XXL Nutrition

Breaking News 3 baby's en volwassene vermoord in dagverblijf

eeeh ja, dat kan me wel degelijk iets schelen, vooral omdat het dichtbij mezelf komt! Ik werk zelf in de Jeugdzorg met kinderen tot 10 jaar en ik moet er niet aan denken dat zo'n geflipte freak me kids komt afslachten...denk dat ie niet eens de gang haalt:mad:

misschien ver van jouw bed, maar niet het mijne

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die executie plaatjes, en dan voordal de laatste, die jij hebt gepost vind ik ook maar smakeloos

http://img22.exs.cx/img22/2428/pedobear6eg.jpg

die executie plaatjes, en dan voordal de laatste, die jij hebt gepost vind ik ook maar smakeloos
Toch vind ik ze hier beter passen als de jouwe :rolleyes:

Ik heb trouwens via de radio vernomen dat het om een 20jarige man ging, en waarschijnlijk komt hij in een gewone gevangenis terecht, geen psychiatrische instelling. De mannen daar zullen wel weten hoe ze moeten omgaan met dit soort mannen, ook zij kennen nog grenzen.

Ik weet niet of het al gezegd is maar Eén heeft besloten vanavond 'Steracteur Sterartiest' af te lassen omdat het "ongepast" is gezien de omstandigheden. In de plaats geven ze Peterpan Finding Neverland jongens...

Ik snap het verband niet echt (ook al is het heel erg) maar oke... Kunnen we dit in het vervolg ook toepassen voor oorlogen en natuurrampen bijvoorbeeld? Zo kunnen we alsnog verlost worden van die soaps en k*t bv-programma's?

Ik weet niet of het al gezegd is maar Eén heeft besloten vanavond 'Steracteur Sterartiest' af te lassen omdat het "ongepast" is gezien de omstandigheden. In de plaats geven ze Peterpan Finding Neverland jongens...

Ik snap het verband niet echt (ook al is het heel erg) maar oke... Kunnen we dit in het vervolg ook toepassen voor oorlogen en natuurrampen bijvoorbeeld? Zo kunnen we alsnog verlost worden van die soaps en k*t bv-programma's?

apart

jajaja, get a life :rolleyes:
Wees eens eerlijk met jezelf en maak eens uit wat het je ECHT kan schelen... het is erg voor die mensen en hun families ja, maar het blijft een ver-van-m'n-huis-gebeuren voor anderen en in the end no one cares.
Je moet wel heel weinig inlevingsvermogen hebben om niet de gruwelijkheid hiervan in te zien en je de schok voor de betrokkenen voor te kunnen stellen ???

Een levenslange opsluiting is het meest gepast, want in de maatschappij zou hij toch niet meer kunnen leven en thuishoren, gezien hetgene hij gedaan heeft. Doodstraf en dergelijke komt alleen maar voort uit wraak, hem voorgoed opsluiten is het beste dat je kan doet om het leven hiermee te verechtvaardigen.

Levenslang in België rekenkundig: 30j - wet Lejeune = 10j - goed gedrag = 5j = 5j effectief.

Opsluiten kost een hoop geld toch? Waarom niet gewoon een spuitje geven, zo iemand hoort niet thuis in de maatschappij en om te gaan betalen tot hij dood is, is totaal nutteloos imo.

Ik denk niet dat ie toerekeningsvatbaar zal verklaard worden.

Het 'leuke' is dat in gaza nog een aantal weken geleden hetzelfde in vele ergere mate is gebeurd!

Ik betreur wel wat er vandaag is gebeurd overigens! De dader verdiend naar mijn inziens gewoon levenslang.

hierbij zouden ze de doodstraf per direct weer terug moeten invoeren, alhoewel, misschien zou marteling ook wel iets zijn voor zo'n iemand...

Ik hoop dat er in de gevangenis mensen zitten die toch niks te verliezen hebben en deze man een heel zure tijd gaan geven. Iets wat nog erger is dan de doodstraf zou mooi zijn voor deze psychopaat.

Maar welke zieke kop vermoord baby's :roflol:
En was ie geen patiënt in een psychiatrisch instelling ?

Levenslang in België rekenkundig: 30j - wet Lejeune = 10j - goed gedrag = 5j = 5j effectief.

Dat is een mythe. Levenslang is zowel in Belgie als Nederlands, levenslang. In tegenstelling tot wat algemeen wordt aangenomen, betekent levenslange opsluiting in België wel degelijk dat de veroordeelde levenslang kan worden opgesloten. Levenslange opsluiting is in België bijgevolg niet - zoals vaak wordt gesteld - gelijk aan 30 jaar. Een voordeelde kan echter om voorwaardelijke invrijheidsstelling verzoeken.

En veel veroordeelden haten de dagelijkse opsluiten zoals bij levenslang het geval is, die willen maar al te graag dood. Alles wordt voor hun bepaald, vooral voor veroordeelden met TBS met hun dagelijkse verplichte therapieen.

Iemand toevallig erges een foto van de dader al gevonden op het net?
En niet Sting ofzo, een echte foto:rolleyes::D

ik pleit voor een publieke standrechtelijke executie!!!!:mad:

ophangen op een schavot...maar niet met de short drop waarbij je snel zn nek breekt, maar door hem op te hijsen...laaaaangzaaaammmm:mad:

of radbraken:evil2:

ondersteboven hangen en doormidden zagen te beginnen in de anus:mad:

levend spietsen op een scherpe staak zoals Vlad the Impaler dat deed...scherpe staak in zn anus steken...rechtovereind zetten die paal...en dat ie door zn eigen lichaamsgewicht steeds dieper er doorheen boort zodat ie door zn borstholte of mond naar buiten steekt...kan een paar dagen duren:P

tegen de muur zetten en fusilleren, maar dan met machinegeweren opbouwend per salvo...eerst beginnen bij zn voeten,dan zn benen, dan zn bovenbenen, dan onderlichaam, dan zn bovenlichaam, maar NIET in zn hoofd...laat het zo lanzaam en pijnlijk mogelijk worden:mad: en dan alle salvos door zn hart!!!! rattata :shoot:

zieke ideeen voor iemand die met kleine kinderen werkt:D

ik zal er echt geld voor overhebben zo'n kerel te martelen net als in hostel hehe

Terug
Naar boven