AndroidHealthClinic

2de kuur Test/Tren/Mast

Waarom zulke lage dosering? Ik verwacht dat je niet in vet% gaat zakken en tegelijkertijd spiermassa aan kan komen op deze dosering. Is sowieso al heel lastig. Maar ik raad je aan je doseringen minimaal te verdubbelen.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje aangepast:

Week 1 t/m 8 Tren-A 75mg ed
Week 1 t/m 10 Test-P 75mg eod
Week 1 t/m 8 Mast-P 100mg e3d
Week 12 t/m 14 nolva 20mg ed

HCG laat ik ook meelopen tot in me nakuur.

Toch voor allemaal korte esters gegaan maar aangezien ik daar niet heel bekend mee ben zijn jullie meningen welkom :D

Of gewoon:

Week 1 t/m 10 Test-E 250mg pw

Beetje aangepast:

Week 1 t/m 10 Test-P 75mg eod
Week 1 t/m 8 Mast-P 100mg e3d
Week 12 t/m 14 nolva 20mg ed

HCG laat ik ook meelopen tot in me nakuur.

Toch voor allemaal korte esters gegaan maar aangezien ik daar niet heel bekend mee ben zijn jullie meningen welkom :D

Of gewoon:

Week 1 t/m 10 Test-E 250mg pw

Als je beslist mast mee te laten lopen zet deze dan ook gewoon ed of eod niet e3d.
Je doet dit omdat het een prop ester is hè, niet omdat het mast is.
Test prop zet je ook eod, ook niet e3d.

Dan iets lager en eod ook indd :)

Week 1 t/m 6 Tren-A 75mg ed
Week 1 t/m 6 Test-P 75mg eod
Week 1 t/m 6 Mast-P 100mg eod
Week 7 t/m 9 nolva 20mg ed

Hcg 2x250iu EW

Kort maar krachtig denk ik zo en ik kom mooi uit met me doseringen ;)

Bridgen heb ik ook al over nagedacht maar ben ik nog niet over uit. Dit is "pas" me 2de kuur

Laatst bewerkt:
EDIT zie post hierboven

Een beetje weinig HCG? Ik zou eerder 250 IU EOD of 2x 500 IU PW zetten.

Lekker kuurtje lijkt me! Wanneer ga je beginnen?

Zeker lekker :D
Waarom 6 weken en niet 8?

Omdat ik zo precies goed uitkom, hou nog wel wat Tren over dus kan wellicht beetje uitschieten als het bevalt ;) Tevens ben ik nu voor Koningsdag klaar :o En mocht het bevallen dan kan ik misschien een bridge doen.

---------- Toegevoegd om 04:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:14 ----------

Lekker kuurtje lijkt me! Wanneer ga je beginnen?

Zoals het er nu naar uitziet half februari :)

---------- Toegevoegd om 04:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:14 ----------

Moet ik de Tren paar dagen eerder stoppen of maakt dat met A niet uit?

Omdat ik zo precies goed uitkom, hou nog wel wat Tren over dus kan wellicht beetje uitschieten als het bevalt ;) Tevens ben ik nu voor Koningsdag klaar :o En mocht het bevallen dan kan ik misschien een bridge doen.

---------- Toegevoegd om 04:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:14 ----------

Zoals het er nu naar uitziet half februari :)

---------- Toegevoegd om 04:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:14 ----------

Moet ik de Tren paar dagen eerder stoppen of maakt dat met A niet uit?

Je wilt zuipen als een malle he ;-) Maar dat ken niet :P

Leuke kuur!!

Daar zit ik nu ook op, 300 TestE EW, 100 Ace en 50 MastP ED en ik ben nog nooit zo'n zacht ei geweest. Moet soms echt trainen wegslikken bij films :') Verschilt natuurlijk wel echt per persoon, moet wel zeggen dat ik toen op TrenE en MastE ook in een k*tperiode met veel gezeik zat, kuur toen ook na 5 weken afgebroken.
Ik moet nog een paar weekjes..zit op test 250 tren 200(jaja 400 kon ik al echt niet aan)en mast 400.
Maar voel me ook een kl***zak...of komt het toch door me vriendin?mmm....???

Ik moet nog een paar weekjes..zit op test 250 tren 200(jaja 400 kon ik al echt niet aan)en mast 400.

Ligt er ook aan hoe je int echt bent he ;) Ben van mezelf heel rustig etc :)

Nee hoor, dat ligt gewoon aan jezelf tenzij je chick hiervoor ook al een k*twijf was. Als de Tren straks uit je bloed is ga je nog wel eens terugdenken aan alle debiele dingen die je hebt gezegd of gedaan. Zou voor mezelf nooit weer Tren nemen als ik er zo'n kwal op werd.

Nee hoor, dat ligt gewoon aan jezelf tenzij je chick hiervoor ook al een k*twijf was. Als de Tren straks uit je bloed is ga je nog wel eens terugdenken aan alle debiele dingen die je hebt gezegd of gedaan. Zou voor mezelf nooit weer Tren nemen als ik er zo'n kwal op werd.

Sommige worden er heel lief van..........:)

Sommige worden er heel lief van..........:)

Ja ik dus onder andere. Daarom neem ik ook gerust weer Tren:P Zelfs in die week op een gram Ace was ik serieus niet chagrijnig te krijgen, hele dag happy en vrolijk en lief. Zal straks op de hoge test met deca wel anders worden, op Test ben ik wat brommiger hehe

NIET uit ervaring toch Mike ;)

Edit: post eronder had ik nog niet gelezen :o

Terug
Naar boven