XXL Nutrition

29 mei beginnen met winny only kuur! me 1e kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Verstandig gedaan nu weet je in ieder geval dat je geen gekke bijwerkingen krijgt
en heel goed geluisterd naar de adviesen die wij geven
voorkomen is beter dan genezen
succes met de verdere kuur
vergeet niet voldoende water te drinken is wel belangrijk met winstrol
anders kan je hoofdpijn krijgen
en dat slechter slapen klopt dan begint het te werken ook merk je vanzelf dat je meer gaat zweten s'nachts
alleen maar goede tekenen dat het werkt

Precies vind ik ook, voorkomen is beter dan genezen.
Nu vanaf dag 3 volle 50mg nemen en vanavond knallenin de gym:)
Drink sowieso al ongeveer 3 liter water per dag dus dat zit wel goed.
Zal van de week een kleine update geven voor de mensen die het willen weten:)

Even een update:

Gister dag 3, en de 1e dag dat ik op de volle dosis zat.
Tijdens de training was borst/triceps aan de beurt, en moet zeggen dat ik al merkbaar meer kracht had en ook een gruwelijke pomp.
had niet verwacht dat ik er al zo snel wat van zou merken.

Overigens merk ik nog weinig van eventuele sides, 1e 2 nachten wel onrustig geslapen maar daar heb ik nu ook geen last meer van, en zweten heb ik ook totaal geen last van.

eind van de week kom ik met een nieuwe update hoe me 1e week me bevallen is en eventuele vorderingen zal ik erook bij vermelden, daar is het nu nog veel te vroeg voor heb pas 2x getraind sinds ik zaterdag begonnen ben.

Weer een update:

Ben nu 1,5 week bezig en het gaat lekker!
ben al bijna 2 kilo zwaarder geworden en alles staat weer lekker vol.
Kracht merk ik nog niet heel veel van, had ik wel wat meer van verwacht maargoed dat kan nog komen natuurlijk.
Volgens mij ben ik ook nog iets droger geworden dus al met al gaatie goed.

Wat betreft de sides:
Af en toe merk ik dat ik wat agressiefer ben dan normaal maar dit valt ook reuze mee.
Ik merk wel dat ik wat gewrichtspijn heb tijdens het trainen, en dan eigelijk alleen in me schouders.. voelt alsof ik me schouders overtraind heb maar dat is het niet.
Gebruik nu al bijna 2 weken omega 3 en glucosamine tabs dus hoop dat me gewrichtspijn binnekort weggaat omdat wat ik had geleze gluco.. na 2 weken goed begint te werken? heb ook gelezen dat mense zeggen dat t maanden kan duren maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Al met al ben ik zeer tevreden tot nu toe, wil eigelijk alleen nog proberen wat droger te worden dus mis dat ik me eetschema iets ga verlagen +/-100cal. zit nu ongeveer 500 boven overhoud. ga ik proberen 350/400 van te maken.

Vanvond weer knallen heb er zin in!!:):):):)

Omega 3 en glucosamine is totaal overbodig.

oja en me gewrichtspijn dan? glucosamine totaal overbodig?
En het omega 3 merk ik dat het me een stuk rustiger houdt, en meer gemotiveerd.

Laatst bewerkt:
oja en me gewrichtspijn dan? glucosamine totaal overbodig?
volgens mij is jouw post totaal overbodig.
En het omega 3 merk ik dat het me een stuk rustiger houdt, en meer gemotiveerd.

Ik bedoelde over het algemeen. Jij bent er waarschijnlijk dus gevoeliger op dan anderen, it happens :) Daarbij, die gewrichtspijn, hoeft niet persé van winstrol te komen, fout geslapen kan hier ook voor zorgen.

Me gewrichtspijn heeft niet met fout geslapen etc te maken.. heb nu 3x schouders getraind en 3x hebk er last van gehad, heeft toch met de winstrol te maken..
Vooral bij oefeningen waar ik achterkant schouders pak.

Gelukkig is het niet zo erg dat het me trainig niet belet, maar alsnog hoop ik dat de gluco snel aan gaat slaan:)
Of misschien als ik het niet gebruikt had dat het nog erger geweest was..

Glucosamine doet bij mij niet veel voor de pezen. Meeste studies zijn ook bij artrose, gewrichtspijnen en gewrichtssmering.

ik gebruik het ook puur voor me gewrichten

Zo weer even een updatje voor de mensen die het willen volgen, zit nu precies
2 weken op 50mg. (de 1e 2 dagen opgebouwd van 20 naar 30 mg en vanaf dag 3 50mg) achteraf was dit niet nodig geweest maar aangezien het me
1e kuurtje is leek het me toch wat verstandiger om te zien hoe ik erop reageer.
Vandaag rug biceps getraind, had de hele dag weinig fut en voelde me een beetje
Laveloos maar heb mezelf toch naar de gym gesleept. Moet zeggen dat ik er geen spijt van had omdat et leek alsof me armen gingen ontploffen! Ik merk dat de winny nu echt goed aan begint te slaan en ook merk ik een kleine kracht toename, pak me biceps weer de laatste 2 setjes op 16kg per hand. Wat hiervoor max
14 was.
Krijg ook overal goede reacties van de mensen die zeggen dat ik goed bezig ben.
Stond net op
De weegschaal en die tikte 70.8 aan, moet nog een maaltijd eten voor het slapen gaan dus denk dat ik morgen ochtend net niet de
70 aan tikt.
Ben nu al meer dan 3 kilo aangekomen in 3 weken. Vet percentage is denk ik een heel klein beetje gestegen. Denk dat ik me voeding toch maar een klein beetje ga verlagen om nog iets droger te komen te staan. Ik zou zeer tevreden zijn als ik aan het einde van me kuur 1/2% droger sta en rond de 71 / 72kg weeg. Dan zou io er toch 5/6 schone kilos aan over hebben gehouden.

lekker bezig

Ik zou nog niet verlagen, train t/m week 4 door op je huidige schema en ga de laatste 2 weken omlaag. Na 4 a 5 weken (in de veel gevallen) stopt de "enorme" groei en wordt het sowieso wat droger als je in kcal/carbs zakt.

