AndroidHealthClinic

2e kuur advies?

Ik wel haha, heb al van nature een zeer hoge libido + dit erbij is gevaarlijk :p. Ben ook een lange tijd off the market, mijn skills zijn verouderd en dat is niet echt handig met zo'n hoge libido.
Met een hoog libido is het net makkelijker om er gewoon op af te gaan.

OT: Test, Mast, Deca

Npp kan elke 3 dagen of om de 4 dagen gezet worden..Hoeft niet persee eod.

Maar ben het met je eens het kan ook eod gezet worden. Ik deed t ook;)

dat wil ik dus ook gaan doen:
50mg test p - 50mg mast - 50mg NPP eod HCG 500iu 2x/week
hoe lang heb jij hem gedaan en wat heb je er aan over gehouden?

• Topic Starter Topic Starter

Ik weet niet hoe jullie eod doen, aan het 2e deel van mijn kuur had ik best vaak last van pip. Ik moet niet denken aan zo vaak injecteren.

Test 300
Tren 600
Mast 250
T3 50 mcg pd
En een goed voedingsschema offcourse

4 weken op;

50mg test p
75mg mast p
50mg npp.

Alles eod.

Na de 4e week ben ik gestopt met die npp. Zal aantal kilotjes zijn wat ik gegained heb op die 3 compounds.

Momenteel nog vanaf die 4e week bezig met eerst 2 weken Tren a 50mg eod ipv npp 50mg eod.

Werkt niet bij mij die 50mg. Althans niet goed genoeg :p ( hadden ze al voorspelt)
Na die 2 weken 50mg tren a eod verhoogd naar 100mg eod.
Moet zeggen momenteel 4e injectie vandaag gezet 100mg tren a en voel nog net zo weinig als op de 50mg behalve iets meer kracht. Vasculariteit is wel leuke bijkomstigheid.
En beetje meer zweten.

Dus nu zit ik in wk 7 en zit op ;

Test p 50mg eod.
Mast p 100mg eod.
Tren a 100mg eod.

Ik weet niet hoe jullie eod doen, aan het 2e deel van mijn kuur had ik best vaak last van pip. Ik moet niet denken aan zo vaak injecteren.

Hier nergens geen last van eod injecteren. Goed rouleren en 1x pw in 1 spier prikken en beter niet vaker prikke in diezelfde spier

E.D injecteren daarintegen hebk geprobeert maar dat is dan weer niks voor mij. Biceps tricep injects neeee..

En pip is vaak van persoon tot persoon verschillend. De een heeft meer last van een bepaald merk dan een ander..Ik heb van Alpha p. Gruwelijke pip..Merk watk nu heb, ijzeren genetica totaal geen last van

4 weken op;

50mg test p
75mg mast p
50mg npp.

Alles eod.

Na de 4e week ben ik gestopt met die npp. Zal aantal kilotjes zijn wat ik gegained heb op die 3 compounds.

Momenteel nog vanaf die 4e week bezig met eerst 2 weken Tren a 50mg eod ipv npp 50mg eod.

Werkt niet bij mij die 50mg. Althans niet goed genoeg :p ( hadden ze al voorspelt)
Na die 2 weken 50mg tren a eod verhoogd naar 100mg eod.
Moet zeggen momenteel 4e injectie vandaag gezet 100mg tren a en voel nog net zo weinig als op de 50mg behalve iets meer kracht. Vasculariteit is wel leuke bijkomstigheid.
En beetje meer zweten.

Dus nu zit ik in wk 7 en zit op ;

Test p 50mg eod.
Mast p 100mg eod.
Tren a 100mg eod.

haha dat is een aardige wijziging van hoeveelheden, waarom hadden ze al voorspelt dat het niet zou werken en hoe veel weken ga je dit in totaal doen?

Wijziging is omdat ik t allemaal te langzaam vond gaan imo.

De dosering 50mg tren a eod was door meerdere voorspelt dat t niet veel ging doen bij me. Omdat 100mg eod schijnbaar normale dosis is als je er tegen kan.
En dat klopte precies. Vandaar dat ik naar t dubbele ben gegaan.

Hoelang ik hier mee doorga...Totdat mn tren op is :roflol:.

7e week nu en denk nog een weekje of 2 a 3, dan schakel ik over naar een cruise, 250mg test e ew.
Weekje of 6 cruisen en in die tijd een nieuwe blast plannen. Heb er nu al zin in.

Wijziging is omdat ik t allemaal te langzaam vond gaan imo.

De dosering 50mg tren a eod was door meerdere voorspelt dat t niet veel ging doen bij me. Omdat 100mg eod schijnbaar normale dosis is als je er tegen kan.
En dat klopte precies. Vandaar dat ik naar t dubbele ben gegaan.

Hoelang ik hier mee doorga...Totdat mn tren op is :roflol:.

7e week nu en denk nog een weekje of 2 a 3, dan schakel ik over naar een cruise, 250mg test e ew.
Weekje of 6 cruisen en in die tijd een nieuwe blast plannen. Heb er nu al zin in.

maar voor jou dus geen NPP meer? ik ben er wel heel benieuwd naar, maar ga het dus op die lagere dosering nemen en maar een week of 4 en dan erna sorgen dat ik zo veel mogelijk overhoud.
en wat is voor jou de reden dat je korte esters kiest voor toch een wat langere kuur?

Terug
Naar boven