Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je verder nog andere auto's in gedachten of alleen Seat en VW?![]()

ik zoek eigenlijk gewoon een degelijke auto die nog minstens een jaar of 5 kan rijden zonder al te veel problemen en die alleszins niet meer kost dan 3000 euro.
Model en merk vd auto kan me weinig schelen![]()
Auto's dienen net als vrouwen om opgereden te worden, dus met een Oostblokker neem je geen risico.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad, Seat Ibiza zie je maar héél af en toe.
5. Koop een auto die weinig populair is op de tweedehandsmarkt. Voor sommige auto’s betaal je tweedehands erg veel (bijvoorbeeld de Volkswagen Golf), terwijl je voor andere auto’s eerder weinig betaalt (bijvoorbeeld Opel Omega of Nissan Primera). Wanneer je image niet belangrijk vindt, heeft het weinig zin meer uit te geven voor alleen maar een bepaalde merknaam.
http://www.kapaza.be/Autos/Nissan/17931172/Nissan_Primera_5P_D_Dsl_2_0_Turbo_SLX.html
bedoelde je zoiets? dit is de enige nissan die ik gevonden heb die nog 'redelijk' goedkoop is, de rest is rond de 3000 euro en/of hebben meer als 200000 op de km staan (zelfde voor opel omega)

elke week op en af naar leuven dat is toch wel ongeveer 250km per week, 30 weken op een jaar dat ik les heb, is 7500km/jaar + tussendoor rijden nog eens 2500km, dus ga maar uit van een 10000 -15000km/jaar