Fitness Seller

3 jaar training (bulk)

Einstein

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
134
Lengte
1m77
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
3 jaar training (bulk) Foto Update.

Nieuwe fotos komen in Juli.

DSC00059.jpg

DSC00063(bewerkt).jpg

bewerkt1.jpg

poserr.jpg

asfs.jpg

Laatst bewerkt:
goed bezig, kerel !

Zeer nette progressie gast!

Ziet er goed uit kerel :)

• Topic Starter Topic Starter
tnx voor de comments, is altijd weer motiverend! Ik ga proberen binnen 2 jaar rond de 105 (met wel een lagere bf uiteraard) te zitten en zo mogelijk is een wedstrijd mee pakken.

erg goed resultaat!

Ben wel benieuwd naar before pics

ik zit heel toevallig nu niet thuis, ik heb ergens nog wel before pics liggen die post ik dan binnenkort wel.

Gaat duidelijk heel goed!
Triceps je zwakke spier?

Zéér netjes

Top wat meten je armen :)

Bruut fysiek. Je schouders mogen wel wat groter denk ik.

Echt een supertof fysiek, straalt echt kracht uit.
Iets lager vet% is natuurlijk nog mooier, maar ik moet zeggen dat ik bij zo'n fysiek als dit ook jouw vet% er niet verkeerd uitziet, het past er wel bij :).

Echt netjes. Ben je nog natural?

doe je goed, triceps mogen wel wat groter, maar kan ook aan foto liggen

Mocht je evt gaan cutten, met massabehoud en een VP van 7-9% gaat het echt bruut ogen. Nu ziet het er vooral erg massief uit maar zeker niet verkeerd, verder bulken zou ook een prima optie zijn.

Ga zo door, jij weet wel waar je mee bezig bent.

tnx voor de comments:D triceps is zeker niet mijn zwakke spier dat oogt waarschijnlijk zo door de pose, schouders hetzelfde verhaal, ik post verder deze week nog wel meer poses! meten doe ik ook nog later deze week, en ik ben tot nu toe nog helemaal naturel ;)

31 Kg erbij in 3 jaar.. dat is gewoon echt bruut, ben ook zeer benieuwd naar je before pics, zou je misschien ook eens je voedingsschema willen posten van je bulk?

Wow nice man

voedingsschema:

7.30 uur: 500 gr havermout, 1 banaan, 175ml melk

11.15: gelijk Na de training : mega grow met 500 ml water.

11.30: 4 eieren gemixt met een halve ui, 175 ml melk

13.00: 4 boterhm, kipfilet, 175ml melk.

15.30: iets van kipfilet met groente wat ik te pakken kan krijgen zonder dat mn moeder gek word omdat de koelkast weer leeg is door mij

18.00: wat de pot schaft(thuiswonen heeft zn nadelen)

20.30: 1,5L melk, en als er iets van kip of groente is overgebleven gaat dat er ook in.

11.00: 500 gr magere kwark.

het is geen perfect uitgerekend schema maar dat komt over een paar maanden wel weer in de cut ik groei op deze manier in elk geval als kool.

Terug
Naar boven