Tnx, hoe gaatie bij jou??
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 12:02 ----------
met mij gaat het ook goed dank
nog 4 weken te gaan en dan zit mijn kuur van 12 weken erop
totaal nu 6 kilo aangekomen en wat in vet omlaag gegaan
afgelopen zondag 9e prik 500 test e gezet, nog 3 te gaan dus
dan lekker met vakantie en na de vakantie beginnen met de nakuur nolva
Goed bezig, mooie progressie
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 08:35 ----------
ik ben je aan het volgen, ik begin volgende week met me kuurtje winstrol namelijk.. heb je al last van side effects?
Ik heb eigelijk amper last van side-effescts, heel af en toe dat ik wat sneller agressief wordt en me moeilijker in kan houden, maar dit komt maar heel af en toe voor en valt reuze mee.
Voor de rest heb ik een paar puistjes op me rug, een stuk of 2/3 en dat was het wel zo'n beetje.. Dit valt me allemaal dus reuze mee
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 08:41 ----------
Gaat prima zo te lezen, alleen ik blijf erbij dat ik het "triest" vind dat je kuurt. 70.8 - 3kilo aankomen = 67.8kg start.
Damn. succes verder nog.
Je hebt zeker gelijk ik ben inderdaad vroeg begonnen, Ik heb hierzelf bewust voor gekozen en was me er zeker van bewust.
Ben trouwens op 66 kilo begonnen aan me kuurtje en zit nu 's ochtends tegen de 70 kilo aan dus is al bijna 4 kilo, dus heb alles alweer terug gewonnen.
Maar spijt zal ik er niet van krijgen omdat het heerlijk gaat en ik dalijk weer boven me oude gewicht zit en van daaruit lekker naturel door kan gaan tot +/- 80/90 kilo en dan kijk ik wel weer verder of ik nog een kuurtje zou willen doen.
maar voorlopig nog met dit kuurtje bezig en hij gaat lekker, ben zeer tevreden en het is echt super spul
Overigens, iedereen tegen wie ik me gewicht vertel staat stomverbaasd te kijken en geloven er niets van tot ik het werkelijk op de weegschaal ga staan.
Op de 1 of andere manier ben ik altijd al super licht geweest terwijl de meeste mensen me zeker 5 kilo zwaarder schatten..