Fitness Seller

2e inject kuur test-e, tren-a, tren-e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel één hele week off!
 
Nou vooruit... ik weet waarschijnlijk al wat voor antwoord ik ga krijgen, maar ik stel de vraag toch: wat eet je op een dag?

ja ik heb niet echt een vast dieet want dat lukt niet met mn werk. ik ben vrachtwagenchauffeur en eet daarom meestal iets van de tankstations. maar soms staan het aantal eiwitten niet op de verpakking. shakes vind ik ook lastig in te plannen.
 
Gram test op 16%(wss meer)
Zonder ai moet er leuk hebben uitgezien :roflol:
Ben blij dat hij erbij vermeld heeft dat het vocht gaf, kan hij ook niet huilen dat het fake was en alleen wat olie injecte.
ja ik heb niet echt een vast dieet want dat lukt niet met mn werk. ik ben vrachtwagenchauffeur en eet daarom meestal iets van de tankstations. maar soms staan het aantal eiwitten niet op de verpakking. shakes vind ik ook lastig in te plannen.
je neemt als t moet 3 lege bekers met whey olijfolie en Brinta mee, koopt wat water bij een tankstation en gooit dat erin. Wat een kut smoes
 
Ben blij dat hij erbij vermeld heeft dat het vocht gaf, kan hij ook niet huilen dat het fake was en alleen wat olie injecte.

je neemt als t moet 3 lege bekers met whey olijfolie en Brinta mee, koopt wat water bij een tankstation en gooit dat erin. Wat een kut smoes

die brinta vind ik niet lekker en krijg ik gewoon niet weg, maar ik heb laatst wel zo'n airfryer gekocht. dus savonds eet ik meestal wel gewoon gezonde friet/aardappeltjes omdat je het niet in vet bakt.
 
die brinta vind ik niet lekker en krijg ik gewoon niet weg, maar ik heb laatst wel zo'n airfryer gekocht. dus savonds eet ik meestal wel gewoon gezonde friet/aardappeltjes omdat je het niet in vet bakt.
Fine oats/rijstpoeder kan ook. Zijn iig oplossingen zat
 
Vraag me af of dit topic sirieus is of niet? :thinking:
 
lengte: 183cm
gewicht: 85kg
vetpercentage: 16%

op goede dagen bench ik 100kg+ (in smith machine), en op mindere dagen 80kg+.
squatten doe ik 100kg, ook in smith machine.

100kg squat na x aantal kuren. Dat is niet al te best. Bench ook niet.

Dus tren a om te cutten en tren e om te bulken hmmmkay.

Ben jij ene troll?
 
100kg squat na x aantal kuren. Dat is niet al te best. Bench ook niet.

Dus tren a om te cutten en tren e om te bulken hmmmkay.

Ben jij ene troll?

zou jou dat wel lukken dan als je al 14 uur op de vrachtwagen gezeten hebt?
 
zou jou dat wel lukken dan als je al 14 uur op de vrachtwagen gezeten hebt?

Ja en meer ook zonder AAS. Ik werk 8u30 per dag .Zit 3 uur per dag op de fiets woon werk verkeer. en ga dan nog eens tijdens de middagpauze 5 a 6 km joggen. En ik weeg nu een 67kg.

Na 14uur zitten kan ik nog steeds 100 kg squatten. Ik deed het wel na 12uur staan.
 
Ja en meer ook zonder AAS. Ik werk 8u30 per dag .Zit 3 uur per dag op de fiets woon werk verkeer. en ga dan nog eens tijdens de middagpauze 5 a 6 km joggen. En ik weeg nu een 67kg.

Na 14uur zitten kan ik nog steeds 100 kg squatten. Ik deed het wel na 12uur staan.

ik heb geen kantoorbaan, mn baan is een rijdend iets. dus ik ben vermoeid van het rijden.
 
ik heb geen kantoorbaan, mn baan is een rijdend iets. dus ik ben vermoeid van het rijden.

Zo zullen er hier nog wel mensen zijn die vermoeid zijn.

Ik ben elke dag vermoeid door een slaapprobleem en door mn werk en die 3uur op de fiets.
 
Zo zullen er hier nog wel mensen zijn die vermoeid zijn.
Idd vermoeiend van te rijden :roflol:
vntl heeft een iets fysiekere job denk ik en traint en eet toch ook?
Genoeg mensen die in de bouw werken en trainen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik denk dat die smoesjes verzinnen vermoeiender zijn dan je werk. Wees eens productief man
 
ff een update
vandaag nog rug getraind. merk wel dat die tren echt troep is, maar het werkt wel.
verder vind ik het ook moeilijk om te slapen, wat kan ik hier tegen doen?
 
Niks mis met een balletje mayo van de pomp icm some trenbolone
 
ff een update
vandaag nog rug getraind. merk wel dat die tren echt troep is, maar het werkt wel.
verder vind ik het ook moeilijk om te slapen, wat kan ik hier tegen doen?
hoe merk je dat het troep is, je hebt aids gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven