MuscleMeat

250 of 500 gram magere kwark voor het slapen?

250 gr en daarbij een kleine shake ( snelle + langzame eiwitten = bingo )

ik heb zelf een time release eiwit voor het slapen

iss misellar matrix
gr martijn

Laatst bewerkt:
ik nam eerst 500 gram maar nu verdeel ik dat in 2e over de dag dus ' s avonds 250 gram :)

250 geeft mij geen voldoening en ben toch maar een fijn gebouwde ecto meso
maar die shake erij is wel een idee ja. kan de potten eiwitten nu al amper aanslepen haha

Ik eet nooit kwark voor het slapen gaan vanwege de melksuikers (KH) die erin zitten. Ik eet 100gr kalkoenfilet (plakjes)..

Maar dat is persoonlijk. ;)

ik heb zelf een time relies eiwit voor het slapen

iss misellar matrix
gr martijn

time release bedoel je denk ik...

Anyway, ik neem altijd 500 gram kwark voor het slapen en zet een whey-shake naast m'n bed en die drink ik op als ik 's nachts wakker word, wat bijna elke nacht wel gebeurd.

Ik vind het makkelijker 500 te eten omdat dat precies in 1 bak zit :)

ik eet 500 gram geen grobleem(lekker hoor)

250 geeft mij geen voldoening en ben toch maar een fijn gebouwde ecto meso
maar die shake erij is wel een idee ja. kan de potten eiwitten nu al amper aanslepen haha

je moet het zoveel mogelijk over de dag verdelen en die extra eiwitten heeft totaal geen zin, want je lichaam neemt maar een bepaalde hoeveelheid op.

wat is beter voor de nacht?

250 of 500 gram magere kwark voor het slapen?.....

ik zou 250 nemen met wat onverzadigde vetten (omega 3), het liefste uit vis.
Beste is natuurlijk om wat zalm of ander vet vis te eten voor het slapen, maar dat is vaak wat lastiger.

Alleen wat eiwitten voor het slapen is niet echt een complete maaltijd.

beter teveel dan te weinig, daarnaast is 250 gram zo weinig, dan moet ik er nog 2 boterhammen bij eten wil ik voldaan zijn.

250 gram in de namiddag, 250 gram voor het slapen aan.

312,7 gram voor het slapen. Na 3 uur de wekker zetten en dan nog 17,4 gram whey :thumbs:

Terug
Naar boven