- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
you say as if it's a bad thing

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry maar zo eenvoudig is het niet. In België staat levenslang in de praktijk voor ongeveer 30j vanwege slechte wetgeving. Wil je iemand écht levenslang opsluiten dan kan je als strafpleiter maar beter 3x levenslang eisen. Dit is een gevolg van de wet Lejeune, waarbij elke gedetineerde na 1/3 van de straf vrij kan komen. Ik weet dat het in bijv. Wiki anders geformuleerd staat, maar in praktijk werkt het dus anders.
Je hebt gelijk wat Nederland betreft.

Hij wilde zich inderdaad The Joker uit The Dark Knight voelen. Hij deed zelfs het lachje toen politie hem ondervroeg...
In het buitenland noemen ze hem al The Joker. Hij krijgt nu precies de aandacht die hij wilde. Die gek kunnen ze beter gewoon wat rattevergif voederen in zijn cel. Maar eerst wat laten bewerken door een groepje gedetineerden met een haat voor kindermoordenaars.
Hij wilde zich inderdaad The Joker uit The Dark Knight voelen. Hij deed zelfs het lachje toen politie hem ondervroeg...
In het buitenland noemen ze hem al The Joker. Hij krijgt nu precies de aandacht die hij wilde. Die gek kunnen ze beter gewoon wat rattevergif voederen in zijn cel. Maar eerst wat laten bewerken door een groepje gedetineerden met een haat voor kindermoordenaars.
ik denk zomaar dat in geen gevangenis een kindermoordenaar welkom is, en ik hoop dat ten zeerste!
Ik weet niet of het al gezegd is maar Eén heeft besloten vanavond 'Steracteur Sterartiest' af te lassen omdat het "ongepast" is gezien de omstandigheden. In de plaats geven ze Peterpan Finding Neverland jongens...

In het buitenland noemen ze hem al The Joker. Hij krijgt nu precies de aandacht die hij wilde.

wel en niet...
hij moet toch boeten voor zn daden..
spuitje, das makkelijk, hij zal vast wel klaar zijn geweest met zijn leven.. en het spuitje misschien wel de beweegreden geweest..
maar inderdaad.. het kost geld om hem in bewaring te houden..
jaartje eenzame opsluiting zonder licht, na een jaar het vuur peleton!

Sorry, had te laat gezien dat er al een topic over was,,,,Ben zelf enorm geschrokken toen ik dit misselijkmakend ziekelijke wandaad te horen kreeg.
Die klote ecto wou zich eventjes de joker wanen,,,,die gore kloot
En dan nog op onschuldige kinderen.....
Heb net wat op m'n bokszak gaan meppen, gewoon om fustratie kwijt te kunnen,,,maar dit dit vind ik gewoon onmogelijk,,,Enorm late lijden die man. Niet meteen doden, dat verdient die niet![]()
wel en niet...
hij moet toch boeten voor zn daden..
spuitje, das makkelijk, hij zal vast wel klaar zijn geweest met zijn leven.. en het spuitje misschien wel de beweegreden geweest..
maar inderdaad.. het kost geld om hem in bewaring te houden..
jaartje eenzame opsluiting zonder licht, na een jaar het vuur peleton!
Sorry maar zo eenvoudig is het niet. In België staat levenslang in de praktijk voor ongeveer 30j vanwege slechte wetgeving. Wil je iemand écht levenslang opsluiten dan kan je als strafpleiter maar beter 3x levenslang eisen. Dit is een gevolg van de wet Lejeune, waarbij elke gedetineerde na 1/3 van de straf vrij kan komen. Ik weet dat het in bijv. Wiki anders geformuleerd staat, maar in praktijk werkt het dus anders.
Je hebt gelijk wat Nederland betreft.
Kijk maar op google als je fotos wilt zijn, ze zijn te ziek om op dit forum te zetten.Slow slicing (Traditional Chinese: 凌遲, Simplified Chinese: 凌迟, Pinyin: língchí, alternately transliterated Ling Chi or Leng T'che), also translated as the slow process, the lingering death, or death by a thousand cuts, was a form of execution used in China from roughly AD 900 to its abolition in 1905. In this form of execution, the condemned person was killed by using a knife to methodically remove portions of the body over an extended period of time. The term língchí derives from a classical description of ascending a mountain slowly.
Lingchi was reserved for crimes viewed as especially severe, such as treason and killing one's parents. The process involved tying the person to be executed to a wooden frame, usually in a public place. The flesh was then cut from the body in multiple slices in a process that was not specified in detail in Chinese law and therefore most likely varied. In later times, opium was sometimes administered either as an act of mercy or as a way of preventing fainting. The punishment worked on three levels: as a form of public humiliation, as a slow and lingering death, and as a punishment after death.