Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer spiermassa? Wat is de meerwaarde van het zo kort laten meelopen?Ikzelf was van plan de mast p (naast test e en tren a) pas vanaf week 5 tot 8 te laten lopen, wat is de meerwaarde dit al vanaf week 1 te doen?
Ikzelf was van plan de mast p (naast test e en tren a) pas vanaf week 5 tot 8 te laten lopen, wat is de meerwaarde dit al vanaf week 1 te doen?
In het opzicht dat ik van MastE op 400 geen ruk merkte naast Tren en ik op 350 MastP naast Ace wel degelijk verschil merk. Daarnaast werd ik op TrenE/TestE een schatje en werd ik echt een kl***zak toen ik er MastE bij deed ( weet echt niet waarom overigens ) en heb ik daar ook bij mastP geen last van.
Daar zit ik nu ook op, 300 TestE EW, 100 Ace en 50 MastP ED en ik ben nog nooit zo'n zacht ei geweest. Moet soms echt trainen wegslikken bij films :') Verschilt natuurlijk wel echt per persoon, moet wel zeggen dat ik toen op TrenE en MastE ook in een k*tperiode met veel gezeik zat, kuur toen ook na 5 weken afgebroken.

Ikzelf was van plan de mast p (naast test e en tren a) pas vanaf week 5 tot 8 te laten lopen, wat is de meerwaarde dit al vanaf week 1 te doen?
Maar hoe ben je in het dagelijks leven normaal dan? Ik ben zelf altijd vrij rustig en geen ruziemaker ofzo
Dan lijkt de keuze mij makkelijk en vrij duidelijk MastP it is!
Je hoeft het niet te zeggen hoor aangezien je hier natuurlijk bekend staat als stoere hulk
---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Zonde toch om er dan maar 2.5 of 3 weken gebruik van te maken.Ik ben normaal ook vrij rustig maar wel heel hard zeg maar, weinig emotie en gevoel bij dingen en dat is op Tren wel heel anders :') M'n vriendin vindt het helemaal geweldig, die smeekt me bijna of ik niet year round op Tren wil hehe.
Het enige 'voordeel' van de MastP pas later in de kuur pakken is dat het je geld scheelt, niets anders. Bedenk wel dat ook korte esters wel even hun tijd nodig hebben voor je er wat van gaat merken, in mijn geval iig, sommige hier voelen TrenE al na 2 dagen..Zonde toch om er dan maar 2.5 of 3 weken gebruik van te maken.
Je zou toch denken dat het je eigen gevoels enzo versterkt maar het maakt je dus een soort van watje haha 
Dat moet ook elke dag zeker.... 
heb soortgelijke kuur genomen maar eerst 6weken een test met lange esters, dan 6weken korte esters voornamelijk om meer defenitie te krijgen en minder vocht vast te houden en dan de laatste 6weken mast omdat ik gelezen heb het beste resultaat geeft als je al goed droog staat. ipv 3 soorten zou ik 6-6-6 doen met de daarop aangepaste dosis , geeft voor mij persoonlijk beter resultaat dan wanneer ik 3 testos gedurende lange tijd samen laat mee werken
Je kiest voor Mast P omdat 1 iemand zegt dat hij toen minder agressief was, en omdat het wat sneller hoge waardes bereikt? Wat doe je jezelf aanOkee niceJe zou toch denken dat het je eigen gevoels enzo versterkt maar het maakt je dus een soort van watje haha
Denk dat ik dan ook maar voor MastP gaDat moet ook elke dag zeker....
![]()
Je kiest voor Mast P omdat 1 iemand zegt dat hij toen minder agressief was, en omdat het wat sneller hoge waardes bereikt? Wat doe je jezelf aan
Nee niet alleen hij, ook mijn leverancier begon er al over 
Tren A week 1/8- tren E week 1/10- mast E week 1/10 je neemt van week 1 tem week 8 trenA/E en mastE, 3 testosteron esters met hun speciefieke werking samen. Ik zou het week 1/6 tren E om voornamelijk aan massa te winnen, week 7/12 tren A om af te lijnen en droger te komen en die aders er meer uit laten komen (das het effect dat ik heb ondervonden van tren A) dan week 13/18 mast E om alles in zijn geheel af te werken, hoe droger je staat wanneer je mast gaat beginnen nemen des te beter het effect of werking ervan. Samen laten lopen klinkt nogal onduidelijk ik typ hoe ik denk
ik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel en waarom ik ze dus 1 per 1 (laat lopen) in een cycles van 6 weken, Nakuur Gewoon volgens schema
Tren A week 1/8- tren E week 1/10- mast E week 1/10 je neemt van week 1 tem week 8 trenA/E en mastE, 3 testosteron esters met hun speciefieke werking samen. Ik zou het week 1/6 tren E om voornamelijk aan massa te winnen, week 7/12 tren A om af te lijnen en droger te komen en die aders er meer uit laten komen (das het effect dat ik heb ondervonden van tren A) dan week 13/18 mast E om alles in zijn geheel af te werken, hoe droger je staat wanneer je mast gaat beginnen nemen des te beter het effect of werking ervan. Samen laten lopen klinkt nogal onduidelijk ik typ hoe ik denkik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel en waarom ik ze dus 1 per 1 (laat lopen) in een cycles van 6 weken, Nakuur Gewoon volgens schema
Moet nog ff kijken want mast is wel een heel erg sterk DHTJe hoort voor je eigen vragen een eigen topic aan te maken. Voel me totaal niet aangevallen, vind het gewoon aso
Als je mij nou eens kon vertellen als nieuweling hoe dat gaat zou ik echt blij zijn maar je haat mij al waarschijnlijk :s
das niet erg was mijn uitleg was niet aan jou gericht het is een verduidelijking voor mikieBJe hoort voor je eigen vragen een eigen topic aan te maken. Voel me totaal niet aangevallen, vind het gewoon aso
---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------
Snap het niet haha im sorry![]()

das niet erg was mijn uitleg was niet aan jou gericht het is een verduidelijking voor mikieB![]()

Tren A week 1/8- tren E week 1/10- mast E week 1/10 je neemt van week 1 tem week 8 trenA/E en mastE, 3 testosteron esters met hun speciefieke werking samen. Ik zou het week 1/6 tren E om voornamelijk aan massa te winnen, week 7/12 tren A om af te lijnen en droger te komen en die aders er meer uit laten komen (das het effect dat ik heb ondervonden van tren A) dan week 13/18 mast E om alles in zijn geheel af te werken, hoe droger je staat wanneer je mast gaat beginnen nemen des te beter het effect of werking ervan. Samen laten lopen klinkt nogal onduidelijk ik typ hoe ik denkik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel en waarom ik ze dus 1 per 1 (laat lopen) in een cycles van 6 weken, Nakuur Gewoon volgens schema