koosgewichtloos
Cool Novice
- Waardering
- 0
Dbb,
Ik zit met een groot probleem. Ik heb nu 3 blessures:
knie, al zeker 5 maanden last van.
elleboog een half jaar
en alsof het niet genoeg is....
de laatse 4 weken heb ik pijn in me onderarm, bij de aanhechtingen met het bot.
Ik ben voor de knie en elleboog al bij de fysio geweest. Overbelasting is de oorzaak en het moet vanzelf overgaan. RUSTIG doortrainen mag. veel herhalingen goede warming up etc.
Inmiddels loop ik er maanden mee rond en het word niet erger, maar gaat ook niet weg. Ik probeer rustig aan te trainen, maar af en toe ben ik iets te fanatiek..
Het frustreert me enorm dat ik niet vooruit kan gaan en heb steeds minder zin om te trainen.
Kortom ik ben naar de klote.
Ik ga vandaag denk ik de gym opzeggen.
Maar ik wil, ik moet gewoon trainen denk er echt 24/7 aan..
Iemand misschien tips mbt hoe lang ik rust kan nemen oid. Ik ben van plan om iig 3 maanden helemaal geen gewicht op te tillen. Ik hoop dat dan alles weer herstelt is. of ik neem nog langer rust een jaar misschien.
Ik zit met een groot probleem. Ik heb nu 3 blessures:
knie, al zeker 5 maanden last van.
elleboog een half jaar
en alsof het niet genoeg is....
de laatse 4 weken heb ik pijn in me onderarm, bij de aanhechtingen met het bot.Ik ben voor de knie en elleboog al bij de fysio geweest. Overbelasting is de oorzaak en het moet vanzelf overgaan. RUSTIG doortrainen mag. veel herhalingen goede warming up etc.
Inmiddels loop ik er maanden mee rond en het word niet erger, maar gaat ook niet weg. Ik probeer rustig aan te trainen, maar af en toe ben ik iets te fanatiek..
Het frustreert me enorm dat ik niet vooruit kan gaan en heb steeds minder zin om te trainen.Kortom ik ben naar de klote.
Ik ga vandaag denk ik de gym opzeggen.
Maar ik wil, ik moet gewoon trainen denk er echt 24/7 aan..

Iemand misschien tips mbt hoe lang ik rust kan nemen oid. Ik ben van plan om iig 3 maanden helemaal geen gewicht op te tillen. Ik hoop dat dan alles weer herstelt is. of ik neem nog langer rust een jaar misschien.