml melk
banaan

Maaltijd 5
Warme maaltijd ( aardappelen, groente, stuk vis/vlees/kip, rijst...)

Maaltijd 6
Whey shake

Maaltijd 7
300 gr kwark
1 sinaasappel

Nog een tip, als je echt geen honger hebt, gooi alles gewoon in een blender, mixen die handel. Neusgat dicht, keelgat open, en kappen maar

Ik wil zelf ook aankomen en ik raad je echt aan om langzaamerhand op te bouwen. Ik zelf eet ook heel weinig, alleen als je de maaltijden goed verdeelt en langzamerhand meer gaat eten lukt het je wel. Ik weeg zelf zelfs 57 kilo en 1,8 m, dus je kan je wel voorstellen hoe mager ik ben. Toch ben ik ook aan het opbouwen en ik moet zeggen dat het goed gaat. Veel succes verder!!

Nog een tip, als je echt geen honger hebt, gooi alles gewoon in een blender, mixen die handel. Neusgat dicht, keelgat open, en kappen maar

Is dat niet slecht voor je?? (misschien wel een domme vraag):p :D

jah die vind ik eigenlijk ook best wel goed .....

iig bedankt voor de tips ik ga zo eerst ff brinta halen voor in de ochtend..

maaru zijn er nog goeie voeding tabletten te koop bij de tuinen ofzo?!

had eerst die shakes geprobeerd voor extra gewicht maar daar kreeg ik gewoon jeuk van op me kop en roos

Misschien stomme vraag.

Als je brinta neemt in de ochtend, wat kun je er dan het beste bij fl*kkeren? Suiker of Zoetstof? Zonder suiker of zoetstof vind ik het niet te haggelen namelijk. ;)

Ik wil zelf ook aankomen en ik raad je echt aan om langzaamerhand op te bouwen. Ik zelf eet ook heel weinig, alleen als je de maaltijden goed verdeelt en langzamerhand meer gaat eten lukt het je wel. Ik weeg zelf zelfs 57 kilo en 1,8 m, dus je kan je wel voorstellen hoe mager ik ben. Toch ben ik ook aan het opbouwen en ik moet zeggen dat het goed gaat. Veel succes verder!!

Is dat niet slecht voor je?? (misschien wel een domme vraag):p :D

Waarom ??? Denk maar aan soep, is toch ook niet slecht

Terug
Naar boven