AndroidHealthClinic

3 jaar training (bulk)

I m p r e s s i v e

Zolang jij goed gaat op dat schema moet je hem vooral blijven houden. Want je fysiek is top!

• Topic Starter Topic Starter
En nogmaals tnx voor de comments allemaal! Ik heb gisteren een paar nieuwe fotos gemaakt met een vriend, die ik er vanmiddag op zal zetten! ik ben geen super poser maar ik doe mijn best.

Ziet er super uit man!

bij de 2e foto is de linkerarm de biceps aangespannen en de rechter arm de triceps ik had dit niet erg door maarja shit happens, voor de rest is hij goed gelukt

Goed gedaan in 3 jaar. Bf is niet eens zo hoog.

Zeer goed resultaat!

tnx allemaal ^^

ziet er goed uit man!!! dam!!!! beest!!!!!

heel netjes, hoeveel ben je aangekomen in drie jaar? naturel alleen? Succes verder, je hebt aanleg zie ik!

knap resultaat man!! Keep up the good works!

Nice!

Begrijp ik goed dat Mega-Grow je enige supplement is dat je gebruikt? Gebruik je geen whey?

Verder denk ik dat je erg ver kan komen als je zelfs het laatste jaar nog 15 kg gegained hebt en nog naturel bent. Weet niet waar je streven ligt maar je kan heeeel erg groot worden lijkt het zo:) Doe zo voort

heel netjes, hoeveel ben je aangekomen in drie jaar? naturel alleen? Succes verder, je hebt aanleg zie ik!

van de 65 kilo naar nu 96 kilo! ik was een rasechte ecto maar blijkbaar met een goed groei potentieel ik merk wel de laatste weken dat ik weer een drempel aan het tegenkomen ben! dus ik zal weer een manier moeten vinden om daar overheen te komen.

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Begrijp ik goed dat Mega-Grow je enige supplement is dat je gebruikt? Gebruik je geen whey?

Verder denk ik dat je erg ver kan komen als je zelfs het laatste jaar nog 15 kg gegained hebt en nog naturel bent. Weet niet waar je streven ligt maar je kan heeeel erg groot worden lijkt het zo:) Doe zo voort

Nee, ik heb nog nooit whey gebruikt alleen megagrow ik ga wel binnenkort is een potje kopen het is toch wel een leuke aanvulling, en het streven ligt zo hoog mogelijk eigenlijk! Ik heb geen bepaalde grens waar ik wil zou willen stoppen.

Terug
Naar boven