XXL Nutrition

250 of 500 gram magere kwark voor het slapen?

Ik neem 250gr magere kwark + 20-30gr whey proteine isolaat (voor de smaak, en de snelle eiwitten) + klein scheutje magere melk :D :meal:

gewoon 500 gram met een eetlepel lijnzaad, neemt je lichaam wel allemaal op hoor.

500 gram (: o)
das goe om van te kakken man !!!

misschien als je een flink gebouwde kerel bent ofzo
neem 250 gram savonds en dek dat potje af met zilverpapier zodat het niet aankoekt. Drink smorgens een eiwitshake en daarna nog eens de 250 gram die je over hebt. En eet smiddags nog eens 250 gram. Mooi gespreid zodat je lichaam de hele tijd eiwitten heeft. Wil je nog meer eiwit drink dan melk !!!!!
Het is beter om verschillende kleine maaltijden te nemen dan 1 grote pot kwark die je lichaam toch voor de helft uitschijt.

500 gram (: o)
das goe om van te kakken man !!!

misschien als je een flink gebouwde kerel bent ofzo
neem 250 gram savonds en dek dat potje af met zilverpapier zodat het niet aankoekt. Drink smorgens een eiwitshake en daarna nog eens de 250 gram die je over hebt. En eet smiddags nog eens 250 gram. Mooi gespreid zodat je lichaam de hele tijd eiwitten heeft. Wil je nog meer eiwit drink dan melk !!!!!
Het is beter om verschillende kleine maaltijden te nemen dan 1 grote pot kwark die je lichaam toch voor de helft uitschijt.

waarom zou je lichaam 500 gram kwark voor het slapen niet opnemen, en als je smorgens 250 gram neemt en een shake erbij wel? en wat jij zegt over spreiden, je kan beter varieren met eiwitbronnen, voor het slapen gaan is kwark een goede optie door de casseine, maar voor overdag zouden dierlijke bronnen toch je voorkeur moeten hebben, en niet de hele dag kwark, melk en shakes.

en die dik gedrukte zin is larikoek

Nu lees ik wel vaker op dit forum dat men lijnzaadolie in de kwark doet.
Maar wat is het nut/functie van de lijnzaadolie.
Ik het vanwegen de eiwitten of heb het een andere functie.
Want als ik dan toch kwark eet kan ik het er net zo goed door doen.

waarom zou je lichaam 500 gram kwark voor het slapen niet opnemen, en als je smorgens 250 gram neemt en een shake erbij wel? en wat jij zegt over spreiden, je kan beter varieren met eiwitbronnen, voor het slapen gaan is kwark een goede optie door de casseine, maar voor overdag zouden dierlijke bronnen toch je voorkeur moeten hebben, en niet de hele dag kwark, melk en shakes.

en die dik gedrukte zin is larikoek

Eet dan meteen een kg kwark als je lichaam wel alles opneemt in 1 keer.
zit er in melk geen eiwit dan? Je zal er toch meer eiwit uit halen dan uit water hoor. En niet iedereen heeft de tijd of mogelijkheden om dagelijks vlees te eten overdag.
eerst een whey-shake smorgens omdat je eiwitgehalte smorens redelijk laag zal staan en een whey shake wei-eiwitten bevat die in 20-30 minuten opgenomen worden door het lichaam. Als je daarna nog wat kwark eet (vooral caseine) zal dit veeeeeel trager verteerd worden waardoor je voor de komende uren toch zoet bent met eiwitten als je whey al lang verteerd is.

Nu lees ik wel vaker op dit forum dat men lijnzaadolie in de kwark doet.
Maar wat is het nut/functie van de lijnzaadolie.
Ik het vanwegen de eiwitten of heb het een andere functie.
Want als ik dan toch kwark eet kan ik het er net zo goed door doen.

ik zou het niet in de kwark doen, gewoon een eetlepel slikken, anders zit die rare lijnzaadoliesmaak in je kwark.

over het nut van lijnzaadolie kun je onze mooie search voor gebruiken:
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven