Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag binnen gekregen! Morgenochtend meteen wegen en vetpercentage berekenen, ben benieuwd..
Nog wel even een vraagje. Ben een totale newbie, dus hopelijk word ik er niet te hard op afgerekend .
Ben gaan neuzen op internet en je hebt wel héél veel verschillende mogelijkheden om te meten. Als ik de tabel gebruik die gelinkt is door michieln (maar dan natuurlijk de tabel voor vrouwen), moet ik als ik het goed begrijp deze drie punten meten: http://www.huidplooimeter.nl/3puntsvrouw.html, dat bij elkaar optellen en dan het resultaat aflezen in de tabel? Als ik het goed begrijp dus triceps, buik, en het midden van dijbeen?
Vandaag dus gewogen en geprobeerd een correcte meting te doen, maar lukte volgens mij niet op de juiste manier.. Gewicht is in ruim anderhalve maand gelijk gebleven (69 kg) terwijl ik mijn ass er af heb gewerk om meer spiermassa op te bouwen. Vetmeting kwam op een belachelijk hoog getal, driepuntsmeting gedaan en resultaat afgelezen bij de link die boven genoemd werd. Kwam zelfs boven 33% uit, dat kan gewoon echt niet.. Toch nog maar wat Youtube filmpjes zoeken, frustrerend dat het niet lukt. Moet zeggen dat mijn vet absoluut niet gelijkmatig over mijn lichaam verdeeld is, bij mij slaat alles zich op in mijn onderbuik en heupen. Bovenbeen lukte niet goed met meten omdat daar flinke spieren zitten en het niet lukt iets "goeds" beet te pakken om te meten. Even een geklooi dus! Iemand goede tips/links/filmpjes waar ik wat aan heb?