- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik waardeer je mening en wou ook niet eigenwijs overkomen.
Dus het opbouwen is gewoon om te kijken hoe ik er zelf op reageer, dna zou ik het de 1e 2 dagen ff kunnen opbouwen met 20 en 30 mg en dan dag 3 verhogen naar 50 mg als ik er goed op reageer, toch?
ok dan ga ik van je mening uit en ga het toch opbouwen voor de zekerheid.
dag 1 20mg
dag 2 30 mg
dag 3 30 mg
dag 3 30 mg
dag 4 40 mg
vanaf dag 5 50mg
...
succes kerel!
ik ben gister begonnen met winny only dus we zitten kwa tijdsbestek een beetje in dezelfde periode.
Ik heb ook 2 potjes, en ik bou het de eerste 5 dagen op met 40mg per dag, daarna de rest van de dagen 50mn per dag, en dan de laatste 5 dagen weer 40mg per dag.
Ben benieuwd wat t voor jou gaat doen, ben ook heel benieuwd bij mezelf.
Enige wat ik erbij doe is elke dag smorgens een pil glucosamine en voor t slapen gaan nog 1, zit nu in mn 2de dag en merk dat k veel dorst heb en heb vaak een droge mond, verder nergens last van.
Zal verder je topic niet vervuilen...
SUCCES ik hou t hier in de gaten![]()

Ik merk nu nog niks aan mn lichaam, kan ook komen omdat ik een ander trainings schema heb gehad, merk dat mn lichaam hier best wel weer even aan moet wennen, dit schema is namelijk een stuk zwaarder dan mn ouwe schema.
Ik verwacht ook eerlijk gezegt de eerste week nog niet echt iets, pas in de 2de week verwacht ik dat ik kwa kracht en uiterlijk misschien wat verandering ga zien. Mocht t toch eerder zijn dan is dat alleen maar mooi
Ik heb niet echt een doel voor ogen, ik train gewoon zo hard als ik kan, ik eet zo goed mogelijk(zit zelf ook rond de 3000cal), en probeer elke dag aan mn 7/8 uur slaap te komen. De 1 pakt 6 kilo, de ander maar 3. Ik zie t dus wel, alles is meegenomen !
Verder probeer ik iig aan de 2,5 / 3 liter water per dag te komen, moet zeggen dat ik nu zowiezo al merk dat ik vaker een droge mond heb en vaker dorst heb dus daar zit je vrij snel aan.
En wat betreft t op en afbouwen, ja ik doe gewoon mijn ding trek me verder niks aan van anderen, dat moet jij ook gewoon doen man, gewoon doen wat goed voelt voor jou.
Nogmaals succes!! ennuh mocht je nog wat willen weten dan hoor ik t wel

..Volgende week is het eindelijk zover, ga dan
Overigens is dit me reden waarom ik begin met een kuur, Ik ben nu weer 2 weken aan het trainen geslagen na een tijdje niet getraind te kunnen hebben, i.v.m. vakantie en ziekte.. heb er een paar wekend uitgeleden.
Woog zelfs nog maar 62 omdat ik ziek was en gewoonweg niks kon eten.
weeg nu na een weekje trainen weer 65 en spieren beginnen snel goed terug te komen.
kom op gast dit ga je toch niet menen 65 kg 21 jaar en dan kurenik ben 33 train al 15 jaar en ga waarschijnlijk over 4 weken met mijn EERSTE kuur starten!
wat zijn ja stats man volgens mij druk je nog geen 40 kg weg met je benen!!
succes met je kuurtje![]()

Hey giusep!
thnx!
ik drink al ongeveer 3 liter water per dag en eet om de 2/3 uur een volwaardige maaltijd. Eet schema etc zijn allemaal op orde dus ik heb zin om te knallen
Ik zat inderdaad al te twijfelen of of glucosamine moest halen omdat ik bij veel mensen heb gelezen dat ze toch last kregen van droge gewrichten.
Ik ga hem gewoon halen voor de zekerheid, voorkomen is beter dan genezen natuurlijk.
Ik ga zeker me log bijhouden zodat de mensen die interesse hebben mee kunnen lezen.
Jij ook succes en ik ga je logje zeker volgen succes!
komt hij weer aan met zijn topics.
65kilo en dan aan de winny. beter stop je die 100 euro aan kip in je maag.
zelfs al zou je 1.40 zijn, is 65 kilo nog echt skinny mofo
zou ik zeker doen
maar bouw het nou op gedurende de week zodat je 6 weken in de kuur zit
dan haal je het maximale uit je kuur
anders wordt hij net te kort voor het beste resultaat
ook op 30 mg begin je al met resultaat te zien
dus gebruik de eerste week gewoon om op te bouwen
Waarom opbouwen als ik vragen mag? T is toch beter als je gelijk met 50 mg mbegint doet?
---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 07:45 ----------
Ja toch?, dacht dat juist ook... Mij is altijd gezegd dat je gelijk met de volle laag moet beginnen... Dus met 50 beginnen en aanhouden.. Dan haal je de maximale eruit

Ben vorige week begonnen met de winny.
Ben de afgelopen zaterdagbegonnen op 20 mg / zondag 30mg / en vanaf vandaag op de volle 50 mg.
Dit was even puur voor mezelf om te kijken hoe ik erop reageer.
heb nergens een reactie op gehad.
Vanavond borst knallen ben benieuwd hoe het gaat en of ik al wat meer kracht heb.
heb voor me gevoel wel al de hele dag een pomp in me armen terwijl ik zondag voor het laatst schouders en benen heb eengepakt.
maargoed dit kan ook meer in me hoofd zitten natuurlijk..
Wel merk ik dat ik onrustig geslapen heb en ben een beetje vermoeid vandaag, mgister ook de hele dag vermoeid. kan dat met de winstrol te maken hebben?
heb trouwens niet van een ug-lab maar van een legale toko, schijnen super dingetjes te zijn waar ik blijkbaar veel geluk mee heb.
ben benieuwd![]()