Tnx, hoe gaatie bij jou??

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 12:02 ----------

Ik zou nog niet verlagen, train t/m week 4 door op je huidige schema en ga de laatste 2 weken omlaag. Na 4 a 5 weken (in de veel gevallen) stopt de "enorme" groei en wordt het sowieso wat droger als je in kcal/carbs zakt.

Oke tnx voor de tip dan hou ik het nog 2 weken zo en kijk ik na week 4 weer even verder!

met mij gaat het ook goed dank
nog 4 weken te gaan en dan zit mijn kuur van 12 weken erop
totaal nu 6 kilo aangekomen en wat in vet omlaag gegaan
afgelopen zondag 9e prik 500 test e gezet, nog 3 te gaan dus
dan lekker met vakantie en na de vakantie beginnen met de nakuur nolva

ik ben je aan het volgen, ik begin volgende week met me kuurtje winstrol namelijk.. heb je al last van side effects?

Zo weer even een updatje voor de mensen die het willen volgen, zit nu precies
2 weken op 50mg. (de 1e 2 dagen opgebouwd van 20 naar 30 mg en vanaf dag 3 50mg) achteraf was dit niet nodig geweest maar aangezien het me
1e kuurtje is leek het me toch wat verstandiger om te zien hoe ik erop reageer.
Vandaag rug biceps getraind, had de hele dag weinig fut en voelde me een beetje
Laveloos maar heb mezelf toch naar de gym gesleept. Moet zeggen dat ik er geen spijt van had omdat et leek alsof me armen gingen ontploffen! Ik merk dat de winny nu echt goed aan begint te slaan en ook merk ik een kleine kracht toename, pak me biceps weer de laatste 2 setjes op 16kg per hand. Wat hiervoor max
14 was.
Krijg ook overal goede reacties van de mensen die zeggen dat ik goed bezig ben.
Stond net op
De weegschaal en die tikte 70.8 aan, moet nog een maaltijd eten voor het slapen gaan dus denk dat ik morgen ochtend net niet de
70 aan tikt.
Ben nu al meer dan 3 kilo aangekomen in 3 weken. Vet percentage is denk ik een heel klein beetje gestegen. Denk dat ik me voeding toch maar een klein beetje ga verlagen om nog iets droger te komen te staan. Ik zou zeer tevreden zijn als ik aan het einde van me kuur 1/2% droger sta en rond de 71 / 72kg weeg. Dan zou io er toch 5/6 schone kilos aan over hebben gehouden.

Gaat prima zo te lezen, alleen ik blijf erbij dat ik het "triest" vind dat je kuurt. 70.8 - 3kilo aankomen = 67.8kg start.

Damn. succes verder nog.

Gister een schouders en benen training erop zitten, en moet zeggen dat ik vanmorgen wakker werd en wat voelde me benen zwaar aan,, heerlijk!
vanavond borst en triceps slopen!

met mij gaat het ook goed dank
nog 4 weken te gaan en dan zit mijn kuur van 12 weken erop
totaal nu 6 kilo aangekomen en wat in vet omlaag gegaan
afgelopen zondag 9e prik 500 test e gezet, nog 3 te gaan dus
dan lekker met vakantie en na de vakantie beginnen met de nakuur nolva

Goed bezig, mooie progressie:)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 08:35 ----------

ik ben je aan het volgen, ik begin volgende week met me kuurtje winstrol namelijk.. heb je al last van side effects?

Ik heb eigelijk amper last van side-effescts, heel af en toe dat ik wat sneller agressief wordt en me moeilijker in kan houden, maar dit komt maar heel af en toe voor en valt reuze mee.

Voor de rest heb ik een paar puistjes op me rug, een stuk of 2/3 en dat was het wel zo'n beetje.. Dit valt me allemaal dus reuze mee:)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 08:41 ----------

Gaat prima zo te lezen, alleen ik blijf erbij dat ik het "triest" vind dat je kuurt. 70.8 - 3kilo aankomen = 67.8kg start.

Damn. succes verder nog.

Je hebt zeker gelijk ik ben inderdaad vroeg begonnen, Ik heb hierzelf bewust voor gekozen en was me er zeker van bewust.
Ben trouwens op 66 kilo begonnen aan me kuurtje en zit nu 's ochtends tegen de 70 kilo aan dus is al bijna 4 kilo, dus heb alles alweer terug gewonnen.
Maar spijt zal ik er niet van krijgen omdat het heerlijk gaat en ik dalijk weer boven me oude gewicht zit en van daaruit lekker naturel door kan gaan tot +/- 80/90 kilo en dan kijk ik wel weer verder of ik nog een kuurtje zou willen doen.

maar voorlopig nog met dit kuurtje bezig en hij gaat lekker, ben zeer tevreden en het is echt super spul:thumbup:

Overigens, iedereen tegen wie ik me gewicht vertel staat stomverbaasd te kijken en geloven er niets van tot ik het werkelijk op de weegschaal ga staan.
Op de 1 of andere manier ben ik altijd al super licht geweest terwijl de meeste mensen me zeker 5 kilo zwaarder schatten..

Laatst bewerkt:
hoe is dit kuurtje voor je afgelopen?

Terug
Naar boven