Ik denk dat ik meer lui neer kan schieten met een semi automatisch wapen dan met een mp5.
Vol automatisch is niet zoals in cod.
Als je het filmpje kijkt dan zie je dat die mp5 semi automatisch is, vol automatisch is 'zelfs' daar verboden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik meer lui neer kan schieten met een semi automatisch wapen dan met een mp5.
Als je het filmpje kijkt dan zie je dat die mp5 semi automatisch is, vol automatisch is 'zelfs' daar verboden.
the **** 27 doden, en wie weet hoeveel er nog gaan die zwaar gewond zijn:O
zieke mensen bestaan er tegenwoordig!
legaal? kon een ak wel semi zijn? je moet er toch aan knutselen?Die kun je in NL ook krijgen hoor, vriend van mij heeft een semi automatische ak47 legaal.
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 20:07 ----------
3 zwaargewond dacht ik..
Kerel kon helaas goed schieten..
legaal? kon een ak wel semi zijn? je moet er toch aan knutselen?
Wedden dat ik met een mp5 meer doelwitten kan raken dan jij met je USP .45Ik denk dat ik meer lui neer kan schieten met een semi automatisch wapen dan met een mp5.
Ja is legaal. Is gewoon een civiele versie.legaal? kon een ak wel semi zijn? je moet er toch aan knutselen?
vr 14 dec 2012, 19:53
'Dader was 24-jarige Ryan Lanza'
NEWTOWN -
De dader van de schietpartij op de basisschool in Newtown was een twintiger uit die plaats met banden met de school. Waarschijnlijk is hij een oud-leerling. Volgens onbevestigde bronnen zou hij ook vader zijn van een van de kinderen. CNN en NBC hebben hem geïdentificeerd als de 24-jarige Ryan Lanza. Zijn moeder zou lerares zijn geweest op de school. De vrouw is volgens diverse media een van de doden.
De man droeg een kogelvrij vest tijdens de schietpartij, waarbij zeker 27 doden zijn gevallen, onder wie 14 tot 18 kinderen. De dader zelf is dood aangetroffen in het schoolgebouw. Hij had twee wapens bij zich. Onbekend is nog of hij is doodgeschoten of dat hij zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt.
Volgens de autoriteiten is de situatie rond de school onder controle en dreigt er geen acuut gevaar meer.
Ook in China doet er iemand een poging het wereldnieuws te halen, 22 kinderen en 1 volwassenen neergestoken;
[Link niet meer beschikbaar]

Serieus Big T?
Die kinderen hadden anders verdomd weinig aan die makkelijk verkrijgbare wapens om zich te verdedigen!

Wapens vermoorden geen mensen, mensen vermoorden mensen. Of moet ik herinneren aan een zekere Kim De Gelder?
Dit zal door links Amerika wel weer aangegrepen worden om het grondwettelijk recht op wapenbezit aan te vallen. Complete onzin natuurlijk, zo'n gek komt toch wel aan wapens. Strengere wetten zorgen er niet voor dat criminelen en gekken moeilijker aan wapens komen, wel dat eerlijke en zwakkere mensen zich moeilijker kunnen verdedigen.
Als er iemand in de buurt was geweest was geweest met een vuurwapen dan had die deze gek sneller kunnen uitschakelen. Helaas zal er wel een wet zijn die vuurwapenbezit in scholen verbiedt, waardoor ze makkelijke slachtoffers zijn voor dit soort aanvallen. Sterker nog, zo'n gek zal niet snel een krantenwinkel binnenstappen om daar een groep klanten neer te schieten, omdat hij weet dat de eigenaars vaak gewapend zijn, maar een school met weerloze kinderen en leerkrachten vormt een makkelijke prooi.
Motief? Gekken die wraak willen nemen op de samenleving zijn het vaak. Hoe voorkomen? Wellicht betere bewaking/controle in scholen, veiligheid op andere manieren verhogen... Helemaal voorkomen kan je het toch niet.
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 21:31 ----------
Precies. Alsof zonder vuurwapens dit niet meer zou gebeuren.![]()
Wapens vermoorden geen mensen, mensen vermoorden mensen. Of moet ik herinneren aan een zekere Kim De Gelder?
Dit zal door links Amerika wel weer aangegrepen worden om het grondwettelijk recht op wapenbezit aan te vallen. Complete onzin natuurlijk, zo'n gek komt toch wel aan wapens. Strengere wetten zorgen er niet voor dat criminelen en gekken moeilijker aan wapens komen, wel dat eerlijke en zwakkere mensen zich moeilijker kunnen verdedigen.
Als er iemand in de buurt was geweest was geweest met een vuurwapen dan had die deze gek sneller kunnen uitschakelen. Helaas zal er wel een wet zijn die vuurwapenbezit in scholen verbiedt, waardoor ze makkelijke slachtoffers zijn voor dit soort aanvallen. Sterker nog, zo'n gek zal niet snel een krantenwinkel binnenstappen om daar een groep klanten neer te schieten, omdat hij weet dat de eigenaars vaak gewapend zijn, maar een school met weerloze kinderen en leerkrachten vormt een makkelijke prooi.
Motief? Gekken die wraak willen nemen op de samenleving zijn het vaak. Hoe voorkomen? Wellicht betere bewaking/controle in scholen, veiligheid op andere manieren verhogen... Helemaal voorkomen kan je het toch niet. Maar het zou me niet verbazen als uit onderzoek blijkt dat iemand tot zo'n daden overgaat door een algemene verzuring van de samenleving, wat dan weer een gevolg is van overheid die op allerlei manieren faalt zowel economisch als sociaal.
En degenen die Amerika dom noemen volgen het nieuws hier blijkbaar niet.
Ga je nou afkeuren dat mensen het recht hebben om zichzelf en anderen te beschermen? Met name zwakkeren die niet de spierkracht hebben die anderen wel hebben?Ga je het nou goedkeuren dat mensen een wapen bij zich dragen om zichzelf en anderen te beschermen?
Dit kun je niet per definitie stellen, de dader had een vrouw die op die school werkte en een kind dat op die school zat. Het is dan logischer om daar zijn wapen te legen dan in een willekeurige krantenwinkel.
Vaak zijn daders in Amerika van schoolschietpartijen ook mensen die gepest worden en uit wraak medeleerlingen dood schieten. Vervolgens roepen mensen gelijk dat het aan de wetgeving in Amerika ligt terwijl veel van die mensen minderjarig zijn en volgens de Amerikaanse wetgeving niet eens een wapen mogen hebben.
In bijna alle staten van Amerika is de wapen wetgeving vrijwel gelijk aan Belgie en Nederland. Alleen Nederland en Belgie vereisen dat je ervaring moet hebben om een wapen te mogen hebben + een reden moet hebben om een wapen te hebben waardoor iedere idioot zonder strafblad na een jaar legaal over wapens kan beschikken.