XXL Nutrition

29 mei beginnen met winny only kuur! me 1e kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Maargoed voor de mensen die het willen volgen zal ik vanaf dinsdag een logje bijhouden:)

Ik volg ! Heb zelf ook een winstrol kuurtje gedaan van 6 weken :)....was mn eerste !
6 kilo gepakt waarvan 4 overgehouden....en bijna alle kracht !

Nu bezig met mn 2e kuurtje.....4 weken dboll en 12 weken test e !

Mooi man! heb je ook nagekuurd ofniet?
Ook nog wat droger eruit gekomen toevallig?

Succes man hoelang ben je al bezig?

Jaaa ben er zeker droger uitgekomen....was al redelijk droog van mezelf maar kon het verschil goed zien hoor :).

Nee heb bij mn winstrol kuurtje niet nagekuurd....weinig tot geen last van gehad :).
Is in mijn ogen ook niet nodig maar als het jou een beter gevoel geeft moet je het gewoon doen !!

Oke relaxed kan niet wachten tot volgende week!

@bricks, klopt wat je zegt maar ik ga na de kuur gewoon weer normaal verder.
het geeft me sowieso meer voldoening als ik weet dat ik iets naturel gehaald heb.
Dit kuurtje is meer om me basis goed te verleggen en een klein duwtje in me rug.
Vandaar dat ik ook een winny only kuur pak en geest test-e etc..

Je kuurt nu dus dat is naturel halen er niet meer bij.

Ik heb al heel wat mensen gesproken die met dezelfde insteek gingen kuren en geen daarvan heeft uiteindelijk daarna ook zo lang gewacht om weer te gaan kuren.

maar dat maakt verder ook niet uit.

@bricks, je hebt gelijk bedoelde hem meer van dat ik hierna naturel door wil gaan tot de 80/85 kg.
Hoor het inderdaad ook vaak dat ze na het 1e kuurtje vaker/sneller naar aas grijpen.
Maargoed only time will tell.

In ieder geval vanaf volgende week vol knallen heb er zin in:)

Laatst bewerkt:
Zal ik trouwens me nakuur nolva op 20 of 30mg per dag houden gedurende 2 weken?

Zal nakuur op 4 weken zetten ipv 3

6 weken winstrol en daarna nog 4 weken nolva.....je bent hartstikke gek man :P

ik doe me nakuur 2 weken op 20mg, hoor uit vele hoeken dat dat genoeg is.

deze week is het eindelijk zover, ga midden van de week beginnen met de kuur.
heb nu ook met omega 3 tabs en de glucosamine tabletten staan.
Moet ik daar de aanbevolen hoeveelheden van aanhouden? dus van de omega 3, 3 tabs per dag tijdens een maaltijd innemen, en van de glucosamine ook 3tabletten per ddag maar dan verdeelt tijdens 3 maaltijden?

En trouwens deze tijden ga ik me winny innemen:
08:00 30mg / 16:00 20mg, en dan ga ik trainen tussen 17:00 en 18:00

Heb totaal 200 tabs, wat zal ik doen? 40dagen 50mg per dag dus net geen 6 volle weken, of opbouwen de 1e week? en dan 6 volle weken

Laatst bewerkt:
opbouwen en dan de volle 6 weken
weet je gelijk in de erste dagen hoe je reageerd op de winstrol
en je kuur loopt iets langer door

OK tnx, en qua tijden voor het innemen zit ik wel goed toch? maakt niet uit of je het op een bepaalde tijd voor je training inneemt toch?

dan ga ik het opbouwen,
dag 1 20mg
dag 2 30 mg
dag 3 30 mg
dag 3 30 mg
dag 4 40 mg
en dan van dag 5 t/m 42 50mg per dag.
Dan zijn ook me me 200 tabs op.
Goed zo?

OK tnx, en qua tijden voor het innemen zit ik wel goed toch? maakt niet uit of je het op een bepaalde tijd voor je training inneemt toch?

dan ga ik het opbouwen,
dag 1 20mg
dag 2 30 mg
dag 3 30 mg
dag 3 30 mg
dag 4 40 mg
en dan van dag 5 t/m 42 50mg per dag.
Dan zijn ook me me 200 tabs op.
Goed zo?

zo zou ik het zeker doen ook gezien je jonge leeftijd verstandig om te kijken hoe je reageerd
ik zou als je op 50mg e/d zit s morgens 20mg na 8 uur 20mg en voor het slapen gaan nog de laaste 10mg innemen
halfwaarde tijd van winstrol is 8 a 9 uur
je hoeft dus niet net voor de trianing in te nemen
als je begint om 8 uur smorgens moet de 2e set s middags om 16 00 uur en voor het naar bed gaan de laatste van de dag

Gewoon s'ochtends 30 mg en 8 uur later 20 mg...niet opbouwen is helemaal niet nodig !

Succes !!

Ik heb gelezen dat je de winny het beste in 1x in moet nemen, maar ivm de klap voor je lever wordt het in 2x aangeraden, dus het beste in het om in 2x in te nemen.
dus wordt om 08:00 en 16:00.

Zit alleen nog te twijfelen om het wel op te bouwen of niet, mede door de vele verschillende meningen hierover..
Als ik het niet op zo bouwen, maakt dat nog een verscil op me uiteindelijke prestaties? omdat je toch een paar dagen wat minder inneemt, maar als ik gelijk met 5tabs per dag begin dan haal ik maar 40 dagen, en met het opbouwen wel de volle 42 dagen

Laatst bewerkt:
had je of meer moeten bestellen of je kuur wordt korter
maar ga niet lopen rommelen om het feit dat je maar 200 pilletjes hebt
wees lekker eigenwijs en begin meteen met 50mg in een keer of 2x
zie je vanzelf wel wat er gebeurd en je moet het al helemaal doen als je 21 jaar bent
zo veel mogelijk meningen naast elkaar neer leggen en zo je dadelijk door de bomen het bos niet meer
ik zou in ieder geval rustig opbouwen en over de hele dag in 3x
half waarde tijd was 8 a 9 uur

had je of meer moeten bestellen of je kuur wordt korter
maar ga niet lopen rommelen om het feit dat je maar 200 pilletjes hebt
wees lekker eigenwijs en begin meteen met 50mg in een keer of 2x
zie je vanzelf wel wat er gebeurd en je moet het al helemaal doen als je 21 jaar bent
zo veel mogelijk meningen naast elkaar neer leggen en zo je dadelijk door de bomen het bos niet meer
ik zou in ieder geval rustig opbouwen en over de hele dag in 3x
half waarde tijd was 8 a 9 uur

Ik waardeer je mening en wou ook niet eigenwijs overkomen.
Dus het opbouwen is gewoon om te kijken hoe ik er zelf op reageer, dna zou ik het de 1e 2 dagen ff kunnen opbouwen met 20 en 30 mg en dan dag 3 verhogen naar 50 mg als ik er goed op reageer, toch?

Terug
Naar boven