XXL Nutrition

2de kuur, maar wil minder last van acne op rug/schouders

Ik gebruik het inderdaad verdeeld over de dag zoals destijds ook in het wetenschappelijk onderzoek is gedaan. Reden hiervoor is dat je het neemt om je stofwisseling behulpzaam te zijn om de potentiele acnevorming tegen te gaan. En aangezien je van 's ochtends tot 's avonds laat meerdere keren eet, lijkt mij persoonlijk een verdeling van de dagdosering over meerdere momenten niet af te raden zodat er altijd wel een beetje in je systeem zit.
Maar als het bij jou prima werkt over twee dagdoseringen, dan zou ik het zo laten. Dan kan je je dosis ook niet zo snel vergeten.

Idd, ik merk al wel dat mn huid minder vet is na 2 weken, maar ook off he. Ik blijf het voorlopig wel in twee keer nemen anders vergeet ik het :P

Tijdens mijn eerste epistane kuur gebruikte ik het niet (kende het toen nog niet) en het was echt een acnefeest met van die lekkere grote rotbulten enzo.
Tijdens een epi-kuur nadien en recentelijk H-Drol totaal geen acne meer gehad, dus het zal ws ook bij jou aanslaan als je nu al een minder vette huid ervaart. Da's namelijk het teken dat het werkt.

ga meteen bestellen haha.. hoe doe je dat met een theelepel? theelepel is 4gram toch of..

Laatst bewerkt:
Tijdens mijn eerste epistane kuur gebruikte ik het niet (kende het toen nog niet) en het was echt een acnefeest met van die lekkere grote rotbulten enzo.
Tijdens een epi-kuur nadien en recentelijk H-Drol totaal geen acne meer gehad, dus het zal ws ook bij jou aanslaan als je nu al een minder vette huid ervaart. Da's namelijk het teken dat het werkt.

Tijdens mijn laatste epi kuurtje had ik nergens last van maar tijdens de PCT zat ik onder. Deze week laatste nolva gehad en het is minder. Maar die B5 ga ik ook pakken. Als ik met epi al puisten heb wat zou het dan met 10 weken tren worden :eek::)

Vitamine B5 werkte bij mij heel erg goed bij mijn jeugdacne.

Vitamine E en Zink zijn ook interessant voor de huid.

ga meteen bestellen haha.. hoe doe je dat met een theelepel? theelepel is 4gram toch of..

Ik heb zo'n kekke scoop van 5ml van de BP, afgestreken en wel is dat volgens mijn keukenweegschaal 5mg vitamine B5. Dus twee van deze schepjes oplossen in een flesje light-frisdrank en de hele dag ermee doen. Ik zou het niet in water oplossen want het is dan best wel ranzig + het lost moeilijk op zonder koolzuur.

Tijdens mijn laatste epi kuurtje had ik nergens last van maar tijdens de PCT zat ik onder. Deze week laatste "nolvadex">nolva gehad en het is minder. Maar die B5 ga ik ook pakken. Als ik met epi al puisten heb wat zou het dan met 10 weken "Trenbolone">tren worden :eek::)

Da's klote zeg. Dan lijkt het bij jou echt met hormoonschommelingen te maken. Of was je al gevoelig ervoor? Ikzelf zat helaas al onder de acne voordat ik juice ging gebruiken... Met nadruk op zat.

Is zeker moeite van proberen waard.
Ben 40 maar zie er erger uit als in mijn puberjaren :D

Terug
Naar boven