Arie1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik ben in principe altijd aardig en vaak ook te lief.Nee hoor, dat ligt gewoon aan jezelf tenzij je chick hiervoor ook al een k*twijf was. Als de Tren straks uit je bloed is ga je nog wel eens terugdenken aan alle debiele dingen die je hebt gezegd of gedaan. Zou voor mezelf nooit weer Tren nemen als ik er zo'n kwal op werd.
Op tren laat ik misschien iets minder over mij heen lopen,maar twijfel wel of ik toch niet beter ermee kan stoppen.
---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------
Dit kan ik me dus niet voorstellen haha,vooral op mijn werk neem ik echt geen onterechte bullshit van collegas.
Maar ben sowiezo al lief

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------
Ja ik dus onder andere. Daarom neem ik ook gerust weer TrenZelfs in die week op een gram Ace was ik serieus niet chagrijnig te krijgen, hele dag happy en vrolijk en lief. Zal straks op de hoge test met deca wel anders worden, op Test ben ik wat brommiger hehe
Van test word ik weer alleen een geile beer

Ga straks de tren vervangen door wat bold en meer mast,kijken hoe dat gaat.
*sorry voor de hijack.

Zelfs in die week op een gram Ace was ik serieus niet chagrijnig te krijgen, hele dag happy en vrolijk en lief. Zal straks op de hoge test met deca wel anders worden, op Test ben ik wat brommiger hehe
Ik vind het heerlijk dat ik van de aas af en toe lekker boos op iemand kan worden. Zonder aas wil ik dat ook wel, maar op een of andere manier kan ik dan niet boos worden ghehe.